- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
ilovelinlin,
你話比仔仔聽每朝有個aunt望住你架呢??? 記唔記得呀下??? 拖住個小朋友跑到氣羅氣串架..
我住錦豐苑架.
嘩....你好啦....仔仔上台拿獎, 我個仔仔就只有小小文具獎勵佢借圖書ja.
不過我覺得自己個仔仔已好乖及叻叻就得了.... 我希望佢越來越有進步, 來年願望是可以搵返份工來比錢1隻龍仔及1隻老鼠仔參加社區活動.
祝大家仔仔囡囡快高長大, 聰明犀利, 聽老師話, 孝順父母, 愛護兄弟姊妹, 尊敬同學......

ilovelinlin 寫道:
露絲,
仔仔咁快唔認得你啦!
我住海濤居.仔仔行路番學恔,因為想他多d運動,食多d飯,又幾有效! 咁你住邊架?
今日下午去見老師,因為明早要飛日本,下星期3番.
仔仔話明早100分有得上台摞獎,他有份喔!他好興奮. : .仔仔話1c班有5位同學上台摞獎,可惜我tai唔到.
同埋全校前3名分別係1e,1c,1d:仔仔咁係冇份啦. [quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,
e排成日見到你仔仔呀~~ 不過佢唔認得我呀!
你住邊架???? 佢地同我一樣好遲返學架. |
|