關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1521#
發表於 07-11-15 15:48 |只看該作者
同我個客一齊.
去華強北


原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 15:44 硐表

有興趣都唔得啦, 今日星期四咋!!
你一個人去食湘菜????? 係咪係你屋企附近呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1522#
發表於 07-11-15 15:48 |只看該作者
吓....乜唔係 2 公婆去咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 15:44 硐表

有興趣都唔得啦, 今日星期四咋!!
你一個人去食湘菜????? 係咪係你屋企附近呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1523#
發表於 07-11-15 15:53 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-15 15:48 硐表
吓....乜唔係 2 公婆去咩?

如果今日係星期五, 我實拍心口陪雪文北上....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1524#
發表於 07-11-15 15:57 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 15:46 硐表
C6明早送完仔女返學過來, 明晚就返來香港啦.

返黎又報料, 睇下你地2公婆掃左D乜返黎啦....

Rank: 5Rank: 5


3212
1525#
發表於 07-11-15 15:59 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-15 15:44 硐表
老公婆可以橕檯腳  love >>> 你仲洗唔洗問果樣呀



兒童不宜ar..  saltwet...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1526#
發表於 07-11-15 16:01 |只看該作者
咁諗下星期五啦, 我可能大多數又要去多次.  我哋去食小肥羊
星期六晚都得


原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 15:53 硐表

如果今日係星期五, 我實拍心口陪雪文北上....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1527#
發表於 07-11-15 16:01 |只看該作者
公司XX又係我個位對面食啦, 好心就C返自己間房煲飽佢啦, 企係度都唔知做乜叉...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1528#
發表於 07-11-15 16:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:01 硐表
咁諗下星期五啦, 我可能大多數又要去多次.  我哋去食小肥羊
星期六晚都得

你下星期5上去做乜呀? 一家四口+你爸媽?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1529#
發表於 07-11-15 16:04 |只看該作者
我而家將d 卡片全部scan晒, 幾千張, 做c我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1530#
發表於 07-11-15 16:04 |只看該作者
FUN: 搵個星期五晚跟雪文上去打邊爐咯, 好嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1531#
發表於 07-11-15 16:05 |只看該作者
可能第三次要補牙嘛.

我同二個細的上去, C6要OT.  我想叫埋亞媽陪我去, 因我星期六一早去醫院, 唔想帶埋二個細的, 要行好遠, 又怕揾唔到的士.
唔知亞媽肯唔肯

原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:02 硐表

你下星期5上去做乜呀? 一家四口+你爸媽?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1532#
發表於 07-11-15 16:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 16:04 硐表
我而家將d 卡片全部scan晒, 幾千張, 做c我

幾千張????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1533#
發表於 07-11-15 16:08 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:05 硐表
可能第三次要補牙嘛.

我同二個細的上去, C6要OT.  我想叫埋亞媽陪我去, 因我星期六一早去醫院, 唔想帶埋二個細的, 要行好遠, 又怕揾唔到的士.
唔知亞媽肯唔肯

...

你星期5放工上, 叫你媽係屋企睇住2個細的, 咁你星期六睇完牙返黎咪仲好, 唔駛一拖二嘛.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1534#
發表於 07-11-15 16:10 |只看該作者
好想c, 亂碼 scan又要對 help
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:05 硐表

幾千張????

Rank: 5Rank: 5


2967
1535#
發表於 07-11-15 16:11 |只看該作者
我都想去,不過要亞女考完試.:-|
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:01 硐表
咁諗下星期五啦, 我可能大多數又要去多次.  我哋去食小肥羊
星期六晚都得
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
1536#
發表於 07-11-15 16:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 16:04 硐表
我而家將d 卡片全部scan晒, 幾千張, 做c我


手都軟埋 ar.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1537#
發表於 07-11-15 16:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 16:10 硐表
好想c, 亂碼 scan又要對 help

LEE度無人HELP倒你啦....

Rank: 5Rank: 5


3212
1538#
發表於 07-11-15 16:14 |只看該作者

好想訓, 雖然好多野做.但個腦好實...好想.....

Rank: 5Rank: 5


3212
1539#
發表於 07-11-15 16:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:12 硐表

LEE度無人HELP倒你啦....


算啦,有d野做下, 好d gei..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1540#
發表於 07-11-15 16:19 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 16:11 硐表
我都想去,不過要亞女考完試.:-|

我女11月尾考, 同你地一樣.:-|
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖