關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1541#
發表於 07-10-24 13:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:54 硐表
我都唔知幾想住公屋ar, 我成日有個奇想, 我99個度已買左, 咁我大佰無結婚, 我99都旨意我去照顧佢, 咁佢地百年歸老呢, 我就賣左間屋, 搬番去住, 幾perfect   ...


我地有時都會諗我mami & daddy 個度gar..........

Rank: 8Rank: 8


17382
1542#
發表於 07-10-24 13:03 |只看該作者
你99係咪最大果隻單位


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:54 硐表
我都唔知幾想住公屋ar, 我成日有個奇想, 我99個度已買左, 咁我大佰無結婚, 我99都旨意我去照顧佢, 咁佢地百年歸老呢, 我就賣左間屋, 搬番去住, 幾perfect   ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1543#
發表於 07-10-24 13:03 |只看該作者
咁不如攞間公屋去換居屋, 點都平好多wor
原文章由 雪文 於 07-10-24 12:57 硐表
調返轉頭

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1544#
發表於 07-10-24 13:04 |只看該作者
將公屋就換間居屋, 價錢冇私樓咁貴, 而且呎數大 d 添.

原文章由 雪文 於 07-10-24 12:57 硐表
調返轉頭

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1545#
發表於 07-10-24 13:07 |只看該作者
再呻吓, 因心里好唔舒服.

我老豆唔知是否睇我唔起 , 我買俾佢食的餅乾, 佢話不知是否要過期的才俾佢.   買俾佢的冬蟲夏草, 佢問使唔使一百銀.  中秋我老公老細俾的三黄月餅, 俾咗二個佢哋攞返屋企, 因佢好鍾意食.  佢打電話來講, 是否深圳買加 ??   頂


前日我係惠州返, 諗住佢哋走咗一個月未見過.  我哋好攰, 我都叫齊佢哋來我屋企食飯, 我老公好人, 無出聲, 煮咗8個送仲有湯.
算係好難得了掛.   咁我屋企有D皇帝蕉, 係我哋買來路上食的.  好好味, 我知我老豆好鍾意食蕉, 咁我叫佢試吓.  

我 : 老豆呢D蕉好好食, 你試吓
佢 :  車, 我係印尼, 佢哋買俾我D蕉不知幾靚, 你呢D算咩.
我一听即黑面, 話咁唔好食啦.

佢先轉態又食, 食完係咁同我媽講, 係wor,好好味

但我好惱囉

Rank: 8Rank: 8


17382
1546#
發表於 07-10-24 13:07 |只看該作者
係呀,預1萬真係差不多啦,所以唔好計咁盡,一定要量力而為 好多時有D你諗唔到既錢要洗,好似尋晚咁啦亞囡無啦啦洗左我5百幾   係無啦啦咁洗左


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:57 硐表
200萬比3成首期, 分20年還, 供9千左右la, but如果利息唔好話96,97時, 去返99, 2000都c 啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1547#
發表於 07-10-24 13:08 |只看該作者
係呀, 全中


原文章由 novemberwm 於 07-10-24 13:01 硐表


唔係, 係佢daddy 住緊間細間的公屋, 而西環的私人樓係佢細佬佢地住, 咁佢細佬又覺西環樓細間兼唔方便佢外母湊bb(將來), 諗住買tko 近住佢外母, 就想law 文文 daddy & mami 的錢做首期買tko, 然後租西環私人樓出去收租,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1548#
發表於 07-10-24 13:10 |只看該作者
係呀, 無拉拉使咗. 我試過我仔一個月睇醫生睇咗我四仟銀, 我都係好"炆"加, 但都無計.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:07 硐表
係呀,預1萬真係差不多啦,所以唔好計咁盡,一定要量力而為 好多時有D你諗唔到既錢要洗,好似尋晚咁啦亞囡無啦啦洗左我5百幾   係無啦啦咁洗左


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1549#
發表於 07-10-24 13:10 |只看該作者
好勁呀....重組案件

原文章由 novemberwm 於 07-10-24 13:01 硐表


唔係, 係佢daddy 住緊間細間的公屋, 而西環的私人樓係佢細佬佢地住, 咁佢細佬又覺西環樓細間兼唔方便佢外母湊bb(將來), 諗住買tko 近住佢外母, 就想law 文文 daddy & mami 的錢做首期買tko, 然後租西環私人樓出去收租,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1550#
發表於 07-10-24 13:12 |只看該作者
雪文,

恕我直言, 我覺得你細佬好自私
原文章由 novemberwm 於 07-10-24 13:01 硐表


唔係, 係佢daddy 住緊間細間的公屋, 而西環的私人樓係佢細佬佢地住, 咁佢細佬又覺西環樓細間兼唔方便佢外母湊bb(將來), 諗住買tko 近住佢外母, 就想law 文文 daddy & mami 的錢做首期買tko, 然後租西環私人樓出去收租,  ...

Rank: 4


679
1551#
發表於 07-10-24 13:12 |只看該作者
禽日先同個fd傾開,tko d 樓升咗好多,我個度係同區最平,最細2房單位(500呎多d)都要2百萬左右.唔係睇死佢,而係驚佢負擔唔度會好trouble
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:51 硐表
我估如果2百萬計連利息供$10,000差不多呱
但E+D樓貴左咁多,TKO 2百萬都唔係好多選擇JA  

Rank: 8Rank: 8


17382
1552#
發表於 07-10-24 13:13 |只看該作者
但佢細佬肯唔肯同爸爸住呢:cry: :cry:  


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 13:03 硐表
咁不如攞間公屋去換居屋, 點都平好多wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1553#
發表於 07-10-24 13:14 |只看該作者
唔係最大, 中個隻
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:03 硐表
你99係咪最大果隻單位

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1554#
發表於 07-10-24 13:15 |只看該作者
居屋都唔使啦, 可以換間似我咁大咁新的公屋, 前排有得調遷. 佢哋都唔肯, 唔肯咁有咩用.

我唔再同佢哋諗啦, 無眼睇.

而家我媽都听咗我講, 話樓太貴暫時唔買屋.  ( 星期日我細佬想俾埋首期)

由開始到而家, 我老豆同細佬都無同我商量過一句買樓的事.  我諗而家佢哋惱C我啦, 有排大家都無得見面( 呢句我老公講的)

算啦, 可能我條命父母緣薄

原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 13:04 硐表
將公屋就換間居屋, 價錢冇私樓咁貴, 而且呎數大 d 添.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1555#
發表於 07-10-24 13:17 |只看該作者
吓....佢俾 d 咁樣反應你, 文文:cry: :cry:
原文章由 雪文 於 07-10-24 13:07 硐表
再呻吓, 因心里好唔舒服.

我老豆唔知是否睇我唔起 , 我買俾佢食的餅乾, 佢話不知是否要過期的才俾佢.   買俾佢的冬蟲夏草, 佢問使唔使一百銀.  中秋我老公老細俾的三黄月餅, 俾咗二個佢哋攞返屋企, 因佢好鍾意食.   ...

Rank: 4


679
1556#
發表於 07-10-24 13:17 |只看該作者
我都好想有公屋住ga,d租又平,不過個時62用咗全家戶籍買咗居屋,間居屋加埋我c6個名,我地先買私人樓jar
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:54 硐表
我都唔知幾想住公屋ar, 我成日有個奇想, 我99個度已買左, 咁我大佰無結婚, 我99都旨意我去照顧佢, 咁佢地百年歸老呢, 我就賣左間屋, 搬番去住, 幾perfect   ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1557#
發表於 07-10-24 13:17 |只看該作者
佢真係咁好想像力既


原文章由 雪文 於 07-10-24 13:07 硐表
再呻吓, 因心里好唔舒服.

我老豆唔知是否睇我唔起 , 我買俾佢食的餅乾, 佢話不知是否要過期的才俾佢.   買俾佢的冬蟲夏草, 佢問使唔使一百銀.  中秋我老公老細俾的三黄月餅, 俾咗二個佢哋攞返屋企, 因佢好鍾意食.   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1558#
發表於 07-10-24 13:18 |只看該作者
我爸媽可以住西環層樓嘛, 或者搬來我到住都得, 出租D錢幫補吓, 當係老人家有份錢收入囉.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:13 硐表
但佢細佬肯唔肯同爸爸住呢:cry: :cry:  

Rank: 8Rank: 8


17382
1559#
發表於 07-10-24 13:19 |只看該作者
就係囉,一陣又話要睇醫生,一陣又話要去飲做人情...等等

原文章由 雪文 於 07-10-24 13:10 硐表
係呀, 無拉拉使咗. 我試過我仔一個月睇醫生睇咗我四仟銀, 我都係好"炆"加, 但都無計.

Rank: 8Rank: 8


17382
1560#
發表於 07-10-24 13:21 |只看該作者
直情係啦咩都指意人

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 13:12 硐表
雪文,

恕我直言, 我覺得你細佬好自私  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖