關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1521#
發表於 07-6-27 10:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

那所以你哋唔好話我過份.

我只是返工時間行開一陣, 我唔敢唔返工加    [quote]
iloveyoub4 寫道:
Jerry豬媽咪


你個同事都去到好盡

Rank: 5Rank: 5


4210
1522#
發表於 07-6-27 10:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我好過你小小, 有d emails入下, 可以覆下 :
依排我地無咩好做, 老細仲請2個temp返黎, 我咪將我d daily job比哂d後生仔做, 費時佢地好似我咁得閒啦     話哂佢地60大元一粒鐘, 咁請返黎, 一日都$480
iloveyoub4 寫道:
我由e+開始等收工........
無野做呀起碼要7月中先多野做 :evil:  :evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1523#
發表於 07-6-27 10:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁苦況??? 我反而lee個月會最多野做, 因要"攪"份數出黎比auditor同bank.
iloveyoub4 寫道:
我由e+開始等收工........
無野做呀起碼要7月中先多野做 :evil:  :evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1524#
發表於 07-6-27 10:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Jerry媽, 但係星期六, 我唔得呀.  要令細皓皓失望啦.
Jerry豬媽咪 寫道:
尋晚, 我同亞仔講, 我地會開大食會, 佢即刻好興奮咁話要同晴晴對打nds, 同大皓皓玩playstation 2   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1525#
發表於 07-6-27 10:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

如果亞仔知道有機打, 一定開心到死
Jerry豬媽咪 寫道:
尋晚, 我同亞仔講, 我地會開大食會, 佢即刻好興奮咁話要同晴晴對打nds, 同大皓皓玩playstation 2   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1526#
發表於 07-6-27 10:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

佢可能同admin請左假呢??      [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
老細一出trip, 佢就會早走, 不過今次最過份'姐", no show    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1527#
發表於 07-6-27 10:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係呀, 我都同你一樣, 人哋咁忙, 自己咁閑, 有D唔好意思.
   [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
我好過你小小, 有d emails入下, 可以覆下 :
依排我地無咩好做, 老細仲請2個temp返黎, 我咪將我d daily job比哂d後生仔做, 費時佢地好似我咁得閒啦     話哂佢地60大元一粒鐘, 咁請返黎, 一日都$480 [

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1528#
發表於 07-6-27 10:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

一個星期六唔得, 一個星期日唔得....即係攪唔成囉! :cry:  :cry: [quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 但係星期六, 我唔得呀.  要令細皓皓失望啦. [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1529#
發表於 07-6-27 10:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁你一定要黎, 等佢地班細路可以熟絡d, 我屋企有nds, playstation 2, gameboy, pc, 剩係無wii (仲考慮緊買唔買)[quote]
hoganmama 寫道:
如果亞仔知道有機打, 一定開心到死[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1530#
發表於 07-6-27 10:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我咪係果個admin囉 , 佢請假要同我講架, 我負責mark 佢地放假記錄[quote]
come爸嘩 寫道:
佢可能同admin請左假呢??     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1531#
發表於 07-6-27 10:57 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
咁你一定要黎, 等佢地班細路可以熟絡d, 我屋企有nds, playstation 2, gameboy, pc, 剩係無wii (仲考慮緊買唔買)[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1532#
發表於 07-6-27 11:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

唔好唔黎啦, 你唔好個大食會會失色好多, 唔去童軍一次囉, 再唔係早d開始, 早d散咪得囉[quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 但係星期六, 我唔得呀.  要令細皓皓失望啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1533#
發表於 07-6-27 11:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

唔駛考慮啦, 你老公都鐘意玩.....[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
咁你一定要黎, 等佢地班細路可以熟絡d, 我屋企有nds, playstation 2, gameboy, pc, 剩係無wii (仲考慮緊買唔買)[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1534#
發表於 07-6-27 11:07 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

其實星期六亞仔要去學游水gar, 不過學小堂識多個朋友仔lor
come爸嘩 寫道:
一個星期六唔得, 一個星期日唔得....即係攪唔成囉! :cry:  :cry: [quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 但係星期六, 我唔得呀.  要令細皓皓失望啦. [quote]

Rank: 5Rank: 5


2065
1535#
發表於 07-6-27 11:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我女未打過機,系咪好背 佢靜系上開心家庭綱玩下個綱裏面的遊戲咋。
hoganmama 寫道:
[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
咁你一定要黎, 等佢地班細路可以熟絡d, 我屋企有nds, playstation 2, gameboy, pc, 剩係無wii (仲考慮緊買唔買)[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1536#
發表於 07-6-27 11:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係啦, 學小一堂, 唔怕啦!    [quote]
hoganmama 寫道:
其實星期六亞仔要去學游水gar, 不過學小堂識多個朋友仔lor[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1537#
發表於 07-6-27 11:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Jerry媽, 唔好買咁多啦, 一方面話亞仔成績唔好, 一方面俾咁多誘惑佢.

任何成績, 除咗天份, 真係要靠努力加, 特別呢排由亞仔學游水中得到, 唔係亞福唔得, 係你指意佢一周一小時仲一對六的學習而平時不加操綀, 所以一年都學唔會游水咁囉.

希望你唔好介意. [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
咁你一定要黎, 等佢地班細路可以熟絡d, 我屋企有nds, playstation 2, gameboy, pc, 剩係無wii (仲考慮緊買唔買

Rank: 5Rank: 5


4210
1538#
發表於 07-6-27 11:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

諗下先啦, 大拿拿2千幾, 好貴    如果買, 我會送比佢做生日禮物既 [quote]
come爸嘩 寫道:
唔駛考慮啦, 你老公都鐘意玩.....[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1539#
發表於 07-6-27 11:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

katiema, 我仔都同你女一樣呀, 都係去Jerry媽屋企先玩咗二次playstation, 去come屋企第一次玩NDS.   

係我上次講, 呢排佢學會咗係yahoo到揾到game囉, 佢如過份, 我都會block咗佢加. [quote]
katiekma 寫道:
我女未打過機,系咪好背 佢靜系上開心家庭綱玩下個綱裏面的遊戲咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1540#
發表於 07-6-27 11:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

不如你哋決定咗個時間先好唔好呀?

[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
唔好唔黎啦, 你唔好個大食會會失色好多, 唔去童軍一次囉, 再唔係早d開始, 早d散咪得囉
‹ 上一主題|下一主題