註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 10:50 發表 打邊爐我no la, 我要keep fit ky 我又要睇相 我又唔知個個讀咩班wor, 下次見到問下先 今個星期六我9:30 ar
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:43 發表 come come: 女學ballet架?好叻女呀!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:41 發表 OIC, 今晚先睇! 黎緊15/1我女芭蕾舞比賽(學校辦), 果日我同我媽都會去睇.(係荃灣大會堂)
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:59 發表 hoganma, send左喇!
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:09 發表 下星期就係啦wor 拿定相機呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:11 發表 ky 我都send左我同亞仔張相比你, 你見到我就叫我la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:12 發表 係呀 , 上次同你地提過$220一套比賽衫.:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:17 發表 hoganma, 我即刻大哎叫你呀!如你見到我,你都叫我啦! P.S.見到你仔仔套畢業袍,令我諗反呀女幼稚園畢業的情怳呀(光陰似箭)
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:17 發表 都幾貴喎!
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:22 發表 星期六我要返工亞囡又要上興趣班,我最快要1點幾先去到,但老師約左時間係10點:-|睇下肯唔肯更改時間先知點呀
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:19 發表 下次表演著唔著得番呢
大宅