關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1501#
發表於 07-10-9 13:24 |只看該作者
拿,咪得囉,佢地唔清楚咪講到佢明白你既苦況囉
2個人必須經過’磨合’架


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:05 硐表
係wor, 等佢地做決定真係c gor wor

不過咁, 我之前連同佢商量都無, 佢個日咪話我lor, 做咩個仔唔學游水佢都唔知, 話我唔尊重佢, 好慶

我尋日咪好溫柔咁同佢講, 你係咪想個仔繼續學游水ar, 咁佢又一大埋道理

我 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1502#
發表於 07-10-9 13:29 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:18 硐表
我隻c6都會亞囡為先架,但你諗深一層啦如果佢唔咩都以亞仔為先...咁呢個就唔係家啦 ,其實佢未必忽視
你架只係亞仔仲細要照顧左先ja嗎


...


我隻佬都係咁gar……. 仔仔係亞二, 女女係亞三, 我呢個亞大係無地位的, 凡事亞二同亞三優先, 不過又咁, 我自己都覺得隻佬鍚對仔女咪等於鍚自己lor…

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1503#
發表於 07-10-9 13:29 |只看該作者
盡量la盡量la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:20 硐表
好易架ja,辨下辨下就似架啦

Rank: 4


679
1504#
發表於 07-10-9 13:31 |只看該作者
我都係ga,有時好多ya都扮唔識,佢就覺得自己好勁!

仲有呀,你試吓xx時,讚吓佢,可能轉頭又想.......
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:20 硐表
好易架ja,辨下辨下就似架啦

Rank: 4


679
1505#
發表於 07-10-9 13:36 |只看該作者
love, 點'磨合’呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:24 硐表
拿,咪得囉,佢地唔清楚咪講到佢明白你既苦況囉
2個人必須經過’磨合’架

Rank: 5Rank: 5


4210
1506#
發表於 07-10-9 13:39 |只看該作者
比d心機 la, 有時間就同老公去下旅行, 唔好帶細路去, 1日都好, 盡量比多d二人世界大家, 再唔係, 逢星期六就2個人去睇場戲, 食dinner, 好似以前拍拖咁..

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:29 硐表
盡量la盡量la

Rank: 8Rank: 8


17382
1507#
發表於 07-10-9 13:41 |只看該作者
你覺得佢咩都諗左個仔先所以覺得佢唔重視你,咁你應該同佢講:
老公你講得岩既,亞仔係我同你既仔來的,你唔緊張佢邊個緊張wor,我會好好地照顧好亞仔架啦,老公係放心啦,我咁大個人會照顧到自己架啦亞仔仲細嗎

佢聽到會好開心的

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:29 硐表
盡量la盡量la

Rank: 8Rank: 8


17382
1508#
發表於 07-10-9 13:44 |只看該作者
轉頭又想 just又想only,實行上佢應該唔可以啦


原文章由 irenec11 於 07-10-9 13:31 硐表

仲有呀,你試吓xx時,讚吓佢,可能轉頭又想.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1509#
發表於 07-10-9 13:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:41 硐表
你覺得佢咩都諗左個仔先所以覺得佢唔重視你,咁你應該同佢講:
老公你講得岩既,亞仔係我同你既仔來的,你唔緊張佢邊個緊張wor,我會好好地照顧好亞仔架啦,老公係放心啦,我咁大個人會照顧到自己架啦亞仔仲細嗎

佢聽到 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1510#
發表於 07-10-9 13:46 |只看該作者
2個獨立個體經過磨合(包括嘈交,傾計,講笑,吵大鑊等等)最後達成共識

可用組合:
老公+老婆
父母+子女
老師+學生
老板+員工


原文章由 irenec11 於 07-10-9 13:36 硐表
love, 點'磨合’呀

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:50 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1511#
發表於 07-10-9 13:47 |只看該作者
我會盡量製造d時間2個人gar la, 我同自己講, 我努力過都係唔得gei, 無辦法, 同埋始終都要佢去配合, 只有我1個人去迎合佢, 我唔會堅持到幾耐
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 13:39 硐表
比d心機 la, 有時間就同老公去下旅行, 唔好帶細路去, 1日都好, 盡量比多d二人世界大家, 再唔係, 逢星期六就2個人去睇場戲, 食dinner, 好似以前拍拖咁..

Rank: 8Rank: 8


17382
1512#
發表於 07-10-9 13:48 |只看該作者
why  
講唔出口   


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:44 硐表
  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1513#
發表於 07-10-9 13:51 |只看該作者
YES YES YES YES
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:48 硐表
why  
講唔出口   

Rank: 4


679
1514#
發表於 07-10-9 13:54 |只看該作者
可能斗一陣就ok啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:44 硐表
轉頭又想 just又想only,實行上佢應該唔可以啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1515#
發表於 07-10-9 13:55 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-9 13:54 硐表
可能斗一陣就ok啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1516#
發表於 07-10-9 13:55 |只看該作者
咁都講唔出口 唔係無啦啦講,如果佢講開亞仔學業上既野你先講囉,好易架ja,講講下你會當唱歌架啦


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:51 硐表
YES YES YES YES

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1517#
發表於 07-10-9 13:56 |只看該作者
各位, 我閃去QM 陪對仔女復診, 有事call我啦, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
1518#
發表於 07-10-9 13:57 |只看該作者
唔係呱 等我try try先

原文章由 irenec11 於 07-10-9 13:54 硐表
可能斗一陣就ok啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1519#
發表於 07-10-9 13:58 |只看該作者
886

原文章由 雪文 於 07-10-9 13:56 硐表
各位, 我閃去QM 陪對仔女復診, 有事call我啦, 88

Rank: 4


679
1520#
發表於 07-10-9 14:04 |只看該作者
我當初都以為自己唔得ga,不過後來又得咗.唔好俾自己太大壓力,relax:loveliness:
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:47 硐表
我會盡量製造d時間2個人gar la, 我同自己講, 我努力過都係唔得gei, 無辦法, 同埋始終都要佢去配合, 只有我1個人去迎合佢, 我唔會堅持到幾耐
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖