關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1541#
發表於 07-6-27 11:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我個仔4歲gei時候已經係yahoo搵game玩la, 我都估唔到佢會識個game字, 佢明明玩緊evi個網gar ma[quote]
雪文 寫道:
katiema, 我仔都同你女一樣呀, 都係去Jerry媽屋企先玩咗二次playstation, 去come屋企第一次玩NDS.   

係我上次講, 呢排佢學會咗係yahoo到揾到game囉, 佢如過份, 我都會block咗佢加. [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1542#
發表於 07-6-27 11:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Jerry豬媽咪


你都好呀有人幫手

Jerry豬媽咪 寫道:
我好過你小小, 有d emails入下, 可以覆下 :
依排我地無咩好做, 老細仲請2個temp返黎, 我咪將我d daily job比哂d後生仔做, 費時佢地好似我咁得閒啦     話哂佢地60大元一粒鐘, 咁請返黎, 一日都$480 [

Rank: 8Rank: 8


17382
1543#
發表於 07-6-27 11:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩

真係辛苦架 :cry:  :cry:
d數一早攪好曬啦係2006-2007年度果份
d數比曬auditor就出finance report tim呀
又未有貨走wor

come爸嘩 寫道:
咁苦況??? 我反而lee個月會最多野做, 因要"攪"份數出黎比auditor同bank.

Rank: 8Rank: 8


17382
1544#
發表於 07-6-27 11:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Jerry豬媽咪


    
佢真大膽呀   

Jerry豬媽咪 寫道:
我咪係果個admin囉 , 佢請假要同我講架, 我負責mark 佢地放假記錄

Rank: 5Rank: 5


4210
1545#
發表於 07-6-27 11:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我個仔都係, 不過佢當時係3歲 :  : [quote]
hoganmama 寫道:
我個仔4歲gei時候已經係yahoo搵game玩la, 我都估唔到佢會識個game字, 佢明明玩緊evi個網gar ma[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1546#
發表於 07-6-27 11:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

katiekma


唔背,打小d好d

katiekma 寫道:
我女未打過機,系咪好背 佢靜系上開心家庭綱玩下個綱裏面的遊戲咋。

Rank: 5Rank: 5


4210
1547#
發表於 07-6-27 11:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come come,

快d去訂個日子, go go go   [quote]
雪文 寫道:
不如你哋決定咗個時間先好唔好呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1548#
發表於 07-6-27 11:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

14/7大家得唔得????[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
come come,

快d去訂個日子, go go go   [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1549#
發表於 07-6-27 11:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Rank: 8Rank: 8


17382
1550#
發表於 07-6-27 11:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


認同9成啦.......hehe,
誘惑多都唔緊要,最仲重要係教個小朋友如何分配好d時間,我亞囡都日日打機架,不過係做曬所有野沖左涼之後既自由活動時間先打ja



200%AGREE任何成績, 除

Rank: 5Rank: 5


4210
1551#
發表於 07-6-27 11:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

傻啦, 你知我唔會介意....其實我都好縱亞仔, 我希望佢會有個開心既童年, 唔會太迫佢讀書, 對佢既要求我會盡量滿足, 基本上, 佢要買咩, 我都會買 對亞仔期望唔會太大, 年年升班, 唔好學壞, 聽話就得....仲有要入大學, 不過我都預左送佢去外國讀, 而家只係時間問題 [quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 唔好買咁多啦, 一方面話亞仔成績唔好, 一方面俾咁多誘惑佢.

任何成績, 除咗天份, 真係要靠努力加, 特別呢排由亞仔學游水中得到, 唔係亞福唔得, 係你指意佢一周一小時仲一對六的學習而平時不加操綀, 所以一年都學唔會游水咁囉.

希望你唔好介意. [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1552#
發表於 07-6-27 11:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


認同9成啦.......hehe,
誘惑多都唔緊要,最仲重要係教個小朋友如何分配好d時間,我亞囡都日日打機架,不過係做曬所有野沖左涼之後既自由活動時間先打ja



200%AGREE任何成績, 除

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1553#
發表於 07-6-27 11:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Love,    你咁係仲好, 學習之余又有娛樂, 我都認同打機令人腦筋靈活.

但係我仔係自控能力好差的人, 佢會沉迷的. [quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


認同9成啦.......hehe,
誘惑多都唔緊要,最仲重要係教個小朋友如何分配好d時間,我亞囡都日日打機架,不過係做曬所有野沖左涼之後既自由活動時間先打ja



200%AGREE任何成績, 除

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1554#
發表於 07-6-27 12:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Jerry媽, 俾亞仔去基x讀, 我都係想佢唔會太辛苦, 會有個愉快的童年.  不過我都同意細皓皓會開心過我仔, 我對我仔限制多D.

只是興趣班我有少少逼佢, 佢對咩都無興趣咁.

[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
傻啦, 你知我唔會介意....其實我都好縱亞仔, 我希望佢會有個開心既童年, 唔會太迫佢讀書, 對佢既要求我會盡量滿足, 基本上, 佢要買咩, 我都會買 對亞仔期望唔會太大, 年年升班, 唔好學壞, 聽話就得....仲有要入大學, 不過我都預左送佢去外國讀, 而家只係時間問題 [

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1555#
發表於 07-6-27 12:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我公司今日的氣氛好差勁, 閃人先啦.   

Rank: 5Rank: 5


4210
1556#
發表於 07-6-27 12:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

食 ~ 飯 ~ 啦, 2點再見

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1557#
發表於 07-6-27 12:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

大家睇到未 ?
come爸嘩 寫道:
14/7大家得唔得????[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
come come,

快d去訂個日子, go go go   [quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1558#
發表於 07-6-27 12:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

me ok ar[quote]
雪文 寫道:
大家睇到未 ?[quote]
come爸嘩 寫道:
14/7大家得唔得????[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1559#
發表於 07-6-27 12:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

12點去食飯, 2點見? 真過份, 咁happy
Jerry豬媽咪 寫道:
食 ~ 飯 ~ 啦, 2點再見

Rank: 8Rank: 8


17382
1560#
發表於 07-6-27 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


我講真架我囡真係日日打機架,
睇落亞囡好似學好多野無曬時間咁樣,
其實唔係架,
佢都有時間玩佢鐘意既野架
亞囡好清楚要做曬D野先有得玩&睇電視(兒童台)
我有問過亞囡辛唔辛苦架
佢話唔辛苦因為想學多D野  
唔想SIN曬D時間WOR
尋日同亞囡去行書局佢係咁嘈我要買”詞曲”,
係朗文英文詞曲,佢話好好睇WOR,
因為本詞曲係有圖畫的所以吸引到亞囡,
佢返到屋企睇左好耐起碼40分鐘
我好安慰     


雪文 寫道:
Love,    你咁係仲好, 學習之余又有娛樂, 我都認同打機令人腦筋靈活.

但係我仔係自控能力好差的人, 佢會沉迷的.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖