關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1501#
發表於 07-2-7 13:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1502#
發表於 07-2-7 14:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1503#
發表於 07-2-7 14:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma ,
係呀.  你可以打比她, 不過接見我想要約下時間, 返學/放學見到佢又可傾下架.
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
Matthew而家點呀?  我今天同區姑娘傾開計, 講開你, 佢話如果你無找柯姑娘既話, 歡迎你找她傾下.


HI 露絲,
好耐冇上黎傾計, 係呢, 你話個個區姑娘, 係咪學校個社工呀,
我都想找佢請教d野, 係咪隨時可以找她, 使唔使預約架 ?    [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1504#
發表於 07-2-7 14:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1505#
發表於 07-2-7 14:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1506#
發表於 07-2-8 11:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

呢幾日見到你都無時間同你傾幾句, 因為實在太趕時間, 朝朝趕出門口返學, 返工又遲到, 遲早比老闆炳!

班主任話Matthew有什麼問題呀? 方唔方便講

Rank: 5Rank: 5


1256
1507#
發表於 07-2-8 12:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
仔仔咁快唔認得你啦!
我住海濤居.仔仔行路番學恔,因為想他多d運動,食多d飯,又幾有效!      咁你住邊架?
今日下午去見老師,因為明早要飛日本,下星期3番.
仔仔話明早100分有得上台摞獎,他有份喔!他好興奮. : .仔仔話1c班有5位同學上台摞獎,可惜我tai唔到.
同埋全校前3名分別係1e,1c,1d:仔仔咁係冇份啦.      [quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,
e排成日見到你仔仔呀~~  不過佢唔認得我呀!
你住邊架????  佢地同我一樣好遲返學架.   

Rank: 4


554
1508#
發表於 07-2-8 13:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,
你話比仔仔聽每朝有個aunt望住你架呢??? 記唔記得呀下??? 拖住個小朋友跑到氣羅氣串架..
我住錦豐苑架.
嘩....你好啦....仔仔上台拿獎, 我個仔仔就只有小小文具獎勵佢借圖書ja.
不過我覺得自己個仔仔已好乖及叻叻就得了....   我希望佢越來越有進步, 來年願望是可以搵返份工來比錢1隻龍仔及1隻老鼠仔參加社區活動.

祝大家仔仔囡囡快高長大, 聰明犀利, 聽老師話, 孝順父母, 愛護兄弟姊妹, 尊敬同學......   


ilovelinlin 寫道:
露絲,
仔仔咁快唔認得你啦!
我住海濤居.仔仔行路番學恔,因為想他多d運動,食多d飯,又幾有效!      咁你住邊架?
今日下午去見老師,因為明早要飛日本,下星期3番.
仔仔話明早100分有得上台摞獎,他有份喔!他好興奮. : .仔仔話1c班有5位同學上台摞獎,可惜我tai唔到.
同埋全校前3名分別係1e,1c,1d:仔仔咁係冇份啦.      [quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,
e排成日見到你仔仔呀~~  不過佢唔認得我呀!
你住邊架????  佢地同我一樣好遲返學架.   
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1509#
發表於 07-2-8 13:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


629
1510#
發表於 07-2-8 14:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HI, 各位媽咪, 你好!

我想問問, 你們的小朋友讀了這間學校, 你們覺得這間學校好唔好呀, 請你們比些意見, 謝謝

Rank: 4


588
1511#
發表於 07-2-8 14:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1512#
發表於 07-2-10 17:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

gracetyn,
我覺得都唔錯, 至少同佢傾小朋友既問題, 他們很合作及關注.  教我及幫我.   
小朋友回家對老師教既野都明白及答到我, 上堂有活動玩.
我小朋友對普通很抗拒, 但上堂無耐他就能說給我聽普通話課文, 對聲調韻母都有唔錯既表現, 我覺得先生付出好大心機囉.
你有心讀既話, 不仿到校門留意一下小朋友放學既表現及問問家長.
gracetyn 寫道:
HI, 各位媽咪, 你好!

我想問問, 你們的小朋友讀了這間學校, 你們覺得這間學校好唔好呀, 請你們比些意見, 謝謝
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1513#
發表於 07-2-12 14:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1514#
發表於 07-2-12 20:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
滿意呀~~~~
你呢?????
我仔全班中上, 全級中上.
你幾多呀????
露 絲 :-)

Rank: 2


99
1515#
發表於 07-2-13 00:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽:
我都滿意, 亦知道小朋友已盡力了!   

Rank: 4


588
1516#
發表於 07-2-13 08:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1517#
發表於 07-2-13 08:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

     Matthew 要變成一個       四眼仔喇 !

Rank: 3Rank: 3


304
1518#
發表於 07-2-13 11:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

     Matthew 要變成一個       四眼仔喇 !



Matthew_媽咪
點解呀 ?     近視呀 ? 係咪太近睇電視呀.
yo yo 都係企到好埋個電視機到, 話極都唔聽, 我都驚佢會近視.   

yo yo 考試成績都算好滿意, 但操行就    
可能佢實在太鍾意 talking 啦   
^_^

Rank: 4


588
1519#
發表於 07-2-13 12:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1520#
發表於 07-2-13 19:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
嘩....matthew未變咗黑超特警組入面個四眼警察囉??   不過我上次見家長時特登問仔仔 : 你上堂會唔會看唔到黑板架??   跟住他就講自己睇唔睇到d野囉.
不過我大仔就由遠視變咗近視, 要帶    , 我帶他去配 比咗成$488, 而家他想唔帶 .  激死我啦....
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

     Matthew 要變成一個       四眼仔喇 !
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖