關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 4


506
1501#
發表於 06-9-5 17:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

瑪菲姨姨 :

'衛理' 升中派位已公佈左, 有興趣可上學校網扯睇下, 成績跟上年差不多. 都幾好啦.
今年派去BAND 1'英中'比率較上年高些(係我睇番上年作比較的.)

你的意思係唔係將來選中學, 想找邊間? 現在我都未知, 我心儀中學係'中國婦女會',(如果呀女成績好好既話).
如果成績尚好, 我就選'民生' (而家唸下先! 希望將來能達成 ^0^)  

你小朋友讀 P.5, 今年下學期要遞係唔係 程分'試'? 有無補習呢?  你有無心儀那間中學?

Rank: 5Rank: 5


2769
1502#
發表於 06-9-5 23:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

janet
我都識得朋友個仔係全級第二,竟然派左間不知所謂中學,後來自己去考返心儀中學收番
janet 寫道:
我姪女前年都係讀北官,考全級三十名之內,佢派左桂華山囉~~只記得佢將李潤田放第一~~派到桂華山真係喊到死,好彩最後考筲官,即收呀~~上年仲囉左獎學金tim,所以真係唔明,點解佢讀書ok,都派得咁差,夠竟讀邊間小學同派邊間中學有冇關係既呢??

Rank: 3Rank: 3


331
1503#
發表於 06-9-5 23:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima

你地學校派得好好呀, 130人係咪上下午全部人呀? 中國婦女會都幾好, 我有2個fd個仔都係民生, 點解你會選呢間呢, 有乜心得呀? 我阿女學校反而多人去了聖馬可, 我要keep住佢d成績先可以去到心儀的學校, 希望佢肯用功啦 :
1-4年班都係我放工回家同佢溫書, 做下補充, 而家要出去搵下英作, 順便聽下英文, 其他就照舊....   希望我的心機無白費啦, 遲下輪到阿妹, 我都唔知點算, 不過會緊張家姐多d. 我心中的學校係bps同ccs hehe, 唔好笑我呀...

你地學校有幾多英文功課, 有無yle果d讀呀>?
我有個好老公, 2個好女兒, 希望一家人生活愉快!主啊, 你的恩典夠我用! 求你使患難遠離我, 願你垂聽我的禱告!

Rank: 5Rank: 5


3452
1504#
發表於 06-9-5 23:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

L媽咪,

非常感謝妳嘅資料!時間仲啱啱好,正好要填自行嘅選擇。係度十五十六,因小女只得十五分,唸緊如果都係要博運氣,會唔會跨區揾間冇咁催谷嘅,而家可以叠埋心水嘞。多謝!     

Rank: 5Rank: 5


3452
1505#
發表於 06-9-6 00:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

L媽咪,

抱歉!請教在滬江網頁那一部份可找到升中派位資料?我祇找到2004-2005校務報告(其實之前已閱讀過)。
再謝!

Rank: 4


506
1506#
發表於 06-9-6 09:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

蘇菲姨姨 寫道:
sisima

你地學校派得好好呀, 130人係咪上下午全部人呀? 中國婦女會都幾好, 我有2個fd個仔都係民生, 點解你會選呢間呢, 有乜心得呀? 我阿女學校反而多人去了聖馬可, 我要keep住佢d成績先可以去到心儀的學校, 希望佢肯用功啦 :
1-4年班都係我放工回家同佢溫書, 做下補充, 而家要出去搵下英作, 順便聽下英文, 其他就照舊....   希望我的心機無白費啦, 遲下輪到阿妹, 我都唔知點算, 不過會緊張家姐多d. 我心中的學校係bps同ccs hehe, 唔好笑我呀...

你地學校有幾多英文功課, 有無yle果d讀呀>?


蘇菲姨姨 :

130人係上,下午班,總人數. 每年學校都係全部人數一起公佈,
所以會知道多少人分別派 band 1, band 2 & band 3.

你問點解我選'中國婦女會'? 我老公就鍾意'張祝珊', 呢間學校成績
係好top 架! 我姑仔當年會考只有 21分, 學校都唔收升中六.
我朋友當年讀文科, 佢取25分, 都係緊緊收讀中六, 理科要求
重高. 所以我怕個女應負不到. 而且張祝珊比較著重學業方面,
但' 中國婦女會'除了學業好, 他們都注重學生多方面培育.
有時係報紙上都有睇到他們在究竟科學上有成績的. 我女比較動,
我覺得呢間會適合我個女, 唔好意思, 呢個係我個人議見.

而聖馬可,我唔係好清楚, 只知係一間好好英中, 好難入的.

Rank: 3Rank: 3


331
1507#
發表於 06-9-6 11:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima

我個女性格比較靜, 不過就鍾意短跑同游水, 其他興趣都係音樂方面  

d分數都好高下呀, 我讀書果時都無咁高  我地做媽咪幫得佢幾多就幾多啦, 我唔知佢最後會唔會派到, 而家早d做下資料搜集同打好基礎, 到時去撲學校都唔駛咁驚嘛   希望唔駛啦....我見有d朋友果日真係好徬徨, 連間學校都唔識去....     
我地上下午加埋有22個去聖馬可, 口啤好似唔錯..等我問下人先.
我有個好老公, 2個好女兒, 希望一家人生活愉快!主啊, 你的恩典夠我用! 求你使患難遠離我, 願你垂聽我的禱告!

Rank: 4


506
1508#
發表於 06-9-6 11:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

蘇菲姨姨 :

妹妹讀幾年班? 你的大女讀P.5. , 我見好多家長 P3開始要補習,
你都好野呀? 自己幫個女溫, 其實我都想靠自己幫個女溫,
待P.5時才找補習社. 睇下到時工作忙不忙.

衛理英文功課每天不定, P.2時約1-3樣. 另有一些額外 READING
PLAN.  死啦! 唔知 YLE 是什麼? 可唔可以講下.

Rank: 5Rank: 5


4469
1509#
發表於 06-9-6 11:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima 我想知你地升中派位派成點呀, 學校有無公佈呀?書本方面就longman express, 中文轉了啟思, 阿女話中文好似淺了, 你有無心水學校呀?anna gigi, 學校今年有10位年青力壯的老師加入呀, 希望佢地教得開心, 我地d小朋友又學習愉快啦, 我小女下年又上小一啦, 我仲心大心細....因佢性格同家姐好唔同, 唔迫得


蘇菲姨姨
前輩即係前輩, 連有10位年青力壯的老師加入你都知, 我女剛入左P.1, 多多指教.
你話你個女唔迫得, 乜學校係迫架咩, 唔明??
講到接放學, 我昨天去接, 嘩....好曬呀!

仲有, 我都好喜歡CCS, 可能我只認識此校係好啦....我以前係北角既大家X食LUNCH, 佢地男仔女仔都真係好乖架, 唔會大叫大笑!


Rank: 3Rank: 3


331
1510#
發表於 06-9-6 13:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我其實都想提下你架, 小四下學期開始啦, 我覺得係時候俾佢出去做下creative writing同埋oral 果類, 呢d我教唔識教嘛 閱理我就自己買補充同英文story book, listening就聽下cw 同oral加英文folk song搭住先, 唔點再去搵, 我好窮架, 邊可以俾佢出去補咁多課同去補習班, 咪自己攬lor, 慳埋頭幾年d錢都可以去學其他野嘛, hehe, 不過依家都要俾佢出來啦. 如果你阿女肯做exercise的話都可以係屋企教既, yle即係劍橋呀, 我要同佢報flyers, 不過又有人話無乜用, 你點睇呀?
我有個好老公, 2個好女兒, 希望一家人生活愉快!主啊, 你的恩典夠我用! 求你使患難遠離我, 願你垂聽我的禱告!

Rank: 4


644
1511#
發表於 06-9-6 13:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi 寫道:
janet
我都識得朋友個仔係全級第二,竟然派左間不知所謂中學,後來自己去考返心儀中學收番[quote]
janet 寫道:
我姪女前年都係讀北官,考全級三十名之內,佢派左桂華山囉~~只記得佢將李潤田放第一~~派到桂華山真係喊到死,好彩最後考筲官,即收呀~~上年仲囉左獎學金tim,所以真係唔明,點解佢讀書ok,都派得咁差,夠竟讀邊間小學同派邊間中學有冇關係既呢??
[/quote]

係啦,都唔知點解既~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!我的Blog

Rank: 4


506
1512#
發表於 06-9-6 13:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

蘇菲姨姨 寫道:
我其實都想提下你架, 小四下學期開始啦, 我覺得係時候俾佢出去做下creative writing同埋oral 果類, 呢d我教唔識教嘛 閱理我就自己買補充同英文story book, listening就聽下cw 同oral加英文folk song搭住先, 唔點再去搵, 我好窮架, 邊可以俾佢出去補咁多課同去補習班, 咪自己攬lor, 慳埋頭幾年d錢都可以去學其他野嘛, hehe, 不過依家都要俾佢出來啦. 如果你阿女肯做exercise的話都可以係屋企教既, yle即係劍橋呀, 我要同佢報flyers, 不過又有人話無乜用, 你點睇呀?


yle 原來係'劍橋', 好似有分 starters, flyers, movers等等(唔知有無寫錯). 我而家都想更找什麼類型英文班. 你有無好介紹呀? (因先前讀個間英文班唔係好好.)
出年開始升中選校, 可自行入兩間中學表, 有多過選擇都係好事呀!

Rank: 3Rank: 3


492
1513#
發表於 06-9-6 13:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sisima &  蘇菲姨姨,
多謝你地的寶貴資料, 我都很喜歡這兩間學校.小朋友讀得開心,派位不錯.
sisima,
衛理話係活動教學, 又冇考試,有評估,老師會花時間在成績落後的學生身上.係咪真呢?如果小朋友較內向得吾得呢?不過都好難入,我得15分.1st round 都幾難中.
蘇菲姨姨,
聽你這樣形容,循道已沒有以往的深和多功課.16 SEP 06,2:30-4:00 有小一講座,那時可參觀學校.

Rank: 3Rank: 3


331
1514#
發表於 06-9-6 15:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kam

前輩就不敢當, 呢度好多猛人架, 我都係知少少, 扮代表 : 10位應該係上下午校, 你去校務處個board到會見到.  好曬, 真係好曬, 我尋日都仲要開遮...

學校緊係唔會迫, 呢間讀得開心架, 1-3年級係蜜月期, 係我要求高d, 妹妹可能適合活動教學果類. 所以我未必可以用家姐果套對佢, 你唔好誤會我意思呀

係呀, 我前日訪問個位ccs都好斯文架, 同呢間d女仔好似, 你俾心機啦, ccs睇4-6年級張成績表, 5年級上下都好緊要, 自行派位(見學校)就係睇呢年成績,  好快就6年, 到時又要搵中學啦...
我有個好老公, 2個好女兒, 希望一家人生活愉快!主啊, 你的恩典夠我用! 求你使患難遠離我, 願你垂聽我的禱告!

Rank: 5Rank: 5


2769
1515#
發表於 06-9-6 16:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

蘇菲姨姨
今年1年級本英文書好似轉左版用longman深左,前幾年好似淺d架,講到迫得緊應該係我個仔果年時代,而家已經F.3

Rank: 4


506
1516#
發表於 06-9-6 18:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna - gigi                                       
衛理舊年P.1 英文又係開始轉用 LONGMAN EXPRESS,                                        
好明顯呢本較以前個本 'WELCOME TO ENGLISH 深些,                                       
我囡P.2時都教唔哂, 因為學校自己亦有些英文 EXCECISE &                                       
有些關於READING COMPREHENSiON 做, 所以書本都唔係頁頁教.                                       
                                       
SIUBO117                                       
上到 P.4 , 會以成績分班 , 成績較好係上4A-, 下4C.                                       
如果入唔到, 便讀其餘 兩班是 上B, 下D. 聽家長講                                       
B & D 班會用小組形式教學. 可按學生不同情況來教                                       
(P1-P3 不用按成績分班.)                                       
                                       
是否活動教學? 我又唔覺得完全係.除了座位是分組坐外,其餘跟                                       
一般學校差不多.                                       
                                       
評估 : 其實跟 test ,exam 差不多, 都係要不斷溫習, keep 住成績.                                       

Rank: 2


73
1517#
發表於 06-9-6 21:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

入番滬江的網頁,在主版的右手邊有個內聯網的下面有一個藍色的長方形,寫住:最新消息(請按此處),選擇2005-2006中學派位統計即可看見.

Rank: 5Rank: 5


3452
1518#
發表於 06-9-6 23:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


終於找到了!謝謝L媽咪!都真係唔錯噃 .....

L媽咪 寫道:
入番滬江的網頁,在主版的右手邊有個內聯網的下面有一個藍色的長方形,寫住:最新消息(請按此處),選擇2005-2006中學派位統計即可看見.
  

Rank: 3Rank: 3


475
1519#
發表於 06-9-7 00:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

看了各位意見,開始有些動搖,本來一心想囡囡讀聖公會聖米迦勒小學,因為比較近,將來細b入學都方便接送,聽講今學期轉了校長,怎樣?

Rank: 5Rank: 5


4469
1520#
發表於 06-9-7 09:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

看了各位意見,開始有些動搖,本來一心想囡囡讀聖公會聖米迦勒小學,因為比較近,將來細b入學都方便接送,聽講今學期轉了校長,怎樣?


SIN
聽一位朋友說北角聖公會聖米迦勒小學不知為何走了十多位老師加校長, 嚇到本來入了聖米小一的都轉走左.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖