- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-5-31
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 304
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 304
- UID
- 81208
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,
Matthew 手冊都有寫溫習 WS, 但係佢都冇喎, 我仲諗住問下 yo yo 有冇 tim ??
comp Matthew 話貼一張爸爸或者媽媽既相, 跟住形容.... 我估係形容叫咩名, 幾多歲, 眼睛大 or 小個 d 咋 ! 如果我講錯, 希望其他媽咪代為更正喇 ! 因為 Matthew 都話唔記得
...................
點呀 ~ 新年去左邊度玩呀
Matthew_媽咪
新年同 YO YO 去大陸玩咗兩日,燒煙花, 跟住四圍去拜年, 呢幾日係屋企做功課同埋溫書啦, 唔係 YO YO 玩到MUD 都唔記得哂.
另 YO YO 話 COMP 係問屋企一個人鍾意著 MUD 野衫喎.
之前篇課文教過個 D SKIRT, DRESS ..... 等等, 唔同 MATTHEW 話個D嘅, 死啦, 咁即係 作 MUD 野呢 > |
|