註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-25 10:09 發表 Kitty,我仔仲可以. 就係中英數無課一百分呢點唔係幾滿意.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 10:13 發表 文文, 你記唔記得攞埋 d 童軍xx 出來給我地? 肥脾在 msn 問呀.....
原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:15 發表 中英數要100分,好難架! 我係另一個topic睇到,因D 課程越來越深,越高班越難攞90分or above(叻的都係),所以唔好太高要求啦!你係咪要仔仔一定要考第1架? ...
原文章由 雪文 於 08-1-25 10:19 發表 咁又唔係, 佢唔好攞第1呀, 咁大壓力做咩, 不過係我呢個亞媽好恨佢有中英數一百分之嘛( 講吓得唔得), 我仔都好叻仔加拉, 所以今次我都好開心.
原文章由 kitty 於 08-1-25 09:58 發表 我大女中,英寫作唔合格 細女都滿意啦..係英作麻麻地.. 利是封..唔要lu..我都仲有.. 而且我地冇親戚 你仔仔考得好嗎 ? 好多字唔識串
原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:22 發表 咁3甲必入啦! 飲得杯落囉!
原文章由 雪文 於 08-1-25 09:47 發表 comecome : 星期一約你幾點在油塘等 ?? 你可否再俾D好睇的碟我, 新年四日我主力煲碟加啦
原文章由 雪文 於 08-1-25 10:24 發表 咁又唔會
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:26 AM 發表 cy, The doctor you recommended is very full. I just called and reserved a seat on 13/2, which is the fastest appointment they could offer. How much do I need to pay for consult ...
原文章由 雪文 於 08-1-25 10:28 發表 funfun,你今晚是否食完飯開枱or行街 ??
原文章由 多利是 於 08-1-25 10:29 發表 cy 你係未介紹 Dr. Cheung 呀??
原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:28 發表 雪雪: 你謙啫!:loveliness: