- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
平均一個LEVEL上20堂至36堂不等, 以我個CENTRE為例, STARTERS上20堂, MOVERS 24 堂, FLYERS 36堂! 收費好似係120/ 140/ 160元!
嗯...適唔適合K3學生呢? 我諗都適合的, 尤其FOR準備上小一, 都幾好, 因為有晒聽講讀寫, 默書, 串字等等...唔計考唔考試啦, 我淨係當畀佢準備將來讀傳統小學做好準備咋!
OH NO, 輪到阿悠發燒, 上星期阿女都燒左三日, 其中兩日無返學啊! 佢有個同學, 燒左一星期無返學! 希望阿悠快D好番啦! 我今日見過佢, 佢仲好精神架, 點會無啦啦發燒架?! 不過而家D天氣真係...我直頭覺得D空氣係充斥住各種唔同既病菌呀, 好恐怖!
原帖由 joeytcy 於 08-9-17 23:41 發表 
[quote]原帖由 十月媽咪 於 08-9-17 20:52 發表 
劍橋係FOR小一開始的一個英語課程, 可以考劍橋試的!
分三級, STARTERS (小一小二程度), MOVERS (小三小四程度 ...
[ 本帖最後由 十月媽咪 於 08-9-17 23:53 編輯 ] |
|