關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1501#
發表於 08-9-17 23:47 |只看該作者
平均一個LEVEL上20堂至36堂不等, 以我個CENTRE為例, STARTERS上20堂, MOVERS 24 堂, FLYERS 36堂! 收費好似係120/ 140/ 160元!

嗯...適唔適合K3學生呢? 我諗都適合的, 尤其FOR準備上小一, 都幾好, 因為有晒聽講讀寫, 默書, 串字等等...唔計考唔考試啦, 我淨係當畀佢準備將來讀傳統小學做好準備咋!

OH NO, 輪到阿悠發燒, 上星期阿女都燒左三日, 其中兩日無返學啊! 佢有個同學, 燒左一星期無返學! 希望阿悠快D好番啦! 我今日見過佢, 佢仲好精神架, 點會無啦啦發燒架?! 不過而家D天氣真係...我直頭覺得D空氣係充斥住各種唔同既病菌呀, 好恐怖!


原帖由 joeytcy 於 08-9-17 23:41 發表
[quote]原帖由 十月媽咪 於 08-9-17 20:52 發表
劍橋係FOR小一開始的一個英語課程, 可以考劍橋試的!

分三級, STARTERS (小一小二程度), MOVERS (小三小四程度 ...

[ 本帖最後由 十月媽咪 於 08-9-17 23:53 編輯 ]

Rank: 4


850
1502#
發表於 08-9-18 14:26 |只看該作者
阿悠佢發燒入院至依家..都好鬼精神.....昨晚佢係醫院打電話比我(11時許)...總話自己今晚唔訓架啦.....不過佢都係因喉嚨發炎引起發燒....都係我衰....因今次返大陸玩....表哥自己跟埋我地去(第一次).....見佢地玩得甘開心同甘顛....m記薯條..雪糕...汽水..咪由得佢食囉...唉...今次真係我自己放縱佢.....

Rank: 5Rank: 5


4411
1503#
發表於 08-9-18 15:55 |只看該作者
悠媽,
咁阿悠出左院未呀? 如果只係喉嚨發炎引起發燒, 唔駛住咁多日啦, 可以既話, 返屋企休息係最好啊!

你又會畀佢地食得咁盡情既?! 下次唔好喇!

原帖由 joeytcy 於 08-9-18 14:26 發表
阿悠佢發燒入院至依家..都好鬼精神.....昨晚佢係醫院打電話比我(11時許)...總話自己今晚唔訓架啦.....不過佢都係因喉嚨發炎引起發燒....都係我衰....因今次返大陸玩....表哥自己跟埋我地去(第一次).....見佢地玩得甘 ...

Rank: 4


850
1504#
發表於 08-9-18 17:54 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-9-18 15:55 發表
悠媽,
咁阿悠出左院未呀? 如果只係喉嚨發炎引起發燒, 唔駛住咁多日啦, 可以既話, 返屋企休息係最好啊!

你又會畀佢地食得咁盡情既?! 下次唔好喇!

...


阿悠出左啦...其實應該話昨晚佢入左東區醫院睇急症.....不過成3點先走......
我知錯架啦....hehehe

Rank: 4


605
1505#
發表於 08-9-19 13:16 |只看該作者
joeytcy,

麥攪到禁大件事呀?燒到好勁?其實我咪一樣,上星期明知亞女有幾聲咳,重俾佢食西多士、飲好立克,雖然只係食幾舊,跟住即刻咳到飛起,有時諗住人人有得食,佢冇得食好慘,食完見佢禁辛苦就知自己衰啦!

cankan

Rank: 4


605
1506#
發表於 08-9-19 13:21 |只看該作者
係呀!我咪每星期日帶佢去金鐘囉!因為平日 d時間已經滿哂啦!連星期日都要用埋,佢果班有個小朋友都係係果度返英文班,不過時間同亞女唔同。其實我都唔知效果好唔好架!因為只係啱啱開學,不過上堂有本書同埋作業,起碼似有個課程係度。

cankan

Rank: 4


605
1507#
發表於 08-9-19 13:23 |只看該作者
joeytcy,

話時話,若果係係港島區搵倒 d 唔錯既,不妨講俾我聽,始終英文依家野,真係終生學習黎架。

cankan

Rank: 4


605
1508#
發表於 08-9-19 13:29 |只看該作者
尋日同幾個媽咪傾開,佢地同我講話灣仔軒尼詩道官小課程比較淺,跟住同我講話北角網其實循道、嘉諾撒都唔錯,令到我十五十六,我自己再睇番蘇小既師資好似唔係太勁,唔知我有冇睇錯?

cankan

Rank: 4


850
1509#
發表於 08-9-19 14:22 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-9-19 13:29 發表
尋日同幾個媽咪傾開,佢地同我講話灣仔軒尼詩道官小課程比較淺,跟住同我講話北角網其實循道、嘉諾撒都唔錯,令到我十五十六,我自己再睇番蘇小既師資好似唔係太勁,唔知我有冇睇錯?

cankan ...


總有時間唸....26號先開始交表....

Rank: 5Rank: 5


4411
1510#
發表於 08-9-21 15:21 |只看該作者
CANKAN,

CHECK PM PLEASE!

Rank: 4


605
1511#
發表於 08-9-22 14:34 |只看該作者
十月媽咪:

我冇野收倒喎!係咩野黎架?麻煩你 send 多次呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1512#
發表於 08-9-22 14:50 |只看該作者
CANKAN,

已經SEND多次喇, 睇下今次有無?!


原帖由 CanKan 於 08-9-22 14:34 發表
十月媽咪:

我冇野收倒喎!係咩野黎架?麻煩你 send 多次呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1513#
發表於 08-9-25 20:06 |只看該作者
聽日開始交表喇, 大家填好晒未呀?


原帖由 十月媽咪 於 08-9-22 14:50 發表
CANKAN,

已經SEND多次喇, 睇下今次有無?!

Rank: 4


785
1514#
發表於 08-9-25 22:25 |只看該作者
各位

我路過想問.... 明天星期五party 是否可以wear 便服架..., 又是否mommy 可以一起參加架....

thanks



原帖由 十月媽咪 於 08-9-25 20:06 發表
聽日開始交表喇, 大家填好晒未呀?

Rank: 4


850
1515#
發表於 08-9-26 19:09 |只看該作者
原帖由 erikalo 於 08-9-25 22:25 發表
各位

我路過想問.... 明天星期五party 是否可以wear 便服架..., 又是否mommy 可以一起參加架....

thanks



HIHI

真失禮, 除左聖誕PARTY & 家長日之外我都無去學校, 所以我唔清楚...HEHE

Rank: 4


850
1516#
發表於 08-9-26 19:10 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-9-25 20:06 發表
聽日開始交表喇, 大家填好晒未呀?



我今日交左啦.......第12個...

Rank: 5Rank: 5


4411
1517#
發表於 08-9-26 22:10 |只看該作者
每個月一次既生日會, 小朋友係著便服的, 由十月開始的生日會, 會響禮堂有園會, 由每級輪流上台表演, 即係十月份K3各班; 11月份K2各班; 12月份聖誕聯歡會, 無園會; 1月份K1各班表演...2月份又輪番K3, 如此類推!

園會係各家長都可以進入禮堂觀賞 & 拍照 &錄影的; 園會完左之後, 各班小朋友會返回課室享用美味生日旦糕 & 唱生日歌畀該月份生日既小朋友聽! 但唔係每一班既班主任都歡迎家長進入課室參加小朋友既生日會的, 如果你想參加課室內的生日會, 則要問番該班班主任了!

原帖由 erikalo 於 08-9-25 22:25 發表
各位

我路過想問.... 明天星期五party 是否可以wear 便服架..., 又是否mommy 可以一起參加架....

thanks

Rank: 5Rank: 5


4411
1518#
發表於 08-9-26 22:10 |只看該作者
悠媽,
你好快手喎, 我...連表都未填啊!

原帖由 joeytcy 於 08-9-26 19:10 發表



我今日交左啦.......第12個...

Rank: 4


850
1519#
發表於 08-9-27 00:42 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-9-26 22:10 發表
悠媽,
你好快手喎, 我...連表都未填啊!


不過你地最好唔好最後個個鐘先交呀...因有咩野唔記得帶都重有時間返去攞...今日我排第12....但我睇住前面有好多唔係唔記帶正本,...就唔記得係張表到簽名....一係張表寫呀媽名...但係帶左阿爸個名住址證名....另外有個公公佢幫自己個孫交表...但係孫仔個媽媽填表又無簽名...結果佢走佐要第二日再交過....

Rank: 5Rank: 5


4411
1520#
發表於 08-9-27 06:46 |只看該作者
悠媽,

謝謝提點! 我想CONFIRM一下, 係咪張表既申請人個名, 要同住址證明嗰個人個名相符至得既呢? 我屋企所有單既名都係用我老公個名的, 咁張申請表可唔可以係用我個名呢? 抑或張申請表個申請人都要係我老公呢? 謝謝回答!

原帖由 joeytcy 於 08-9-27 00:42 發表


不過你地最好唔好最後個個鐘先交呀...因有咩野唔記得帶都重有時間返去攞...今日我排第12....但我睇住前面有好多唔係唔記帶正本,...就唔記得係張表到簽名....一係張表寫呀媽名...但係帶左阿爸個名住址證名....另外 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖