關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1521#
發表於 07-1-29 16:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

如果淺金我會跟深色牛/黑褲  
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 6Rank: 6


8953
1522#
發表於 07-1-29 16:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

棗紅色, blue 只選背心下配牛褲/燈芯絨褲,  凍d加條白色頸巾.
雪文 寫道:
唔係呀, 定係我買棗紅色, blue會好睇D呢, 你知我唔識配色.
[quote]
come爸嘩 寫道:
細路仔穿~無乜所謂. [quote]
雪文 寫道:
[size=x-large]問吓大家, 如上衣係唐裝淺金黄色, 咁下身穿牛仔褲, 好睇嗎 ??
[/quote][/quote]
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 6Rank: 6


8953
1523#
發表於 07-1-29 16:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

今日都有問題.
雪文 寫道:
剛剛入唔到BK


昨天經過中藝, 今年d中式衫貴左好多呀.  
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1524#
發表於 07-1-29 16:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

小學唔知, 以前幼稚園就有, 係農曆年假期之前.[quote]
雪文 寫道:
你囡囡學校有無華服日呀 ?[quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1525#
發表於 07-1-29 16:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係啦!好似返自己工咁![quote]
龍舌蘭 寫道:
妳份工真係......................冇得頂啊 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1526#
發表於 07-1-29 16:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

但我仔好似無黑色褲, 只有blue同米色.
龍舌蘭 寫道:
如果淺金我會跟深色牛/黑褲  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1527#
發表於 07-1-29 16:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

想問下你地公司幾時吃團年飯? 去邊度吃? 有無獎抽?
我: 10/2 , 德福吃, 無獎抽.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1528#
發表於 07-1-29 16:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

龍舌蘭 , 你真係叻啦, 我仔又無白色頸巾

咁背心下穿咩色冷衫好睇呀.


[quote]
龍舌蘭 寫道:
棗紅色, blue 只選背心下配牛褲/燈芯絨褲,  凍d加條白色頸巾. [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1529#
發表於 07-1-29 16:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我哋無   
come爸嘩 寫道:
想問下你地公司幾時吃團年飯? 去邊度吃? 有無獎抽?
我: 10/2 , 德福吃, 無獎抽.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1530#
發表於 07-1-29 16:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

How much呀 ?
龍舌蘭 寫道:
昨天經過中藝, 今年d中式衫貴左好多呀.  

Rank: 6Rank: 6


6601
1531#
發表於 07-1-29 16:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我諗小學都冇掛!聖公會應該唔會有喇!以前kindergarten因係佛教,就有囉! [quote]
come爸嘩 寫道:
小學唔知, 以前幼稚園就有, 係農曆年假期之前.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1532#
發表於 07-1-29 16:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔係成日之嘛, 係我老細唔返工我先咁夠膽 :tongue: [quote]
KY2004 寫道:
係啦!好似返自己工咁![quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1533#
發表於 07-1-29 16:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

應該有掛!
come爸嘩 寫道:
想問下你地公司幾時吃團年飯? 去邊度吃? 有無獎抽?
我: 10/2 , 德福吃, 無獎抽.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1534#
發表於 07-1-29 16:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

基法係年年都有的.[quote]
KY2004 寫道:
我諗小學都冇掛!聖公會應該唔會有喇!以前kindergarten因係佛教,就有囉! [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1535#
發表於 07-1-29 16:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁幾時要穿返學呀?    [quote]
雪文 寫道:
基法係年年都有的.[quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
1536#
發表於 07-1-29 16:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁咪好囉!應節嗎! [quote]
雪文 寫道:
基法係年年都有的.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1537#
發表於 07-1-29 16:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

你地新年前會唔會再去修修個髮型呀?     我可能lee幾日放左工去修, 應該無星期六, 日咁多人呱?!   

Rank: 6Rank: 6


6601
1538#
發表於 07-1-29 16:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

不過睇你的報料,都幾經常喎! [quote]
雪文 寫道:
唔係成日之嘛, 係我老細唔返工我先咁夠膽 :tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
1539#
發表於 07-1-29 16:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我公司年年鯉魚門, 冇獎抽. 見下d客個面.
KY2004 寫道:
應該有掛! [quote]
come爸嘩 寫道:
想問下你地公司幾時吃團年飯? 去邊度吃? 有無獎抽?
我: 10/2 , 德福吃, 無獎抽.
[/quote]
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1540#
發表於 07-1-29 16:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

基法係年年都有的.[quote]
KY2004 寫道:
我諗小學都冇掛!聖公會應該唔會有喇!以前kindergarten因係佛教,就有囉! [quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖