關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
1541#
發表於 07-11-7 11:30 |只看該作者
我20年前結婚都吾只黎個數, 好似都$3888.00

又真系的小WOR, 每人$99.99。 $100都冇

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 11:22 硐表
係 $999:tongue: :tongue:

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-11-7 11:48 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
1542#
發表於 07-11-7 11:34 |只看該作者
未比, 不過問左個新娘囉
佢係我做姊妹以來, 最少既一個:tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:23 硐表

乜比左架啦?? 仲以為你LEE個星期日添!
算啦, 都係意頭啫~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1543#
發表於 07-11-7 11:36 |只看該作者
咁早講定比你聽, 做心理準備呀??????? 佢地係邊度擺酒?????

Rank: 5Rank: 5


4210
1544#
發表於 07-11-7 11:36 |只看該作者
好豪喎 我最多果次都係$3999, 5個人分.

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 11:23 硐表
我有朋友試過, 真係5位數字

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1545#
發表於 07-11-7 11:41 |只看該作者
我對上次做姊妹係00年, 都唔記得有幾$$開門利是囉, 不過有次收姊妹利是, 亞伯友封每人1000元架呢!!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1546#
發表於 07-11-7 11:42 |只看該作者
通常都會講定, 費時到時唔開門啦   
佢地係尖東東海擺酒.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:36 硐表
咁早講定比你聽, 做心理準備呀??????? 佢地係邊度擺酒?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1547#
發表於 07-11-7 11:45 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 11:42 硐表
通常都會講定, 費時到時唔開門啦   
佢地係尖東東海擺酒.

咦? 咁得意嘅??? 我做過幾次姊妹未試過講定收幾多開門利是架喎!??!?!?!? 不過我未做過伴娘!!!:-|

Rank: 5Rank: 5


4210
1548#
發表於 07-11-7 11:46 |只看該作者
其實我都預左會少, 因為個新郎出名孤寒:tongue: :tongue: , 諗住都有$1999啦, 每人$199.99, 而家點知係$999, taxi $都蝕埋 (朝早要飛的入馬安山)

原文章由 katiekma 於 07-11-7 11:30 硐表
又真系的小WOR, 每人$99.99。 $100都冇

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1549#
發表於 07-11-7 11:47 |只看該作者
我地次次都講定gar, 費事到時有咩argue la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:45 硐表

咦? 咁得意嘅??? 我做過幾次姊妹未試過講定收幾多開門利是架喎!??!?!?!? 不過我未做過伴娘!!!:-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1550#
發表於 07-11-7 11:48 |只看該作者
雖然係意頭, but人地又要置裝, 又要神咁早打的去到, 真係好辛苦gar
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 11:46 硐表
其實我都預左會少, 因為個新郎出名孤寒:tongue: :tongue: , 諗住都有$1999啦, 每人$199.99, 而家點知係$999, taxi $都蝕埋 (朝早要飛的入馬安山)

Rank: 5Rank: 5


4210
1551#
發表於 07-11-7 11:49 |只看該作者
伴娘, 我都未做過

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:45 硐表

咦? 咁得意嘅??? 我做過幾次姊妹未試過講定收幾多開門利是架喎!??!?!?!? 不過我未做過伴娘!!!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1552#
發表於 07-11-7 11:50 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 11:46 硐表
其實我都預左會少, 因為個新郎出名孤寒:tongue: :tongue: , 諗住都有$1999啦, 每人$199.99, 而家點知係$999, taxi $都蝕埋 (朝早要飛的入馬安山)

算啦, 如果同個新娘FRIEND, 咪當幫下朋友囉!!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1553#
發表於 07-11-7 11:50 |只看該作者
agreed

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 11:48 硐表
雖然係意頭, but人地又要置裝, 又要神咁早打的去到, 真係好辛苦gar

Rank: 5Rank: 5


4210
1554#
發表於 07-11-7 11:52 |只看該作者
同個新娘都唔係好friend (而家), 以前就幾friend, 不過算啦, 人地叫到, 就幫下佢啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:50 硐表

算啦, 如果同個新娘FRIEND, 咪當幫下朋友囉!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1555#
發表於 07-11-7 11:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 11:48 硐表
雖然係意頭, but人地又要置裝, 又要神咁早打的去到, 真係好辛苦gar

咁又係, 所以我好怕有D人, 要求人地(姊妹)穿乜穿乜, 不過就唔SUPPORT人地置裝費囉!!!:tongue: :tongue: :tongue: 我個朋友做姊妹就係咁啦, 佢個FRIEND結婚, 要求D姊妹穿淺紫色裙同白色高跟鞋, 不過就一個仙都唔SUPPORT佢地, 仲好意思同佢地講話: 我老公有$$啫, 都唔一定要比多$$開門利是喎!!! (我心諗, 你結婚結到咁, 食C啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1556#
發表於 07-11-7 11:57 |只看該作者
時間過得真快, 又12點呀......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1557#
發表於 07-11-7 12:00 |只看該作者
有d人就係咁麻q煩, 又要人著咩著咩, 又唔係佢出$wor, 試過有次做姐妹, 唔比我地著黑色, 又呢樣又個樣wor, 我地彩佢都傻
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:54 硐表

咁又係, 所以我好怕有D人, 要求人地(姊妹)穿乜穿乜, 不過就唔SUPPORT人地置裝費囉!!!:tongue: :tongue: :tongue: 我個朋友做姊妹就係咁啦, 佢個FRIEND結婚, 要求D姊妹穿淺紫色裙同白色高跟鞋, 不過就一個仙都唔SUPP ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1558#
發表於 07-11-7 12:05 |只看該作者
今日又唔見LOVE同雪文嘅??? 佢地又走晒去MSN??????
尋日用左一陣MSN, 真係有少許眼花!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1559#
發表於 07-11-7 12:06 |只看該作者
我做過伴娘,C佬仲做伴郎

999 係好少, 真係俾人笑.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:54 硐表

咁又係, 所以我好怕有D人, 要求人地(姊妹)穿乜穿乜, 不過就唔SUPPORT人地置裝費囉!!!:tongue: :tongue: :tongue: 我個朋友做姊妹就係咁啦, 佢個FRIEND結婚, 要求D姊妹穿淺紫色裙同白色高跟鞋, 不過就一個仙都唔SUPP ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1560#
發表於 07-11-7 12:09 |只看該作者
想請問下去韓國買乜野一定比香港平架???? 我老公表哥可能12月頭會去.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖