註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:55 硐表 咁都講唔出口 唔係無啦啦講,如果佢講開亞仔學業上既野你先講囉,好易架ja,講講下你會當唱歌架啦
返回頂部
珍珠宮
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:57 硐表 唔係呱 等我try try先
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:05 硐表 你有所不知, 佢係唧都唔笑個d人黎gar, 同佢講咩都無咩表情or反應, 久而久之, 我無同佢講d肉麻說話
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 14:06 硐表 點解你地個個reply都咁順利嘅? 我今朝到而家down機 down左起碼7,8次啦! 雪文: 88888888888888888888888
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:16 硐表 初初識果時都係咁樣
原文章由 irenec11 於 07-10-9 14:14 硐表 同你地係bk相識有一個禮拜,雖然未見過你地,但我已經當你地係我gei朋友,每日係度同大家傾計好鬼開心, 希望有機會可以大家見吓面:D
原文章由 irenec11 於 07-10-9 14:16 硐表 用你body幫佢,一定no problem
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 14:18 硐表 係ar, 佢對住個仔咪會笑lor
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:20 硐表 好~~試下
原文章由 novemberwm 於 07-10-9 14:24 硐表 好深入呀...傾得......... 高招...........
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:25 硐表 嚇死我啦咩野好深入呀 再睇原來係傾得
原文章由 irenec11 於 07-10-9 14:33 硐表 唔深入, 會唔happy吖ma.............................. (i mean 傾得)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 14:35 硐表 不過話時話我地好小傾呢個話題既
原文章由 novemberwm 於 07-10-9 14:44 硐表 係可以傾下自己個本難念的經, 當抖下都好..