註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 16:11 硐表 我都想去,不過要亞女考完試.:-|
返回頂部
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 16:10 硐表 好想c, 亂碼 scan又要對 help
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:23 硐表 下次實有機會的. 揾個周六, 飛咗仔女, 我哋去玩一日或半日
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:04 硐表 FUN: 搵個星期五晚跟雪文上去打邊爐咯, 好嗎?
原文章由 funbabyhk 於 07-11-15 16:30 硐表 好呀! next friday, ok? 不過你囡囡月底考試 wor ?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:29 硐表 http://www.hkicons.com/_1848.gif請問邊個有渣打OPTION信用卡架?????????????
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:38 硐表 我有, 做咩 come come 妳d公仔又返晒來啦.
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 16:41 硐表 又睇中d咩
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:42 硐表 前排收倒佢地一張LIST, 話取消左惠康/萬寧的積分當現金是嗎? 咁佢地的積分有乜野可以換呀????? 公仔回來啦
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:44 硐表 發下脾四先... 日日做到cc下.... 我個細老闆真係唔x唔得啦. 請個人返黎, 原來係佢老婆的朋友介紹的. 唔怪得當日我話唔請, 佢就係都要請.