關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1481#
發表於 07-1-25 16:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

妳番來喇 ! relax 左幾日, 冇冇覺得個人瘦左又靚左呢     

Rank: 3Rank: 3


313
1482#
發表於 07-1-25 17:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

如果唔穿中國衫, 係咪要穿校服呀?
Matthew_媽咪 寫道:
   聽日可以穿中國衫番學喎, 妳地 D 小朋友會唔會著呀  

Rank: 4


554
1483#
發表於 07-1-25 18:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
1484#
發表於 07-1-25 21:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
仔仔成積大體上都OK!祉係有的粗心失昨D分.
明天仔仔會穿中國服.
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
hehe...我都想靚咗呀~~
不過返來見到Nicky病咗, 個neck及face腫起來好唔開心, 個mouth都係腫及'算'咗.....
好似有好多啖火'wuck'.   佢今日唔多舒服, 我都冇比佢返學.
我見到d試卷都好滿意呀~~~
你地d成績點樣呀?????? [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

妳番來喇 ! relax 左幾日, 冇冇覺得個人瘦左又靚左呢     
[/quote]

Rank: 4


588
1485#
發表於 07-1-26 14:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

今日終於都送走左個麻煩工人喇 !     真係要好好甘慶祝一下先   不過希望冇手尾跟喇    

Rank: 3Rank: 3


313
1486#
發表於 07-1-26 14:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

之前聽你講話唔請工人架! 呢個係新請?  

Rank: 4


588
1487#
發表於 07-1-26 16:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
1488#
發表於 07-1-29 20:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 班媽咪:
有冇人要係2月9日星期五下午放學後,回校見老師兼取成績表?因大部份同學係2月10日星期六回學,又要請半天假真無辦法,唔知係咪成績差,特別安排!

Rank: 4


588
1489#
發表於 07-1-30 11:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1490#
發表於 07-1-30 15:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

星期六幾點見老師呀?  我9am見.

我話比亞仔知下個月Matthew同佢一齊搭校車, 佢好開心, 佢話宜家一共有4個同學一齊搭校車.

Rank: 3Rank: 3


210
1491#
發表於 07-1-30 16:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B 班媽咪:
有冇人要係2月9日星期五下午放學後,回校見老師兼取成績表?因大部份同學係2月10日星期六回學,又要請半天假真無辦法,唔知係咪成績差,特別安排!


我都係星期五見老師

Rank: 3Rank: 3


304
1492#
發表於 07-1-30 16:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪,

星期六幾點見老師呀?  我9am見.

我話比亞仔知下個月Matthew同佢一齊搭校車, 佢好開心, 佢話宜家一共有4個同學一齊搭校車.


hello B珠 Mummy
嘩, 有四個同學一齊搭呀, 可唔可以幫我問吓你仔仔有邊四個呀, 其實我都想轉去 第六座搭校車, 一來可以朝朝同你地傾吓計, 二來如果個女知道咁多同學一齊搭校車, 我唸佢會好開心, 又可以遲少少出門口, 另外又可以請你地幫吓眼睇吓我而家新黎個工人, 會唔會一早就出門口等校車,掛住同d同鄉傾計, 唔理細妹bb, 因為呢排天氣唔好, 我唔想佢太早帶妹妹係街吹風.    
^_^

Rank: 4


588
1493#
發表於 07-1-30 16:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1494#
發表於 07-1-30 16:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


313
1495#
發表於 07-1-31 16:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma & Matthew_媽咪,

1B班有女班長黃子容, Matthew, 周子軒及一個女同學(唔記得個名)都係一齊搭10A校車.  加埋Yo Yo就更加熱鬧啦, 朝朝都可以一齊玩下, 大家互相照應下!   

Rank: 4


554
1496#
發表於 07-2-6 20:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
Matthew而家點呀?  我今天同區姑娘傾開計, 講開你, 佢話如果你無找柯姑娘既話, 歡迎你找她傾下.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1497#
發表於 07-2-6 20:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,
e排成日見到你仔仔呀~~  不過佢唔認得我呀!
你住邊架????  佢地同我一樣好遲返學架.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1498#
發表於 07-2-6 22:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1499#
發表於 07-2-7 11:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
Matthew而家點呀?  我今天同區姑娘傾開計, 講開你, 佢話如果你無找柯姑娘既話, 歡迎你找她傾下.


HI 露絲,
好耐冇上黎傾計, 係呢, 你話個個區姑娘, 係咪學校個社工呀,
我都想找佢請教d野, 係咪隨時可以找她, 使唔使預約架 ?   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1500#
發表於 07-2-7 11:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi Matthew 媽咪,
點呀你, 轉咗校車冇得同你朝朝傾吓計, Matthew 個保母 ok 嗎 ? d 功課做唔做得哂呀, yo yo 就一時可以做哂d功課,
但一時又一樣都冇做, 等到我放工先同佢一齊做, 真係比佢激死   
唉 ! 真係有工人又死, 冇工人又死, 我而家個工人, 個女都唔聽佢講, 個工人又冇 mud 愛心, 冇耐性同d小朋友玩,
做野又慢吞吞, 真係激死人   
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖