關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1501#
發表於 08-1-21 11:14 |只看該作者
chicken wings, 我通常開哂ga, 中段時間會反一反.

cake, 有d 書係咁教, 唔係每次都要gei, 睇情況la.

原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:06 發表

我已前學bake cake冇落錫紙喎!
If for grilling chicken wings/beef, shall I just use upper fire?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1502#
發表於 08-1-21 11:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 11:08 發表
個日唔見你有ar??? 爛個位又幾樣衰

人地話爛開有條路, 係間唔中就會爛gar la

如果一感到有小小痕, 要即刻茶藥膏, 就會無咁嚴重

touch wood~~~果日無, 不過一年梗有幾次, 我媽又係爛我個位!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1503#
發表於 08-1-21 11:15 |只看該作者
我上年開始唔唱新lu, 去銀行直接攞舊算, 無咁煩
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 11:11 發表
我叫左99去唱, 不過佢話要下星期先有

Rank: 5Rank: 5


2967
1504#
發表於 08-1-21 11:15 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:06 發表

cy: 我同我女都like食朱古力cake, 多謝你!!!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1505#
發表於 08-1-21 11:19 |只看該作者
其實新舊都無所謂, 不過我唔想去銀行排隊, 所以先叫99同我去唱

原文章由 hoganmama 於 08-1-21 11:15 發表
我上年開始唔唱新lu, 去銀行直接攞舊算, 無咁煩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1506#
發表於 08-1-21 11:19 |只看該作者
cy, pls check pm

Rank: 5Rank: 5


2967
1507#
發表於 08-1-21 11:19 |只看該作者
我實會ga, 遇到我, 佢真唔好彩. 嚇到亞仔呆咗, 我同佢c 過

今晚我會同亞仔輔導吓, 我驚佢以後唔敢攞.
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 11:13 發表
如果佢唔覆你, 再打去剷佢, 邊度寫住每人限取1份??? 如果無寫就剷埋佢呢樣

你補多封信去投訴佢, 我覺得信比電話更好   
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1508#
發表於 08-1-21 11:23 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:14 發表
chicken wings, 我通常開哂ga, 中段時間會反一反.

cake, 有d 書係咁教, 唔係每次都要gei, 睇情況la.

反反時要唔要off左個爐先架?唔好意思,咁多stupid questions問。

Rank: 5Rank: 5


2967
1509#
發表於 08-1-21 11:31 |只看該作者
唔駛ga.

唔駛唔好意思, 唔識就要問ma, 我都係咁ga.
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:23 發表

反反時要唔要off左個爐先架?唔好意思,咁多stupid questions問。
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1510#
發表於 08-1-21 11:31 |只看該作者
我屋企都有一個新焗爐都係未用過!ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" />

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-21 11:33 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1511#
發表於 08-1-21 11:32 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:14 發表
chicken wings, 我通常開哂ga, 中段時間會反一反.

cake, 有d 書係咁教, 唔係每次都要gei, 睇情況la.

cy: 咁焗chicken wings要焗幾耐架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1512#
發表於 08-1-21 11:33 |只看該作者
25/1果日有無人帶埋小朋友來呀???????

Rank: 6Rank: 6


6601
1513#
發表於 08-1-21 11:35 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:31 發表
唔駛ga.

唔駛唔好意思, 唔識就要問ma, 我都係咁ga.

你真抵錫!

Rank: 6Rank: 6


6601
1514#
發表於 08-1-21 11:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:32 發表

cy: 咁焗chicken wings要焗幾耐架????

我估20分鐘OK,不過唔知幾度火呢?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1515#
發表於 08-1-21 11:36 |只看該作者
我仔 friday 要 swim:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:33 發表
25/1果日有無人帶埋小朋友來呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1516#
發表於 08-1-21 11:37 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:35 發表

我估20分鐘OK,不過唔知幾度火呢?

我覺得焗雞翼應該最easy

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1517#
發表於 08-1-21 11:37 |只看該作者
我唔帶, 帶埋佢黎唔駛食
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:33 發表
25/1果日有無人帶埋小朋友來呀???????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1518#
發表於 08-1-21 11:38 |只看該作者
雪文好似話帶 2 個朋友
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 10:56 發表
25/1食日本野: 覆實~~我明天打去book位
come x 1
雪 x 1
love x 1
hoganma x 1
ky x1
多 x1
fun x1
頭 x 1
cy x 1
有無再加/減???? 小童88 + 10%

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1519#
發表於 08-1-21 11:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 11:36 發表
我仔 friday 要 swim:

如有小朋友就book埋佢地個位呀!!

仲有: 有無人要買糯米糍, 10/4個???????
ky ~ 10元

Rank: 6Rank: 6


6601
1520#
發表於 08-1-21 11:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:33 發表
25/1果日有無人帶埋小朋友來呀???????

我想,但呀女要學piano.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖