關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1521#
發表於 07-2-13 19:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
我仔仔唔見咗本英文幾日, 今日終於有人比返本書他啦    幾驚要買過本呀!
今日義工茶聚, 我返咗學校呀!  見到個仔..我幾開心呀    我仲拿咗好多野食回家tim   今日個餐唔洗煮...he he he
露 絲 :-)

Rank: 4


629
1522#
發表於 07-2-13 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

多謝你的意見

Rank: 3Rank: 3


304
1523#
發表於 07-2-14 12:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1524#
發表於 07-2-14 12:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HI EVERBODY

情人節快樂    
有冇唸住同老公去慶祝吓呀.
我就冇啦   
因為屋企兩個小情人要我陪.   
^_^

Rank: 4


588
1525#
發表於 07-2-14 14:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

   情人節快樂呀    

我都係要陪住位小小情人一齊過 "情人節" 呀 !    

Rank: 4


554
1526#
發表於 07-2-14 20:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪
情人節快樂呀 ~~~     

預祝新年快樂, 身體健康, 心想事成, 囝囝囡囡快高長大, 聽教聽話, 媽咪一年青春過一年, 大把活力湊仔女.                               
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1527#
發表於 07-2-15 16:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你有無試過/聽過去理工大學驗眼?  街外人都可以架!  我有個同事囡囡又係有散光, 佢keep著定期check眼及要戴驕視眼鏡, 佢由2歲開始到現在6歲幾都一路keep著驗眼, 個度數都無加, 個視光師話可以keep著個度數唔會深, 但就唔可以減!  如果你想去理工大學驗眼, 要早D, 因為要排期半年以上.

Rank: 4


588
1528#
發表於 07-2-15 17:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1529#
發表於 07-2-15 17:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1530#
發表於 07-2-15 21:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

唔好意思, 之前講比你資料要更正.
我剛問

Rank: 4


588
1531#
發表於 07-2-16 10:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


313
1532#
發表於 07-2-16 13:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

以我本人經驗, 個度數配得太足或有偏差, 初次戴係會唔習慣同埋覺得暈, 不過小朋友散光我就唔肯定, 理大都可以配埋眼鏡, 你試下問佢地現在可唔可以幫你check

Rank: 4


588
1533#
發表於 07-2-18 00:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

恭喜發財    新既一年到喇 ! 我祝大家身體健康 ! 豬年心想事成 ! 仔仔女女聰明伶俐 ! 聽聽話話 ! 學業猛進 ! 大家搵多 d $$ 呀 !         

Rank: 2


99
1534#
發表於 07-2-21 15:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各1B班媽咪:
先祝各位身體健康,合家平安,小朋友學業進步,聽教聽話!

Rank: 3Rank: 3


304
1535#
發表於 07-2-23 14:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HI !  各位媽咪

新年快樂 ! 恭喜發財 ! 祝大家身體健康 ! 小朋友學業猛進 !
        
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1536#
發表於 07-2-23 14:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 媽咪 :
唔該你地知唔知英文 COMP 點做呀 ? YO YO 一句 SAMPLE
都冇寫, 我都唔知點做 ? 問佢佢又   
仲有你D小朋友有冇派新嘅英文 WORKSHEET 呀 ?
我見到手冊話要溫 WORKSHEET, 但 YO YO 都冇新嘅派返黎, 你地有冇呀 ?
^_^

Rank: 4


588
1537#
發表於 07-2-23 15:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


313
1538#
發表於 07-2-23 16:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma & Matthew_媽咪,

放假咁多日都未曾正式做過功課, 好在你地提起, 如果唔係都唔知點做! 今晚真係要認真同亞仔check下d功課邊d未做至得, 我係一個懶惰媽咪!

Rank: 4


588
1539#
發表於 07-2-23 16:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


304
1540#
發表於 07-2-23 18:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

Matthew 手冊都有寫溫習 WS, 但係佢都冇喎, 我仲諗住問下 yo yo 有冇 tim ??

comp Matthew 話貼一張爸爸或者媽媽既相, 跟住形容.... 我估係形容叫咩名, 幾多歲, 眼睛大 or 小個 d 咋 ! 如果我講錯, 希望其他媽咪代為更正喇 ! 因為 Matthew 都話唔記得
...................

點呀 ~ 新年去左邊度玩呀  


Matthew_媽咪
新年同 YO YO 去大陸玩咗兩日,燒煙花, 跟住四圍去拜年, 呢幾日係屋企做功課同埋溫書啦, 唔係 YO YO 玩到MUD 都唔記得哂.   

另 YO YO 話 COMP 係問屋企一個人鍾意著 MUD 野衫喎.
之前篇課文教過個 D  SKIRT, DRESS ..... 等等, 唔同 MATTHEW 話個D嘅, 死啦, 咁即係 作 MUD 野呢 >     
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖