註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-20 12:15 發表 not sure... 可能會去梅州茶園...係以前 boss own 既 hotel
返回頂部
珍珠宮
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:17 PM 發表 梅州茶園~~係咪無線果時拍劇果度呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:19 發表 一來啦, 二來你平日去旅行, 亞仔功課咪無人睇?!?!?!? 所以如果我兩公婆去得成南非, 都要在亞女的假期內去, 等佢唔駛要我CHECK功課先得.
原文章由 多利是 於 08-2-20 12:22 發表 no...but similar, 但茶園 next 係間5星級 resort 酒店
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 12:16 發表 我有1個, n年前買, only $1500, 而家新出個d, 拿起手都要3-4千/個
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 12:23 發表 功課可以我老公睇, but最主要我都唔係太想同我家姐去
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:26 發表 OICOICOIC 我都好想可以淡季去旅行, PRICE平D又唔駛同人"BIG" !
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:14 發表 LEE個牌子~~我MA MA地!!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 12:28 發表 淡季去,可以慳番D$買嘢, 亞女K3時,我都有同佢請假去旅行
原文章由 lky2008 於 08-2-20 12:29 發表 我覺得幾靚!唔算平,但比起LV等,好D啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:30 發表 我同事話佢想搵沙田愉翠苑3房單位, 要成220萬以上兼無人放盤?!??!!?
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 12:32 發表 咁誇 , 我表妹舊年買咗個2房單位, But唔知幾
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:31 發表 我都係呀, 亞女K2時去過一次. 而家一上小學就唔得啦.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 12:34 發表 所以亞仔未坐過plane, 有陣時, 佢睇d相話家姐有得坐, 佢冇
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:33 發表 你表妹白表定綠表買? 我同事問係自由買賣個價.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:35 發表 或者暑假時一家去玩吓囉!