關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1541#
發表於 07-10-9 14:54 |只看該作者
hognama,


我收到e-mail啦,thanks,我’立’過下好似無我用開果牌子,等我得閑再睇清楚d先

Rank: 8Rank: 8


17382
1542#
發表於 07-10-9 14:57 |只看該作者
我應該no啦,除非c6一齊去啦


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 14:46 硐表
我想10月尾同女女去廸廸尼萬聖節, 你地有無人有興趣呀??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1543#
發表於 07-10-9 14:57 |只看該作者
ar, d牌子唔識gar, 係個隻咩thomas xxxx, 好用wor, joyce先有得賣
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:54 硐表
hognama,


我收到e-mail啦,thanks,我’立’過下好似無我用開果牌子,等我得閑再睇清楚d先

Rank: 5Rank: 5


3212
1544#
發表於 07-10-9 14:58 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:53 硐表
Hermanpa唔好入黎, 唔係嚇親佢  


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1545#
發表於 07-10-9 14:58 |只看該作者
如果我有annual pass仲駛唔駛買飛?如果唔駛, 可以夜晚去wor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 14:46 硐表
我想10月尾同女女去廸廸尼萬聖節, 你地有無人有興趣呀??????

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-9 15:02 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1546#
發表於 07-10-9 14:59 |只看該作者
我返而想去廸廸尼酒店過一晚當休息下囉:cry: :cry:


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 14:46 硐表
我想10月尾同女女去廸廸尼萬聖節, 你地有無人有興趣呀??????

Rank: 8Rank: 8


17382
1547#
發表於 07-10-9 15:00 |只看該作者
可能佢睇得好開心呢

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:53 硐表
Hermanpa唔好入黎, 唔係嚇親佢  

Rank: 8Rank: 8


17382
1548#
發表於 07-10-9 15:02 |只看該作者
收到,thanks

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:57 硐表
係ar, d牌子唔識gar, 係個隻咩thomas xxxx, 好用wor, joyce先有得賣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1549#
發表於 07-10-9 15:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:58 硐表
如果我有annual pass仲駛唔駛買飛?

Love: 我都收倒mail, 佢個價錢又唔係貴喎, 等我慢慢睇清楚先!

Hoganma: 你係b+ab有無睇中野呀?
廸廸尼: 佢唔係晚晚都有萬聖節之夜, 要睇下你張票啱唔啱!

Rank: 8Rank: 8


17382
1550#
發表於 07-10-9 15:07 |只看該作者
因為有d係唔知道咩名所以要再睇 其實我個人好死板架用開左就成日唔想轉架,我既性格同我生肖,星座極度吻合的

ps:我係金牛座


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:03 硐表

Love: 我都收倒mail, 佢個價錢又唔係貴喎, 等我慢慢睇清楚先!

Hoganma: 你係b+ab有無睇中野呀?
廸廸尼: 佢唔係晚晚都有萬聖節之夜, 要睇下你張票啱唔啱! ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1551#
發表於 07-10-9 15:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:53 硐表
Hermanpa唔好入黎, 唔係嚇親佢  


hoganmama, would you mind sent to me (化妝品)
[email protected]
Thanks!!

Rank: 4


679
1552#
發表於 07-10-9 15:07 |只看該作者
我都好想,不過會唔會好貴,我c6實唔制:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:59 硐表
我返而想去廸廸尼酒店過一晚當休息下囉:cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1553#
發表於 07-10-9 15:08 |只看該作者
我睇過la, 可以星期五去, 我同亞仔都有annual pass (平日), 26號你去唔去?


b+ab我有睇到褲, 不過無時間試ar, pre-sale到幾時?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:03 硐表

Love: 我都收倒mail, 佢個價錢又唔係貴喎, 等我慢慢睇清楚先!

Hoganma: 你係b+ab有無睇中野呀?
廸廸尼: 佢唔係晚晚都有萬聖節之夜, 要睇下你張票啱唔啱! ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1554#
發表於 07-10-9 15:10 |只看該作者
SEND, check e-mail pls
原文章由 novemberwm 於 07-10-9 15:07 硐表


hoganmama, would you mind sent to me (化妝品)
[email protected]
Thanks!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1555#
發表於 07-10-9 15:10 |只看該作者
最平都要$1200一晚(包service charges)
不過d房好新,ok啦,我住過$1200及$2800,
如再去既話我只會住$1200果種

原文章由 irenec11 於 07-10-9 15:07 硐表
我都好想,不過會唔會好貴,我c6實唔制:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1556#
發表於 07-10-9 15:12 |只看該作者
我女考試考埋聽日就完啦…..yeah!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1557#
發表於 07-10-9 15:12 |只看該作者
白羊座具領導才能

所以我咩都要話晒事
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:07 硐表
因為有d係唔知道咩名所以要再睇 其實我個人好死板架用開左就成日唔想轉架,我既性格同我生肖,星座極度吻合的

ps:我係金牛座


...

Rank: 5Rank: 5


2039
1558#
發表於 07-10-9 15:15 |只看該作者
各位靚太,
你地星期六係咪都去家長會架,你地會否帶你地D仔囡返學校呢?


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:54 硐表
hognama,


我收到e-mail啦,thanks,我’立’過下好似無我用開果牌子,等我得閑再睇清楚d先

Rank: 5Rank: 5


3212
1559#
發表於 07-10-9 15:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:10 硐表
SEND, check e-mail pls


Thanks Hoganma.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1560#
發表於 07-10-9 15:18 |只看該作者
11月2日唔知仲有無呢


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:08 硐表
我睇過la, 可以星期五去, 我同亞仔都有annual pass (平日), 26號你去唔去?


b+ab我有睇到褲, 不過無時間試ar, pre-sale到幾時?
‹ 上一主題|下一主題