關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1501#
發表於 08-1-7 10:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 10:19 發表
ky

或者ok呢, 我聽有個媽咪個女都係讀二年級, 佢話d野真係好深gar, 佢女好乖, 自己做晒d功課同溫習, 但都要去補習, 應付唔到ar

佢仲叫我好比定多d圖畫叫亞仔作文作句, 因為一上二年級會有好多wor ...

hoganma,

邊班呀?會唔會同我女同班呢?
係呀!真係深好多(我可話你聽,P.1下學期已深好多),佢女都好乖呀!我女就相反! 不過我女冇補習,佢唔想。

呢個Sat我拎定都得囉!去年傷心過嘛(真係要唱:越望越傷心)!你地幾點去呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1502#
發表於 08-1-7 10:24 |只看該作者
雪文: 周杰倫果套我想睇呀!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1503#
發表於 08-1-7 10:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:22 發表
雪文:
恭喜晒你呀. 你奶奶幾時落hk呀?


FUNFUN: 我地幾時約"牛陣"好呢??????


ky你食唔食牛架 ???

come come:

我勁like呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1504#
發表於 08-1-7 10:26 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:02 發表

收到!你見到個捲髮fatC9就係我喇!

ky: 你又電左頭髮????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1505#
發表於 08-1-7 10:29 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:24 發表

come come:

我勁like呀!

ky: 我上星期同佢地飲茶時講開去apm牛陣打邊爐, 如你都有興趣就一齊啦, 不過未知幾時約倒囉!

hoganma/love: 你地有無興趣呀?????

Rank: 6Rank: 6


6601
1506#
發表於 08-1-7 10:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:26 發表

ky: 你又電左頭髮????

come come:

11月電架!不過想整番直lu ,你有冇好介紹丫?

Rank: 6Rank: 6


6601
1507#
發表於 08-1-7 10:32 |只看該作者
想唔想睇我同呀女的相呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1508#
發表於 08-1-7 10:32 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:30 發表

come come:

11月電架!不過想整番直lu ,你有冇好介紹丫?

咁快又想整直? 好傷頭髮....

Rank: 6Rank: 6


6601
1509#
發表於 08-1-7 10:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:29 發表

ky: 我上星期同佢地飲茶時講開去apm牛陣打邊爐, 如你都有興趣就一齊啦, 不過未知幾時約倒囉!

hoganma/love: 你地有無興趣呀?????

come come:

好呀!你地約左date先丫!不過係邊架?貴唔貴架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1510#
發表於 08-1-7 10:33 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:32 發表
想唔想睇我同呀女的相呀?

想, 你地去邊度影架?
你send比我, 不過我要返home先睇倒, 公司部機開唔倒...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1511#
發表於 08-1-7 10:36 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:33 發表
come come:
好呀!你地約左date先丫!不過係邊架?貴唔貴架?

係apm, 價錢有幾種, 平的佰多元(不過龍媽叫唔好試), 有d差不多200-230, 任食90mins, 鐘意食牛的就最啱!!!(不停order肥牛 )

Rank: 6Rank: 6


6601
1512#
發表於 08-1-7 10:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:33 發表

想, 你地去邊度影架?
你send比我, 不過我要返home先睇倒, 公司部機開唔倒...

咪食X'mas buffet影囉!
send左俾你喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1513#
發表於 08-1-7 10:38 |只看該作者
今日我公司部機又好似快左少少!

Rank: 5Rank: 5


3104
1514#
發表於 08-1-7 10:39 |只看該作者
雪: 你有空來我家拿啦,我睇左2次囉,第一次不專心睇,睇完不知講咩,第二次就完全明白啦 .
現在致府醫院不惱都係甘啦,只準探病時間去,而且只可以2個人入,
去,有幾慘呀,有姑娘服侍算係甘啦,在大陸仲慘呀..,不過點都係早的出院在家最好..


原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 10:00 發表
文文, '投名狀' 你可以問問 yan媽:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1515#
發表於 08-1-7 10:40 |只看該作者
今日唔去啦, 唔使返工咩.   昨日去咗.

明天可能請"並"假, 因我爸屋企房署來裝修, 會好大工程.  我諗佢哋二個可能要係屋企大清潔, 咁我早上睇去唔去探弟婦.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 10:13 發表
公喜晒呀大姑媽
今日會去探bb嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1516#
發表於 08-1-7 10:41 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:38 發表

咪食X'mas buffet影囉!
send左俾你喇!

OIC, 今晚先睇!
黎緊15/1我女芭蕾舞比賽(學校辦), 果日我同我媽都會去睇.(係荃灣大會堂)

Rank: 6Rank: 6


6601
1517#
發表於 08-1-7 10:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:36 發表

係apm, 價錢有幾種, 平的佰多元(不過龍媽叫唔好試), 有d差不多200-230, 任食90mins, 鐘意食牛的就最啱!!!(不停order肥牛 )

好呀!我要去!

Rank: 6Rank: 6


6601
1518#
發表於 08-1-7 10:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:41 發表

OIC, 今晚先睇!
黎緊15/1我女芭蕾舞比賽(學校辦), 果日我同我媽都會去睇.(係荃灣大會堂)

come come:

你女學ballet架?好叻女呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1519#
發表於 08-1-7 10:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 10:40 發表
今日唔去啦, 唔使返工咩.   昨日去咗.

明天可能請"並"假, 因我爸屋企房署來裝修, 會好大工程.  我諗佢哋二個可能要係屋企大清潔, 咁我早上睇去唔去探弟婦.

...

雪文: 你又"並"???

(你睇唔睇倒我POST呀??? 我想借周杰倫)

Rank: 6Rank: 6


6601
1520#
發表於 08-1-7 10:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 10:40 發表
今日唔去啦, 唔使返工咩.   昨日去咗.

明天可能請"並"假, 因我爸屋企房署來裝修, 會好大工程.  我諗佢哋二個可能要係屋企大清潔, 咁我早上睇去唔去探弟婦.

...

雪雪:

咁快知聽日病?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖