關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1501#
發表於 08-1-31 14:37 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-1-31 14:14 發表
come come - san po kong 公爵商塲

我淨係識外野手果個商場咋, 果度多唔多野行架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1502#
發表於 08-1-31 14:37 |只看該作者
好貴呀, 不過貴都要買.  都不知幾好生意, 無碼. 我都係局住買.


[quote]原文章由 ccbeauty 於 08-1-31 14:16 發表
怡女: $109
小悅: $98
雪姪女: $69

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1503#
發表於 08-1-31 14:38 |只看該作者

2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come

 

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1504#
發表於 08-1-31 14:39 |只看該作者
係呀, 都話我媽D嘢, 講都唔信.





原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 12:37 發表

你媽咁攪笑, 睇得咁緊張, 連個劇名都唔知

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1505#
發表於 08-1-31 14:40 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 08-1-31 14:37 發表
好貴呀, 不過貴都要買.  都不知幾好生意, 無碼. 我都係局住買.
[quote]
幾啦, 不過你女可穿多幾年, 都抵返晒!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1506#
發表於 08-1-31 14:41 |只看該作者
come : 最多二年, 而家呢件我都怕細, 都話無碼囉, 我買咗6碼呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 14:40 發表
[quote]原文章由 雪文 於 08-1-31 14:37 發表
好貴呀, 不過貴都要買.  都不知幾好生意, 無碼. 我都係局住買.
[quote]
幾啦, 不過你女可穿多幾年, 都抵返晒!: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1507#
發表於 08-1-31 14:42 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-31 14:26 發表
OKOK,無問題,到時電聯呀,聽晚去睇演唱會呀

睇容小姐呀?????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1508#
發表於 08-1-31 14:43 |只看該作者
揾人荅吓我啦, 唔該

原文章由 雪文 於 08-1-31 14:36 發表
問大家意見 :

買咗件粉紅色旗袍俾我囡, $98.-好貴呀.  咁是否一定要衬白色褲袜先靚呀, 我屋企有紅色的. 我想連褲袜的30元都慳返

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1509#
發表於 08-1-31 14:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-31 14:41 發表
come : 最多二年, 而家呢件我都怕細, 都話無碼囉, 我買咗6碼呀

貴就貴少少, 不過靚就得啦.
小說睇完未呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1510#
發表於 08-1-31 14:44 |只看該作者
未睇完, 希望明天可以睇完啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 14:44 發表

貴就貴少少, 不過靚就得啦.
小說睇完未呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1511#
發表於 08-1-31 14:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-31 14:43 發表
揾人荅吓我啦, 唔該

白色好睇好多囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1512#
發表於 08-1-31 14:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-31 14:44 發表
未睇完, 希望明天可以睇完啦

你留返初五返工先睇啦, lee幾日上黎吹水....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1513#
發表於 08-1-31 14:47 |只看該作者
yes agreed
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 14:45 發表

白色好睇好多囉!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1514#
發表於 08-1-31 14:48 |只看該作者
2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1515#
發表於 08-1-31 14:49 |只看該作者
2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma
CC

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1516#
發表於 08-1-31 14:49 |只看該作者
我29日大日子, 唔得la.

2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma
cc

原文章由 phoebecyl 於 08-1-31 14:30 發表
好呀...
最近吃左好多次日本菜...又好耐冇吃泰國菜,諗起都流口水。
2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾


注:CC美人你覺得22日好,定係再改遲一個星期(29日)會唔 ...

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-1-31 14:53 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1517#
發表於 08-1-31 14:49 |只看該作者
追開有癮, 個心一定要睇加.

褲袜-咁好啦, 又30元支出.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 14:46 發表

你留返初五返工先睇啦, lee幾日上黎吹水....

Rank: 5Rank: 5


1150
1518#
發表於 08-1-31 14:49 |只看該作者
各位靚女:
唔知你哋有冇聽過或會咁做...大年初一穿紅色架胸罩(旺自己)及黃色架底褲(旺老公)了。 我自己就年年都會買件新架平價紅色胸罩及黃色低褲。

原文章由 雪文 於 08-1-31 14:43 發表
揾人荅吓我啦, 唔該

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-31 14:51 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1519#
發表於 08-1-31 14:51 |只看該作者
物唔係紅色咩 ??

原文章由 phoebecyl 於 08-1-31 14:49 發表
各位靚女:
唔知你哋有冇聽過或會咁做...大年初一穿紅色架胸罩(旺自己)及黃色架底褲(旺老公)了。 我自己就年年都會買新件平價紅色胸罩及黃色低褲。

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1520#
發表於 08-1-31 14:52 |只看該作者
我屋企好似有, if 唔mind亞女著過, 可以俾你, 不過都要揾吓.
原文章由 雪文 於 08-1-31 14:36 發表
問大家意見 :

買咗件粉紅色旗袍俾我囡, $98.-好貴呀.  咁是否一定要衬白色褲袜先靚呀, 我屋企有紅色的. 我想連褲袜的30元都慳返

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖