關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1874
1501#
發表於 05-11-25 16:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

睇完你個case我都好不開心, 其實呢啲就係我地在職媽媽最害怕遇到的情況. 所以我整日都不放心wingwing獨自和工人相處, 始終無人係到, 都不知佢點對啲小朋友.

件事過去咗, 不好再唸啦, 衷心希望你下次遇到個好工人.

有咩不開心既事, 就多啲上來傾下計啦.

Rank: 5Rank: 5


2564
1502#
發表於 05-11-25 16:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha
要交自己仔女比一班工人湊真係唔知點, 我今日接放學都見到wingwing 同婆婆, 我地走埋去同佢地側下計. wingwing 有婆婆睇住真係好開心.

Rank: 5Rank: 5


1874
1503#
發表於 05-11-25 16:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

你奶奶方不方便時不時過來幫你突擊下個工人, 有時工人太自由真係不得既, 不係我地小心眼, 而係仔囡係我地既心肝寶貝, 自已都不捨得打駡, 佢仲要係咁既理由去打佢, 真係太過份啦.

係呀, 婆婆對wingwing真係好細心, 又幫咗我好多, 淨係靠工人, 我真係不夠膽再生多個.  

Rank: 5Rank: 5


2564
1504#
發表於 05-11-25 16:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha..
本來我都想好似你咁, 但人算不如天算. 無行啦.
暫時擱置

Rank: 5Rank: 5


3381
1505#
發表於 05-11-25 21:24 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,
其實d賓賓真係信唔過, hinhin未出世至幾個月我都有請工人, 但係問心個句, 佢地唔會將心比己, 我d同事d賓賓之前有幾好都好, 第2張contract就會出事, 真係10個有9個都係o甘!!! 所以如果有屋企人幫手睇小朋友, 返工都會放心好多~

過左去就唔好再諗勒~ 唔好唔開心啦~   

Rank: 5Rank: 5


3381
1506#
發表於 05-11-25 21:26 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
點解deborah "一人一花"要收$$$ o既??   

我都suggest你5號先去disney, 因為收9點, 我上次去都係收9點, 先夠時間玩晒d games, 仲有, hinhin都o係bb車訓左一陣, 我媽咪幫手睇住, 我同老公先可以去玩其他games~

Rank: 5Rank: 5


3381
1507#
發表於 05-11-25 21:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,
今日st andrew's都有派左本野, 要佢地做record, 去紀錄番盤植物o既成長過程 (可以用圖畫表達), 仲教你點種... 我都要同hinhin discuss下點做好~

我怕未做完個report, 盤花已經謝晒~     

Rank: 3Rank: 3


110
1508#
發表於 05-11-25 22:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,
過去了唔好再諗.
明天會更好!

fifi & halaha,
任務再完成. ($60支, 有85折, 所以折實了$51)

Rank: 3Rank: 3


110
1509#
發表於 05-11-25 22:14 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,
上年就係份record 都未開始做, 盆花已經謝晒.  

Rank: 5Rank: 5


3381
1510#
發表於 05-11-25 22:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

上年我o個盤都係呀, 仲唔知要交.... 搞到我要即去花墟買過   

Rank: 5Rank: 5


1874
1511#
發表於 05-11-26 09:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

不該晒.   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1512#
發表於 05-11-26 22:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,

我今日都有入西田行, 行左30~45分鐘, 勁多人呀!!      剩係買左3件衫比自己, 買到"到喉唔到肺", 因為同老公 & anson一齊, 驚佢地黑面呀~      童裝果度, 簡直行唔到, 如果要排西田counter比$$$, 就      好彩女裝唔洗咋~        

舊年果盆花, 我仲係度喎, 不過, 都差唔多"命不久矣"喇, 因為呢排唔記得淋水呀!    

>jaisy,
雖然我唔知你發生咩事, 不過, 我有時間的話, 都會去睇睇了解下, 而家, 既然事情已過去左, 就由得佢過去, 你都唔好唸咁多, 咁樣只會令自己更加唔開心, 現在, 最主要睇住vanna, 多d同佢傾下計, 關心佢多d, 等佢快d忘記d唔開心既事, 個工人又真係衰, 咁可愛既小朋友, 咁都可以落手既? 仲話由細湊大, 咁耐都有感情啦~ :evil:  :evil:  :evil:
  

Rank: 5Rank: 5


3381
1513#
發表於 05-11-26 22:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
西田平時weekend都例牌多人, 宜家on sale, 簡直恐怖tim啦~      

   你安排大細仔去行玩具反斗城先, o甘你o米可以一個人慢慢行law~~   

所以有時我寧願一個人放工自己行街買野, 費事兩個好似陪我o甘, 又驚大細仔倦, 自己點行都得, 唔駛理佢地~   

我奶奶話friday hinhin一放學, 就自己開computer, 話要上網搵野?~


fifi,
今日deborah運動會,  玩得開唔開心呀?? 係o米倦c勒~     

Rank: 5Rank: 5


3909
1514#
發表於 05-11-27 00:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

今日Stephanie玩得好開心      連我哩d拉拉隊都玩得好鬼緊張        我di綠組低班就第一,但要同高班綠組一起計總分,好可惜以幾分之差輸o左添           

Rank: 5Rank: 5


3381
1515#
發表於 05-11-27 00:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
o甘你有無份玩呀??       點分組架??

Rank: 5Rank: 5


3381
1516#
發表於 05-11-27 00:26 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我要      勒~ goodnight~   

Rank: 5Rank: 5


3909
1517#
發表於 05-11-27 00:38 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

分紅,黃,藍,綠四大groups(高,低班mixed together),比賽就高低班分別舉行,每場比賽每種顔色有兩組(total 8 組),每組5/6個小朋友同家長。比完就計分,第一就8分,第二7分,包未就1分。共玩4個game,高,低班一起就有8場比賽。玩完計總分。每場比賽頭3名都有獎儸。       

本來每個小朋友安排玩兩個game,但因爲有人臨時無來,同埋有d係老人家湊來無得玩,所以有d小朋友可以玩到3個game。Stephanie都係4個玩o左3個,所以好開心,有得玩好過作觀衆嘛       

o甘係唔係我同侷玩啦,我老公陪侷。有d真有d難度o架        不過我同其他幾個媽咪就好忙o甘作拉拉隊           

Stephanie玩得興奮得o栽,返來無停過口o甘講運動會o既野,仲訓唔著覺添     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1518#
發表於 05-11-27 00:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

  

Rank: 5Rank: 5


3909
1519#
發表於 05-11-27 00:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

嘻嘻,難得哦,你出來啦     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1520#
發表於 05-11-27 00:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

聽你咁講, 都幾開心喎, 咁stephanie有無獎拎呀?     咁你見唔見wingwing呀? 佢有無落場呀? 睇黎halaha都無去喇, 佢又唔舒服呢~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖