關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1501#
發表於 07-11-7 10:07 |只看該作者
做野先.....等陣傾.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1502#
發表於 07-11-7 10:10 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 10:06 硐表
我只買過褲未買過裙, 褲就有得試

咁佢可能有size分的就有得試, 無分的就無得試啦.:-|

Rank: 5Rank: 5


2065
1503#
發表於 07-11-7 10:11 |只看該作者
咁我知 la,我話的人名後面咁多都有????, 個個都未覆實

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 10:06 硐表

地址係開源道, 由官塘廣場方向直行入碼頭果邊, 行2-3個街口倒啦, 你搭乜野車??? (又??)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1504#
發表於 07-11-7 10:13 |只看該作者
放假 7-16

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 10:07 硐表

你果日老公要唔要ot????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1505#
發表於 07-11-7 10:14 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-7 10:11 硐表
咁我知 la,我話的人名後面咁多都有????, 個個都未覆實

係呀, 好多人未知果日得唔得.....:-|

Rank: 5Rank: 5


2967
1506#
發表於 07-11-7 10:14 |只看該作者
報告各位,我禽晚冇muk點瞓

佢禽晚出咗街,我其實都冇理ga la,不過唔知點解瞓得唔好,佢2:00打俾我話返gun 嚟,點知5:00先返.我見到佢,又忍唔住 ,之後佢沖完涼就走咗.我根本冇機會問佢.

佢可能唔想俾人話係佢叫我走,係負心人,所以一直都冇提出分手.

Rank: 5Rank: 5


2065
1507#
發表於 07-11-7 10:15 |只看該作者
又要攞多?年 , 的衫都吾要得 la, 我諗

原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:03 硐表
katiema,如果佢唔要,留俾亞頭gei女女la.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1508#
發表於 07-11-7 10:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 10:13 硐表
放假 7-16

嘩!!! 放成個星期有多??? 咁你地星期六係咪上大陸呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1509#
發表於 07-11-7 10:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:14 硐表
報告各位,我禽晚冇muk點瞓

佢禽晚出咗街,我其實都冇理ga la,不過唔知點解瞓得唔好,佢2:00打俾我話返gun 嚟,點知5:00先返.我見到佢,又忍唔住 ,之後佢沖完涼就走咗.我根本冇機會問佢.

佢可能唔想俾人話係佢叫我走 ...

cy: 咁你今日有無返工呀??????:cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
1510#
發表於 07-11-7 10:18 |只看該作者
no wor, how??
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:55 硐表
msn.

係wor,irene, 你知點清除MSN的紀錄嗎 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1511#
發表於 07-11-7 10:18 |只看該作者
搞錯呀, 佢咁明目張膽呀.  

我D火又來啦, 來殺C佢


原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:14 硐表
報告各位,我禽晚冇muk點瞓

佢禽晚出咗街,我其實都冇理ga la,不過唔知點解瞓得唔好,佢2:00打俾我話返gun 嚟,點知5:00先返.我見到佢,又忍唔住 ,之後佢沖完涼就走咗.我根本冇機會問佢.

佢可能唔想俾人話係佢叫我走 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1512#
發表於 07-11-7 10:19 |只看該作者
morning all 我溫左書啦,irene你e+唔好激動,個死pk真係pk
你咁樣遲早都頂唔住架:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


我做野先,一陣先上來

Rank: 5Rank: 5


2967
1513#
發表於 07-11-7 10:20 |只看該作者
我都ok,
雪文,請call me CY,近來好多人突然係我後面行
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:59 硐表
我OK.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1514#
發表於 07-11-7 10:22 |只看該作者
我公司上唔到.

應該係設置個到, 你將對話紀錄click唔好保留.

你去睇吓.


原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:18 硐表
no wor, how??

Rank: 5Rank: 5


2967
1515#
發表於 07-11-7 10:23 |只看該作者
有呀,好

今朝仲俾個台灣客激c
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 10:16 硐表

cy: 咁你今日有無返工呀??????:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1516#
發表於 07-11-7 10:23 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:20 硐表
我都ok,
雪文,請call me CY,近來好多人突然係我後面行

cy: 咁你係公司上網小心d啦......
咁不過星期5大家都約係官塘mtr等啦, 好嗎???

Rank: 5Rank: 5


2967
1517#
發表於 07-11-7 10:25 |只看該作者
thanks.今晚返屋企試吓
原文章由 雪文 於 07-11-7 10:22 硐表
我公司上唔到.

應該係設置個到, 你將對話紀錄click唔好保留.

你去睇吓.

Rank: 5Rank: 5


2967
1518#
發表於 07-11-7 10:26 |只看該作者
我要做嘢先,轉頭再上嚟

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1519#
發表於 07-11-7 10:26 |只看該作者
選項>>訊息>>訊息紀錄 (可選擇保留or not)
原文章由 雪文 於 07-11-7 10:22 硐表
我公司上唔到.

應該係設置個到, 你將對話紀錄click唔好保留.

你去睇吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1520#
發表於 07-11-7 10:28 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:23 硐表
有呀,好

今朝仲俾個台灣客激c

cy: 我個人愚見~~如果你仲想同返個老公一齊的話, 而家你乜都唔好做, 唔好:cry: 唔好"求"佢, 叫做比返d個人空間佢, 博下佢同個女pk會唔會玩厭左就返屋企. 相反你去意已決, 就為自己好好打算下, 如你d loan還晒(當然要問返你老公攞$$還, 唔好用自己salary還, 要盡量留返多d$$比自己)咁你同仔女搬去邊呢? 到時搵邊個幫你湊呢? ...等等問題.
‹ 上一主題|下一主題