關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1521#
發表於 08-1-7 10:50 |只看該作者
打邊爐我no la, 我要keep fit

ky

我又要睇相

我又唔知個個讀咩班wor, 下次見到問下先

今個星期六我9:30 ar

Rank: 6Rank: 6


6601
1522#
發表於 08-1-7 10:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 10:50 發表
打邊爐我no la, 我要keep fit

ky

我又要睇相

我又唔知個個讀咩班wor, 下次見到問下先

今個星期六我9:30 ar

hoganma,

keep fit呀!係播,咁我都要諗諗先喇!(呢排fat得緊要啦!)
你俾個e-mail我,我send俾你!
我呢個Sat都係差唔多時間喎!可能碰到面都唔定!

Rank: 6Rank: 6


6601
1523#
發表於 08-1-7 10:59 |只看該作者
hoganma,

send左喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1524#
發表於 08-1-7 11:08 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:43 發表
come come:
女學ballet架?好叻女呀!

係學校攪果D興趣班咋.

Rank: 8Rank: 8


17382
1525#
發表於 08-1-7 11:09 |只看該作者
下星期就係啦wor 拿定相機呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:41 發表

OIC, 今晚先睇!
黎緊15/1我女芭蕾舞比賽(學校辦), 果日我同我媽都會去睇.(係荃灣大會堂)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1526#
發表於 08-1-7 11:11 |只看該作者
ky

我都send左我同亞仔張相比你, 你見到我就叫我la
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:59 發表
hoganma,

send左喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1527#
發表於 08-1-7 11:12 |只看該作者
各位, 我busy lar.

funfun,色戒, 你有無睇到旦旦呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1528#
發表於 08-1-7 11:12 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:09 發表
下星期就係啦wor 拿定相機呀

係呀 , 上次同你地提過$220一套比賽衫.:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
1529#
發表於 08-1-7 11:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:11 發表
ky

我都send左我同亞仔張相比你, 你見到我就叫我la  

hoganma,

我即刻大哎叫你呀!如你見到我,你都叫我啦!

P.S.見到你仔仔套畢業袍,令我諗反呀女幼稚園畢業的情怳呀(光陰似箭)

Rank: 6Rank: 6


6601
1530#
發表於 08-1-7 11:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:12 發表

係呀 , 上次同你地提過$220一套比賽衫.:tongue: :tongue: :tongue:

都幾貴喎!

Rank: 8Rank: 8


17382
1531#
發表於 08-1-7 11:19 |只看該作者
下次表演著唔著得番呢

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:12 發表

係呀 , 上次同你地提過$220一套比賽衫.:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1532#
發表於 08-1-7 11:20 |只看該作者
好ar
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:17 發表

hoganma,

我即刻大哎叫你呀!如你見到我,你都叫我啦!

P.S.見到你仔仔套畢業袍,令我諗反呀女幼稚園畢業的情怳呀(光陰似箭)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1533#
發表於 08-1-7 11:21 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:17 發表

都幾貴喎!

係呀, 連埋補鐘$$, 要比多$640出去:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1534#
發表於 08-1-7 11:22 |只看該作者
真係好貴

而家d小朋友真係好幸福, 咩都有, 諗番我地細個個陣, mud都無得學, 學校ballet班老師都choose d 靚女仔去學, 我無份
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:17 發表

都幾貴喎!

Rank: 8Rank: 8


17382
1535#
發表於 08-1-7 11:22 |只看該作者
星期六我要返工亞囡又要上興趣班,我最快要1點幾先去到,但老師約左時間係10點:-|睇下肯唔肯更改時間先知點呀


原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:17 發表

hoganma,

我即刻大哎叫你呀!如你見到我,你都叫我啦!

P.S.見到你仔仔套畢業袍,令我諗反呀女幼稚園畢業的情怳呀(光陰似箭)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1536#
發表於 08-1-7 11:24 |只看該作者
同學仔媽咪話無得1點後wor, 所以佢改左8:30
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:22 發表
星期六我要返工亞囡又要上興趣班,我最快要1點幾先去到,但老師約左時間係10點:-|睇下肯唔肯更改時間先知點呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1537#
發表於 08-1-7 11:25 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:19 發表
下次表演著唔著得番呢

我諗都幾難啦.
(LOVE: 如果你去得成旅行, 可否幫我買多一個肚臍袋呢? 因我LIKE果款, HK已經唔再出啦 )

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1538#
發表於 08-1-7 11:26 |只看該作者
love

你去europe邊幾個國家?

我尋日都同我老公講, 如果真係賣左層樓, 我點都要去一轉日本

Rank: 5Rank: 5


2967
1539#
發表於 08-1-7 11:27 |只看該作者
Hi all!

今日病到c c 吓, 成晚係咁咳, 冇瞓到, d 嘢又成座山咁, 真係好想:cry: :cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1540#
發表於 08-1-7 11:27 |只看該作者
我部機已經夠慢架啦....剛剛打D字仲無晒:cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖