關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1501#
發表於 07-8-15 17:49 |只看該作者
準備閃人,各位拿傘呀

Rank: 5Rank: 5


2065
1502#
發表於 07-8-15 17:49 |只看該作者
吹水, 另我想起 hermanpapa. 佢話佢職業係吹水, 好耐之前的post

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 17:35 發表

我梗係唔係啦
我吹水就叻
吹水ja

Rank: 5Rank: 5


2039
1503#
發表於 07-8-15 20:31 |只看該作者

汶汶媽!我找到啦

iloveyoub4
我是珮珊媽,我找到你地啦!我又加入,
hi! 你們好 :loveliness:

Rank: 5Rank: 5


2039
1504#
發表於 07-8-15 20:59 |只看該作者

你好katiekma

HI !katiekma
你好,請不要怪我唐突 ,我聽汶汶媽(iloveyoub4)講你囡囡都是讀兆強 A1班,我個囡都是,希望到時可見到你地啊!可同你個friend.  

Rank: 5Rank: 5


2065
1505#
發表於 07-8-15 21:40 |只看該作者
kt8001,

我女讀 1A, 找到個同班同學好開心, 迎新日見 記住多的上來吹水, 這裏朝9晚6不停站, 個個MAMI都好 NICE

原文章由 kt8001 於 07-8-15 20:59 發表
HI !katiekma
你好,請不要怪我唐突 ,我聽汶汶媽(iloveyoub4)講你囡囡都是讀兆強 A1班,我個囡都是,希望到時可見到你地啊!可同你個friend.  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1506#
發表於 07-8-15 22:10 |只看該作者
welcome welcome 多d上 黎, 呢度朝9晚6好旺gar, d人好似唔駛做咁
原文章由 kt8001 於 07-8-15 20:59 發表
HI !katiekma
你好,請不要怪我唐突 ,我聽汶汶媽(iloveyoub4)講你囡囡都是讀兆強 A1班,我個囡都是,希望到時可見到你地啊!可同你個friend.  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1507#
發表於 07-8-15 22:10 |只看該作者
好開心ar, 個個都有針la
原文章由 katiekma 於 07-8-15 21:40 發表
kt8001,

我女讀 1A, 找到個同班同學好開心, 迎新日見 記住多的上來吹水, 這裏朝9晚6不停站, 個個MAMI都好 NICE

Rank: 5Rank: 5


2065
1508#
發表於 07-8-15 22:23 |只看該作者
個個都有針

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 22:10 發表
好開心ar, 個個都有針la   

Rank: 5Rank: 5


2039
1509#
發表於 07-8-15 22:49 |只看該作者

KATIEKMA, HELLO

KATIEKMA多謝,我會多D上線啦!
各位多多指教

..............................................................................
katiekma 於 07-8-15 21:40 發表
kt8001,

我女讀 1A, 找到個同班同學好開心, 迎新日見 記住多的上來吹水, 這裏朝9晚6不停站, 個個MAMI都好 NICE

[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2039
1510#
發表於 07-8-15 22:52 |只看該作者

HELLO ,HOGANMAMA

HELLO ,HOGANMAMA
好開心認識到你們,我會多d同你地TALKING, 溝通下,哈哈


................................................................................
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 22:10 發表
好開心ar, 個個都有針la   

Rank: 5Rank: 5


2977
1511#
發表於 07-8-16 07:58 |只看該作者
無間道???


原文章由 hoganmama 於 07-8-15 22:10 發表
好開心ar, 個個都有針la   

Rank: 5Rank: 5


2977
1512#
發表於 07-8-16 08:00 |只看該作者
NoLar!好忙...越來越討厭BlackBerry與Internet。Working 24hours。


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-15 17:24 發表
仲有無人加入去, 因我無時間一頁頁

Rank: 5Rank: 5


3212
1513#
發表於 07-8-16 09:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 22:10 發表
好開心ar, 個個都有針la   


HI....Hoganmama..morning........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1514#
發表於 07-8-16 09:39 |只看該作者
morning
原文章由 novemberwm 於 07-8-16 09:22 發表


HI....Hoganmama..morning........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1515#
發表於 07-8-16 09:59 |只看該作者
早晨各位 !

台風打完, 公司上唔到MSN:tongue:
但可以上到yahoo Message,請問你哋知唔知, 二者可否互通 ?  前一排係可以的, 但今朝試來唔得.

原文章由 hoganmama 於 07-8-16 09:39 發表
morning  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1516#
發表於 07-8-16 10:03 |只看該作者
無間道, 咁呢到x強的媽媽有幾個要改咗名, 變身先

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 07:58 發表
無間道???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1517#
發表於 07-8-16 10:04 |只看該作者
Hi, kt8001.  歡迎加入


原文章由 kt8001 於 07-8-15 22:52 發表
HELLO ,HOGANMAMA
好開心認識到你們,我會多d同你地TALKING, 溝通下,哈哈


................................................................................

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1518#
發表於 07-8-16 10:05 |只看該作者
唔使荅我啦, 係可以的.

原文章由 雪文 於 07-8-16 09:59 發表
早晨各位 !

台風打完, 公司上唔到MSN:tongue:
但可以上到yahoo Message,請問你哋知唔知, 二者可否互通 ?  前一排係可以的, 但今朝試來唔得.

Rank: 8Rank: 8


17382
1519#
發表於 07-8-16 10:14 |只看該作者
MORNING ALL

你搵到啦等左你好耐啦

原文章由 kt8001 於 07-8-15 20:31 發表
iloveyoub4
我是珮珊媽,我找到你地啦!我又加入,
hi! 你們好 :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
1520#
發表於 07-8-16 10:15 |只看該作者
係呀,abc班我地都有針啦


原文章由 kt8001 於 07-8-15 20:59 發表
HI !katiekma
你好,請不要怪我唐突 ,我聽汶汶媽(iloveyoub4)講你囡囡都是讀兆強 A1班,我個囡都是,希望到時可見到你地啊!可同你個friend.  
‹ 上一主題|下一主題