關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1521#
發表於 07-8-16 10:16 |只看該作者
係啦9月1日約一齊去啦


原文章由 katiekma 於 07-8-15 21:40 發表
kt8001,

我女讀 1A, 找到個同班同學好開心, 迎新日見 記住多的上來吹水, 這裏朝9晚6不停站, 個個MAMI都好 NICE

Rank: 8Rank: 8


17382
1522#
發表於 07-8-16 10:17 |只看該作者
係wor我發覺我係全職上網咁呀

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 22:10 發表
welcome welcome 多d上 黎, 呢度朝9晚6好旺gar, d人好似唔駛做咁   

Rank: 8Rank: 8


17382
1523#
發表於 07-8-16 10:19 |只看該作者
要啦要啦

原文章由 kt8001 於 07-8-15 22:52 發表
HELLO ,HOGANMAMA
好開心認識到你們,我會多d同你地TALKING, 溝通下,哈哈


................................................................................

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1524#
發表於 07-8-16 10:20 |只看該作者
Good morning!!

雪雪, lee 單野攪成點?

原文章由 雪文 於 07-8-15 17:04 發表
咁我唔見咗D單, 公司唔肯俾錢個司機.  咁唯有我俾囉.  明天先算啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1525#
發表於 07-8-16 10:20 |只看該作者

我地已經放左4條針係度

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 07:58 發表
無間道???

Rank: 8Rank: 8


17382
1526#
發表於 07-8-16 10:26 |只看該作者
做野先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1527#
發表於 07-8-16 10:27 |只看該作者
funfun,昨日下午都想打俾你, 但因我電話無電, 用咗我老公的, 唔太會揾出電話薄的人.

我一去到, 問個經理, 佢揾都唔同我揾就講 : 有都俾人扔咗啦
唉.........好失望.   呢到油塘區茶樓的質素, 點同APM比.

今日船公司個sales都幾好人, 唔使我登報報失話同我搞.  咁賠錢個到, 我叫司機開多份雜費單, 睇老細肯唔肯俾囉.

我到時再話你听, 多謝關心.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 10:20 發表
Good morning!!

雪雪, lee 單野攪成點?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1528#
發表於 07-8-16 10:27 |只看該作者
我昨晚在匯景百佳買到 '健力士學習褲' (size  L)
$19.9/12片 (1 包) 好抵呀!  我買晒貨架上 5 包::" />
唔知 AMY 有冇買呢?

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-8-16 10:30 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1529#
發表於 07-8-16 10:31 |只看該作者
我將道理講返俾我媽听. 佢仲認為佢無錯, 因佢唔係屋企 ( 但佢部fax會自動收), 我細佬屋企唔知佢部fax係邊 (佢無諗住問我細佬)

唉....我對得我媽太好, 搞到佢咩都麻煩我, 唔知佢亞囡要返工, 一日打不知多少次電話來, 講埋D不等使D嘢.

我就來俾人炒啦

原文章由 katiekma 於 07-8-15 17:36 發表
又真系幾激氣, 最惨比的同事見到, 以為你成日公器私用。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1530#
發表於 07-8-16 10:32 |只看該作者
我上唔到MSN, 問唔到佢.  

你就好啦, 買到咁多, 慳唔少

原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 10:27 發表
我昨晚在匯景百佳買到 '健力士學習褲' (size  L)
$19.9/12片 (1 包) 好抵呀!  我買晒貨架上 5 包::" />
唔知 AMY 有冇買呢?

Rank: 5Rank: 5


3212
1531#
發表於 07-8-16 10:37 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 10:26 發表
做野先


Hi........all morning.......

Rank: 8Rank: 8


17382
1532#
發表於 07-8-16 10:39 |只看該作者
船公司都好好人呀唔洗你地登報紙,都算好啦:-|
登果一格都幾百


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-16 10:27 發表
funfun,昨日下午都想打俾你, 但因我電話無電, 用

Rank: 8Rank: 8


17382
1533#
發表於 07-8-16 10:41 |只看該作者


原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 10:27 發表
我昨晚在匯景百佳買到 '健力士學習褲' (size  L)
$19.9/12片 (1 包) 好抵呀!  我買晒貨架上 5 包::" />
唔知 AMY 有冇買呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1534#
發表於 07-8-16 10:47 |只看該作者
係囉, 咁會我仲傷啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 10:39 發表
船公司都好好人呀唔洗你地登報紙,都算好啦:-|
登果一格都幾百


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-16 10:27 發表
funfun,昨日下 ...

Rank: 5Rank: 5


2977
1535#
發表於 07-8-16 10:47 |只看該作者
很多新朋友????我失蹤一個月。

Rank: 8Rank: 8


17382
1536#
發表於 07-8-16 10:52 |只看該作者
FAX機呢D問題間中先發生都仲可以接受:-|
日日打不知多少次電話就煩D,始終係要返工


原文章由 雪文 於 07-8-16 10:31 發表
我將道理講返俾我媽听. 佢仲認為佢無錯, 因佢唔係屋企 ( 但佢部fax會自動收), 我細佬屋企唔知佢部fax係邊 (佢無諗住問我細佬)

唉....我對得我媽太好, 搞到佢咩都麻煩我, 唔知佢亞囡要返工, 一日打不知多少次 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1537#
發表於 07-8-16 10:53 |只看該作者



原文章由 novemberwm 於 07-8-16 10:37 發表


Hi........all morning.......

Rank: 8Rank: 8


17382
1538#
發表於 07-8-16 10:54 |只看該作者
是否尾紙都唔見左

原文章由 雪文 於 07-8-16 10:47 發表
係囉, 咁會我仲傷啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1539#
發表於 07-8-16 10:56 |只看該作者
HEMAPAPA

YES 你要多D出現先得啦

係呢我有野想8掛下,係關於你仔學校的可以問嗎

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 10:47 發表
很多新朋友????我失蹤一個月。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1540#
發表於 07-8-16 11:27 |只看該作者
無, 只是入艙單正本.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 10:54 發表
是否尾紙都唔見左
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖