- 在線時間
- 8 小時
- 最後登錄
- 20-1-28
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 121
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-3-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 375
- 主題
- 28
- 精華
- 0
- 積分
- 506
- UID
- 19474

|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
蘇菲姨姨 寫道:
sisima
你地學校派得好好呀, 130人係咪上下午全部人呀? 中國婦女會都幾好, 我有2個fd個仔都係民生, 點解你會選呢間呢, 有乜心得呀? 我阿女學校反而多人去了聖馬可, 我要keep住佢d成績先可以去到心儀的學校, 希望佢肯用功啦 :
1-4年班都係我放工回家同佢溫書, 做下補充, 而家要出去搵下英作, 順便聽下英文, 其他就照舊.... 希望我的心機無白費啦, 遲下輪到阿妹, 我都唔知點算, 不過會緊張家姐多d. 我心中的學校係bps同ccs hehe, 唔好笑我呀...
你地學校有幾多英文功課, 有無yle果d讀呀>?
蘇菲姨姨 :
130人係上,下午班,總人數. 每年學校都係全部人數一起公佈,
所以會知道多少人分別派 band 1, band 2 & band 3.
你問點解我選'中國婦女會'? 我老公就鍾意'張祝珊', 呢間學校成績
係好top 架! 我姑仔當年會考只有 21分, 學校都唔收升中六.
我朋友當年讀文科, 佢取25分, 都係緊緊收讀中六, 理科要求
重高. 所以我怕個女應負不到. 而且張祝珊比較著重學業方面,
但' 中國婦女會'除了學業好, 他們都注重學生多方面培育.
有時係報紙上都有睇到他們在究竟科學上有成績的. 我女比較動,
我覺得呢間會適合我個女, 唔好意思, 呢個係我個人議見.
而聖馬可,我唔係好清楚, 只知係一間好好英中, 好難入的. |
|