關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1501#
發表於 07-10-24 11:57 |只看該作者
女拔係咪DGS? 我老闆個女30號in wor
原文章由 yan02 於 07-10-24 11:51 硐表
我女26日去女拔面試,我女沒伴又怕,我不知到時會點?我急她到時又不行入去,我純粹比個機會我女去拿個面試經驗 ,我怕出年萬一派得不好,要去扣門,到時起碼有一次經驗:tongue:
想問,我帶她去時要注意的咩 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1502#
發表於 07-10-24 11:59 |只看該作者
係囉, 我細佬而家公司收入穩定, 最差時一個月得三, 四仟收入.  我弟婦又話個胎太細, 放假二週係屋企. (生完都唔知會否俾人炒.)
我同我媽講, 叫我細佬出去揾返份萬幾銀的工作再講去買樓啦.

而家西環層樓租出去, 再去TKO租一層, 咁就得啦.  或者你賣咗西環層樓做首期
( 我哋已供晒, 我老公仲成日串我, 點解有份供, 樓就俾咗我細佬. 我都無理佢, 外嫁女, 唔俾你就唔俾你啦:cry: )

佢哋而家計劃得好好, 新樓首期我爸媽出晒, 西環層樓出租, 二面都得益, 有咩唔好.


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:49 硐表
唉,佢地知唔知道要供樓其實好大責任架,真係好快就一個月架啦,又燈油火立又管理費....等等,又要食BB又要洗用,E+TKO既樓都升左好多啦 佢地會唔會急左D 唔係玩架嗎 仲要攞2老既老本買 :hammer ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1503#
發表於 07-10-24 12:01 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 11:52 硐表
仲有間細房, 我媽而家走入二個小朋友間房睡子母床, 方便過我話細房張床太高.

借問聲, 咁西環層樓係咪賣左佢呢????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1504#
發表於 07-10-24 12:06 |只看該作者
劫貧濟富.  係呢句啦.

唔係我計較, 而家一家人去飲茶, 我老豆已開口叫我埋單, 因我細佬無錢.    我都無咩所謂, 大家一家人有困難時要支持.

但係而家我心諗, 以後你亞仔生咗仔, 再供埋樓, 你更加咩都叫我出啦:tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 phoebecyl 於 07-10-24 11:30 硐表

係半年前我都係除左每個月有比錢外個個星期六或日都會請倆佬飲茶去餐街買嘢包括百佳我都會比晒錢。過時過節更加唔使講..但自從發生左D事後..我發覺就算我現在比幾錢我媽都好最後得益架都係我哥我嫂..變相係劫 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1505#
發表於 07-10-24 12:08 |只看該作者
我返來喇!
雪雪 >>>>>
如果搬過來, 咁間公屋都要俾租 wor
(萬一被人發現太耐冇人出入, 有機會俾人向房屋署告發, 間公屋就要交回, 不如攞間公屋去換居屋, 讓比細佬住,咁樣....會唔會好 d?)
只是我的個人意見.:

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 11:07 硐表
如果2位老人家願意為個仔及孫而付出(首期)你都無佢地符,但要同你一齊住就 咁香港間公屋又點呢又要交租但又唔住

你E+只可以做既係先小人後君子講到明,萬一細佬供唔惦既話唔好搵你幫手,你講明話無錢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1506#
發表於 07-10-24 12:10 |只看該作者
嘩!!! 乜咁架? lee d 說話如果比我聲倒........
而家我地一家人出外食飯, 例必係3人share or 爸媽請, 唔會好似你地咁囉!!!!
你今次唔好心軟, 正如love話齋: 先小人後君子!!!
原文章由 雪文 於 07-10-24 12:06 硐表
唔係我計較, 而家一家人去飲茶, 我老豆已開口叫我埋單, 因我細佬無錢.    我都無咩所謂, 大家一家人有困難時要支持.
但係而家我心諗, 以後你亞仔生咗仔, 再供埋樓, 你更加咩都叫我出啦:tongu ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1507#
發表於 07-10-24 12:12 |只看該作者
原來是私人樓.
lee 個方法好 wor, 西環租出的租金用來先在 TKO 租一間屋, 租住先啦, 唔好咁快去決定買一層.
原文章由 雪文 於 07-10-24 11:59 硐表
係囉, 我細佬而家公司收入穩定, 最差時一個月得三, 四仟收入.  我弟婦又話個胎太細, 放假二週係屋企. (生完都唔知會否俾人炒.)
我同我媽講, 叫我細佬出去揾返份萬幾銀的工作再講去買樓啦.

而家西環層樓租出去, 再 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1508#
發表於 07-10-24 12:14 |只看該作者
如果只係想去拿個面試經驗,咁就唔需要太多準備,只係輕鬆面對就OK啦 要有禮貌要叫人囉

原文章由 yan02 於 07-10-24 11:51 硐表
我女26日去女拔面試,我女沒伴又怕,我不知到時會點?我急她到時又不行入去,我純粹比個機會我女去拿個面試經驗 ,我怕出年萬一派得不好,要去扣門,到時起碼有一次經驗:tongue:
想問,我帶她去時要注意的咩 ...

Rank: 4


679
1509#
發表於 07-10-24 12:21 |只看該作者
佢肯定唔知la,我買咗樓之後,開支大咗好多,樣樣洗$都要計住
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:49 硐表
唉,佢地知唔知道要供樓其實好大責任架,真係好快就一個月架啦,又燈油火立又管理費....等等,又要食BB又要洗用,E+TKO既樓都升左好多啦 佢地會唔會急左D 唔係玩架嗎 仲要攞2老既老本買 :hammer ...

Rank: 4


679
1510#
發表於 07-10-24 12:23 |只看該作者
唔好意思 ,解釋得唔夠清楚.之前問過doctor,佢話幾種葯溝埋一齊冇問題,所以我會將幾種葯gei一次份量入同一個樽.咁就唔驚亞女飲多咗or少咗.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:55 硐表
我尋晚都諗住咁樣整的但3支藥水得2個樽 所以最後都係原裝咁比亞囡拿返學校算啦

Rank: 4


679
1511#
發表於 07-10-24 12:23 |只看該作者
d手期又係2老俾,你亞爸搬去同細佬住好合理吖,
講得衰d,你細佬冇資格say no lor,其實係咪你弟媳唔鐘意,c6gei弟媳就係一件極品

如果係我,衰女d都要做一次,企硬要亞爸搬去細佬度
原文章由 雪文 於 07-10-24 10:51 硐表
唔係, BB佢外母湊, 住TKO.  佢哋而家住西環. 而家要買TKO.
我老豆話以後搬入來同我住, 近TKO佢個子屋企, 方便探孫 wor.

Rank: 8Rank: 8


17382
1512#
發表於 07-10-24 12:24 |只看該作者
你細佬搵幾多呀 唔係串佢 2公婆人工加起無$25,000都唔好諗買樓啦 買得細第時又唔夠住,買得大又貴....何必呢 你細佬又真係幾識計數WOR唔怪得你咁  


原文章由 雪文 於 07-10-24 11:59 硐表
係囉, 我細佬而家公司收入穩定, 最差時一個月得三, 四仟收入.  我弟婦又話個胎太細, 放假二週係屋企. (生完都唔知會否俾人炒.)
我同我媽講, 叫我細佬出去揾返份萬幾銀的工作再講去買樓啦.

而家西環層樓租出去, 再 ...

Rank: 4


679
1513#
發表於 07-10-24 12:25 |只看該作者

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 11:01 硐表
唉,幼稚園果時仲激呀,E+叫做好DD囉 我之前有係呢度講架不過果時你未來,要講真係一疋布咁長呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1514#
發表於 07-10-24 12:25 |只看該作者
你哋都知我成日擔心我老豆, 我都叫咗佢搬過來啦. 我老公其實份人無咩, 我諗佢都無所謂.  始終周末佢哋係會返自己屋企的, 各有各空間.

但係我老豆咁講, 佢當然唔like啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 11:23 硐表
我諗真係會唔LIKE

Rank: 8Rank: 8


17382
1515#
發表於 07-10-24 12:26 |只看該作者
佢細佬諗住租出去WOR 唔賣

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 12:01 硐表

借問聲, 咁西環層樓係咪賣左佢呢????????   

Rank: 8Rank: 8


17382
1516#
發表於 07-10-24 12:28 |只看該作者
佢經濟咁樣都話要買樓 雪文我真替你擔心


原文章由 雪文 於 07-10-24 12:06 硐表
劫貧濟富.  係呢句啦.

唔係我計較, 而家一家人去飲茶, 我老豆已開口叫我埋單, 因我細佬無錢.    我都無咩所謂, 大家一家人有困難時要支持.

但係而家我心諗, 以後你亞仔生咗仔, 再供埋樓, 你更加咩都叫我出啦:tongu ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1517#
發表於 07-10-24 12:31 |只看該作者
我就係諗: 你老公已經唔like西環層樓你有份供而無名架啦, 而家仲話要因要就你細佬而你爸再入住你屋企, 一陣你地2公婆攪到有心病都無謂啦.

原文章由 雪文 於 07-10-24 12:25 硐表
但係我老豆咁講, 佢當然唔like啦.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1518#
發表於 07-10-24 12:32 |只看該作者
我覺得供樓只可以佔入息gei 20-25%, 唔係就好辛苦, 我同老公加埋收入都唔小, 但我都覺得好辛苦
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 12:24 硐表
你細佬搵幾多呀 唔係串佢ops:" /> ops:" /> 2公婆人工加起無$25,000都唔好諗買樓啦 買得細第時又唔夠住,買得大又貴....何必呢 你細佬又真係幾識計數WOR唔怪得你咁:angryfir ...

Rank: 4


679
1519#
發表於 07-10-24 12:32 |只看該作者
俾我都唔like la,事實上,你細佬都要負番d責任ga ma
原文章由 雪文 於 07-10-24 12:25 硐表
你哋都知我成日擔心我老豆, 我都叫咗佢搬過來啦. 我老公其實份人無咩, 我諗佢都無所謂.  始終周末佢哋係會返自己屋企的, 各有各空間.

但係我老豆咁講, 佢當然唔like啦.

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1520#
發表於 07-10-24 12:34 |只看該作者
funfun,周末回家加.

我而家話一就叫佢哋加戶去間公屋, 換間大間的俾我細佬.  我爸媽搬去西環囉.

又唔想住公屋wor,要俾租

公屋有咩唔好

原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 12:08 硐表
我返來喇!
雪雪 >>>>>
如果搬過來, 咁間公屋都要俾租 wor
(萬一被人發現太耐冇人出入, 有機會俾人向房屋署告發, 間公屋就要交回, 不如攞間公屋去換居屋, 讓比細佬住,咁樣....會唔會好 d?)
只是我的個人意見. ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖