關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1521#
發表於 07-10-24 12:35 |只看該作者
但我覺得佢細佬多數攪唔惦 我當你平平地買個單位2M

供樓      10,000
水          200
電          500
煤          300
3個人食      2,500
管理費        600
什費(保險,手提) 1,500
車錢        1,500
BB用品開支    1,000

已經要$18,000啦,呢個只係最低消費 未計平時睇醫生,去街,第時BB返學,BB學野等等等等   






原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 12:10 硐表
嘩!!! 乜咁架? lee d 說話如果比我聲倒........
而家我地一家人出外食飯, 例必係3人share or 爸媽請, 唔會好似你地咁囉!!!!
你今次唔好心軟, 正如love話齋: 先小人後君子!!!
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1522#
發表於 07-10-24 12:37 |只看該作者
是的嗎 呢樣我真係唔知道WOR,謝謝你提供,等我都問下醫生先

原文章由 irenec11 於 07-10-24 12:23 硐表
唔好意思 ,解釋得唔夠清楚.之前問過doctor,佢話幾種葯溝埋一齊冇問題,所以我會將幾種葯gei一次份量入同一個樽.咁就唔驚亞女飲多咗or少咗.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1523#
發表於 07-10-24 12:39 |只看該作者
我覺得如果要供1萬, 起碼要搵3萬以上先叫做ok, 你未計加息wor

唔駛比$屋企ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:35 硐表
但我覺得佢細佬多數攪唔惦 我當你平平地買個單位2M

供樓      10,000
水          200
電          500
煤          300
3個人食      2,500
管理費        600
什費(保險,手 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1524#
發表於 07-10-24 12:43 |只看該作者
理想就係20-25%:-| 但好多人都去唔到呢個STANDARD


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:32 硐表
我覺得供樓只可以佔入息gei 20-25%, 唔係就好辛苦, 我同老公加埋收入都唔小, 但我都覺得好辛苦

Rank: 8Rank: 8


17382
1525#
發表於 07-10-24 12:46 |只看該作者
公屋都唔知幾好呀,我鍾意 我都唔知住得幾開心


原文章由 雪文 於 07-10-24 12:34 硐表
funfun,周末回家加.

我而家話一就叫佢哋加戶去間公屋, 換間大間的俾我細佬.  我爸媽搬去西環囉.

又唔想住公屋wor,要俾租

公屋有咩唔好

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1526#
發表於 07-10-24 12:46 |只看該作者
所以都係個句, 無咁大個頭唔好帶咁大頂帽
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:43 硐表
理想就係20-25%:-| 但好多人都去唔到呢個STANDARD

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1527#
發表於 07-10-24 12:47 |只看該作者
仲未計要俾佢外母湊仔D錢呢.
家用當然再無得俾我爸媽啦, 仲有女方的父母呢.  幾百都要掛.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:35 硐表
但我覺得佢細佬多數攪唔惦 我當你平平地買個單位2M

供樓      10,000
水          200
電          500
煤          300
3個人食      2,500
管理費        600
什費(保險,手 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1528#
發表於 07-10-24 12:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:26 硐表
佢細佬諗住租出去WOR 唔賣


食飽飽, 小睡左一陣, 真係好舒服
你地都要食飯 law>.........

Rank: 8Rank: 8


17382
1529#
發表於 07-10-24 12:51 |只看該作者
我估如果2百萬計連利息供$10,000差不多呱
但E+D樓貴左咁多,TKO 2百萬都唔係好多選擇JA  


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:39 硐表
我覺得如果要供1萬, 起碼要搵3萬以上先叫做ok, 你未計加息wor

唔駛比$屋企ar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1530#
發表於 07-10-24 12:53 |只看該作者
係呀, 我都話呢句.   到時C唔掂, 二個老人又再無錢俾佢哋, 真係唔好揾我

尔話父母有病, 我做女的而家話唔理, 到時點有可能話唔俾加. 但細佬我無欠佢的, 我唔使去還債囉.

我當我爸媽養大我係恩.

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:46 硐表
所以都係個句, 無咁大個頭唔好帶咁大頂帽  

Rank: 8Rank: 8


17382
1531#
發表於 07-10-24 12:53 |只看該作者
AGREE AGREE,買樓不是講玩的,洗WET左個頭,到時恨錯難返:cry: :cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 12:46 硐表
所以都係個句, 無咁大個頭唔好帶咁大頂帽  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1532#
發表於 07-10-24 12:53 |只看該作者
公屋租金跟供樓既錢差好遠 wor
(想問一問:即係你細佬現時住緊西環公屋, 你 daddy 就住西環私人樓, 係咪咁?)
原文章由 雪文 於 07-10-24 12:34 硐表

又唔想住公屋wor,要俾租

公屋有咩唔好

...

Rank: 5Rank: 5


3212
1533#
發表於 07-10-24 12:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 12:34 硐表
funfun,周末回家加.

我而家話一就叫佢哋加戶去間公屋, 換間大間的俾我細佬.  我爸媽搬去西環囉.

又唔想住公屋wor,要俾租

公屋有咩唔好

...


公屋都不知幾好, 大大的廁所, 大大的房間.....(我mami個度)
都唔知幾輕鬆, 交租又唔係貴, 買樓唔使供咩!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1534#
發表於 07-10-24 12:54 |只看該作者
我都唔知幾想住公屋ar, 我成日有個奇想, 我99個度已買左, 咁我大佰無結婚, 我99都旨意我去照顧佢, 咁佢地百年歸老呢, 我就賣左間屋, 搬番去住, 幾perfect
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:46 硐表
公屋都唔知幾好呀,我鍾意 我都唔知住得幾開心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1535#
發表於 07-10-24 12:57 |只看該作者
調返轉頭

原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 12:53 硐表
(想問一問:即係你細佬現時住緊西環公屋, 你 daddy 就住西環私人樓, 係咪咁?)

Rank: 8Rank: 8


17382
1536#
發表於 07-10-24 12:57 |只看該作者
我都相信家用當然再無得俾你爸媽,我又當女家父母唔洗佢地比錢,咁一個月既基本開支無20,000都要18,000啦
你細佬真係


原文章由 雪文 於 07-10-24 12:47 硐表
仲未計要俾佢外母湊仔D錢呢.
家用當然再無得俾我爸媽啦, 仲有女方的父母呢.  幾百都要掛.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1537#
發表於 07-10-24 12:57 |只看該作者
200萬比3成首期, 分20年還, 供9千左右la, but如果利息唔好話96,97時, 去返99, 2000都c 啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:51 硐表
我估如果2百萬計連利息供$10,000差不多呱
但E+D樓貴左咁多,TKO 2百萬都唔係好多選擇JA  

Rank: 8Rank: 8


17382
1538#
發表於 07-10-24 12:59 |只看該作者
係呀


原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 12:53 硐表
公屋租金跟供樓既錢差好遠 wor

Rank: 5Rank: 5


3212
1539#
發表於 07-10-24 13:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 12:53 硐表
公屋租金跟供樓既錢差好遠 wor
(想問一問:即係你細佬現時住緊西環公屋, 你 daddy 就住西環私人樓, 係咪咁?)


唔係, 係佢daddy 住緊間細間的公屋, 而西環的私人樓係佢細佬佢地住, 咁佢細佬又覺西環樓細間兼唔方便佢外母湊bb(將來), 諗住買tko 近住佢外母, 就想law 文文 daddy & mami 的錢做首期買tko, 然後租西環私人樓出去收租, (都想得好週全咁!)
咁文文daddy 又想話搬到文文都住, 因為近住tko 可以方便佢探個孫. 係吾係咁, 文文姐

Rank: 8Rank: 8


17382
1540#
發表於 07-10-24 13:01 |只看該作者
我今個月交$16XX

原文章由 novemberwm 於 07-10-24 12:54 硐表


公屋都不知幾好, 大大的廁所, 大大的房間.....(我mami個度)
都唔知幾輕鬆, 交租又唔係貴, 買樓唔使供咩!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖