註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 11:37 發表 我唔帶, 帶埋佢黎唔駛食
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:38 發表 如有小朋友就book埋佢地個位呀!! 仲有: 有無人要買糯米糍, 10/4個??????? ky ~ 10元
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 11:38 發表 雪文好似話帶 2 個朋友
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:40 發表 come come: 唔該!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 11:41 發表 come. 你好似負責幫手記住 25號果日, 大家要交收 d 咩野?? (做左秘書小姐: )
原文章由 雪文 於 08-1-21 11:42 發表 係, 等我再問實佢哋. come,有無地址同餐廳名等等, 我要上网俾佢哋睇睇. ( 希望大家唔好介意, 我想帶日本仔來, 因佢一個人係香港又無朋友好悶)
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 11:44 發表 文文, '0架' 仔----靚唔靚仔呀
原文章由 雪文 於 08-1-21 11:46 發表 KY, 唔使講日文, 講英文得啦. 請各位英文好的姐妹坐近D來, 咁唔會悶親佢. 因我都係麻麻哋:loveliness:
原文章由 雪文 於 08-1-21 11:46 發表 都OK加 KY, 唔使講日文, 講英文得啦. 請各位英文好的姐妹坐近D來, 咁唔會悶親佢. 因我都係麻麻哋:loveliness:
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:46 發表 雪雪: look look: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14690&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%A5%7E%B3%A5%A4%E2&amenity_id=&dishes_id=
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:47 發表 LEE個任務一於交比KY啦!!!!
原文章由 雪文 於 08-1-21 11:49 發表 ky, 唔該晒. come : 是否$148 + 10% ??
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:49 發表 hoganma D英文好D 喎!我好water架!