- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
劍橋係FOR小一開始的一個英語課程, 可以考劍橋試的!
分三級, STARTERS (小一小二程度), MOVERS (小三小四程度), FLYERS (小五小六程度).
涉及範圍有READING, WRITING, LISTENING & ORAL!
我覺得幾全面, 不過我幫佢報, 唔係為考試, 只係為左畀佢應付唻緊小一既英文課本, 但一個暑假, 就完成左STARTERS既課程, 老師話佢除左ORAL未夠信心之外, 其餘三方面都應付得好好, 所以畀佢上MOVERS, 而由於阿 其餘三方面都應付得好好, 所以畀佢上MOVERS, 而由於阿女未夠秤考劍橋試 (要足五歲), 所以暫時我唔會畀佢考試的, 而老師話, 到讀完MOVERS之後, 再睇情況, 睇下畀佢直接考MOVERS定穩陣D考STARTERS先喎!!
原帖由 joeytcy 於 08-9-17 20:11 發表 
我又想問下劍橋其實學D咩...有幾多LEVEL架...分亨下啦...... |
|