註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 14:46 硐表 我想10月尾同女女去廸廸尼萬聖節, 你地有無人有興趣呀??????
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:54 硐表 hognama, 我收到e-mail啦,thanks,我’立’過下好似無我用開果牌子,等我得閑再睇清楚d先
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:53 硐表 Hermanpa唔好入黎, 唔係嚇親佢
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:57 硐表 係ar, d牌子唔識gar, 係個隻咩thomas xxxx, 好用wor, joyce先有得賣
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:58 硐表 如果我有annual pass仲駛唔駛買飛?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:03 硐表 Love: 我都收倒mail, 佢個價錢又唔係貴喎, 等我慢慢睇清楚先! Hoganma: 你係b+ab有無睇中野呀? 廸廸尼: 佢唔係晚晚都有萬聖節之夜, 要睇下你張票啱唔啱! ...
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:59 硐表 我返而想去廸廸尼酒店過一晚當休息下囉:cry: :cry:
原文章由 novemberwm 於 07-10-9 15:07 硐表 hoganmama, would you mind sent to me (化妝品) [email protected] Thanks!!
原文章由 irenec11 於 07-10-9 15:07 硐表 我都好想,不過會唔會好貴,我c6實唔制:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:07 硐表 因為有d係唔知道咩名所以要再睇 其實我個人好死板架用開左就成日唔想轉架,我既性格同我生肖,星座極度吻合的 ps:我係金牛座 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:10 硐表 SEND, check e-mail pls
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:08 硐表 我睇過la, 可以星期五去, 我同亞仔都有annual pass (平日), 26號你去唔去? b+ab我有睇到褲, 不過無時間試ar, pre-sale到幾時?