關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1541#
發表於 07-12-19 12:51 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 12:48 發表
等好鬼耐ga

係呀!仲要一早book,去到都等CC吓,不過我睇佢好,咪要睇佢囉!但我女就一般啦!佢今年年頭都係睇左好多醫生,咳左個幾月都唔好,at last,睇MTR個Dr. Ho加埋食青蛙葯先掂!

Rank: 6Rank: 6


6601
1542#
發表於 07-12-19 12:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 12:50 發表

我pm個地址電話比你啦, 因上次我就咁walk in, 等2個人就到我啦.(星期六上午)

come come:

等你消息呀!Thx.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1543#
發表於 07-12-19 12:53 |只看該作者
我勁鐘意食: 細妹 bb 女果 d 已經食過 3 次.

要用竹墊去墊底 (我淨係記得咁)
原文章由 雪文 於 07-12-19 12:39 發表
星期六我可能去細佬屋企同佢煲姜醋, 無人同佢做呀.  
你哋有無咩心得, 我有些忘記咗, 雖然二個都係自己來煲的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1544#
發表於 07-12-19 12:53 |只看該作者
成功左部份啦,我仲係努力中,呢輪亞囡唔敢唔執佢自己D衫,佢自己掛番好晒的:D

原文章由 雪文 於 07-12-19 12:43 發表
我引述katiema同我講的一句說話 : 佢話Love對女的招數睇到佢眼突突.

我都話佢"勁"囉, 不過我都信會成功的.

Rank: 6Rank: 6


6601
1545#
發表於 07-12-19 12:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 12:50 發表
你唔洗理佢,第二朝成jar菜佢又照著咪由得佢囉,唔洗都得架佢頂得住咪得囉,仲要彈一句出來:亞囡你件校服都幾咩WOR有一陣味咁WOR你覺唔覺呀(笑笑口咁講)之後又由得佢,睇佢頂得幾耐


...

love love,

唔知以為你係個D毒毒step-mum呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1546#
發表於 07-12-19 12:55 |只看該作者
come come,

收到PM啦!唔該!我想問近邊樹架?同埋係咪兒科架!

Rank: 8Rank: 8


17382
1547#
發表於 07-12-19 12:55 |只看該作者
出街先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1548#
發表於 07-12-19 12:57 |只看該作者
竹墊-我無用wor,去那里買.

同我問吓你細妹可以嗎 ? ( 點煮)

原文章由 funbabyhk 於 07-12-19 12:53 發表
我勁鐘意食: 細妹 bb 女果 d 已經食過 3 次.

要用竹墊去墊底 (我淨係記得咁)

Rank: 5Rank: 5


2967
1549#
發表於 07-12-19 12:58 |只看該作者
唔駛等好耐, doctor 好nice ga, 佢個baby 出世果時, 我買咗件baby cloth 送俾佢
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 12:50 發表

我pm個地址電話比你啦, 因上次我就咁walk in, 等2個人就到我啦.(星期六上午)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1550#
發表於 07-12-19 13:01 |只看該作者
我要去同仁堂睇中醫, 你哋可以去佢隔離間場按摩( 愛西華水療温泉). 好似 138 二個鐘. ( 中式), 行walmart.


原文章由 雪文 於 07-12-19 12:49 發表
多, CY

星期日23號我會上深圳, 我老公吉車上去(車埋我哋三母子), 佢要上去車人返香港.  10點半到華僑城.  你哋來唔來華僑城行吓.
我約sharon飲茶先:loveliness: ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1551#
發表於 07-12-19 13:02 |只看該作者
在街市雜乾貨店買 (有碗, 碟, 筷子....)  同佢講就知喇.

是佢奶奶煲的. 我幫你問吓我家姐啦.
原文章由 雪文 於 07-12-19 12:57 發表
竹墊-我無用wor,去那里買.

同我問吓你細妹可以嗎 ? ( 點煮)

Rank: 5Rank: 5


2967
1552#
發表於 07-12-19 13:04 |只看該作者
校服試過2 weeks冇洗, 佢夠膽c照著, 我對住佢真係想 佢ga.
都唔知佢係咪et.
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 12:50 發表
你唔洗理佢,第二朝成jar菜佢又照著咪由得佢囉,唔洗都得架佢頂得住咪得囉,仲要彈一句出來:亞囡你件校服都幾咩WOR有一陣味咁WOR你覺唔覺呀(笑笑口咁講)之後又由得佢,睇佢頂得幾耐


...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1553#
發表於 07-12-19 13:04 |只看該作者
去食飯喇....

Rank: 5Rank: 5


2967
1554#
發表於 07-12-19 13:12 |只看該作者
代答:
一過馬路, 有間面包shop, 係next and next, 好乾淨, 企理果間.
佢係全科doctor, if 兒科, 亞仔and亞女係新都城睇過一個幾好.

冇帶咭片, 轉頭揾到, pm俾你.
原文章由 KY2004 於 07-12-19 12:55 發表
come come,

收到PM啦!唔該!我想問近邊樹架?同埋係咪兒科架!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1555#
發表於 07-12-19 13:12 |只看該作者
未confirm到.
原文章由 雪文 於 07-12-19 13:01 發表
我要去同仁堂睇中醫, 你哋可以去佢隔離間場按摩( 愛西華水療温泉). 好似 138 二個鐘. ( 中式), 行walmart.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1556#
發表於 07-12-19 13:34 |只看該作者
雪雪:
用竹墊底係唔想痴底,都可以用磁匙放底架。
你要先去街市買老薑,用磁匙批左皮再用刀拍扁,吹乾或抄乾d薑。
一定要用八珍d醋才好吃,好像係10斤甜醋加3斤白醋。你問問八珍。
做法:
甜醋溝白醋加入乾左架老薑(醋要浸過左薑),
頭一次要煲耐小小時間之後一星期每日拿出來煲半小時。
到要吃時一星期至10日前落豬腳(但豬腳要出水)
到要吃時1-2日前落雞蛋(熟左唔要蛋殼)
應該都會幾好吃架啦。

原文章由 funbabyhk 於 07-12-19 12:53 發表
我勁鐘意食: 細妹 bb 女果 d 已經食過 3 次.

要用竹墊去墊底 (我淨係記得咁)

Rank: 8Rank: 8


17382
1557#
發表於 07-12-19 13:44 |只看該作者
無計,佢成日諗住咩都有亞媽幫MA,我就係唔幫:tongue: :tongue:

原文章由 KY2004 於 07-12-19 12:44 發表

love love,

嘩!乜你2個好似鬥法咁架!

Rank: 8Rank: 8


17382
1558#
發表於 07-12-19 13:46 |只看該作者
咁都會 留鼻血

原文章由 KY2004 於 07-12-19 12:46 發表

我鍾意,但唔食得,因食親都留鼻血!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1559#
發表於 07-12-19 13:47 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 12:58 發表
唔駛等好耐, doctor 好nice ga, 佢個baby 出世果時, 我買咗件baby cloth 送俾佢

咁老友嘅

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1560#
發表於 07-12-19 13:48 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 13:12 發表
未confirm到.

我都係!!! (我老公放假就得啦.)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖