關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


368
1481#
發表於 05-11-24 10:16 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

今個星期六我想我不能見到你了,因為我的妹妹想我們早一點去拍照,所以我們十一點半要出發,加上裝扮的時間,跟本都沒可能參加了......   

Rank: 3Rank: 3


110
1482#
發表於 05-11-24 13:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi, wing530,

任務完成, 我要去     

Rank: 5Rank: 5


3909
1483#
發表於 05-11-24 13:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

返來啦     

係唔係好多人啊?有無買到和光堂啊?有麽收穫?               

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1484#
發表於 05-11-24 17:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
係呀, 我又睇錯呀!        
表哥已買到奶粉喇, 連我地果d都買到, 我另外再叫佢買底衫, 好似幾抵, $29/2件, 我買左4件呀~    

>hinhinmom,
做乜成日      我呀? 你平時係咪成日比老細    , 所以, 要發洩係我身上呀!      仲有, 我唔係成日扼病假喎, 10次有9次都係堅架, 對上個次sick leave已係3個星期前喇~       :tongue:  :tongue:

>halaha,
我返屋企摷, 我之前買果條圍裙係disney公仔, 應該係trendyland度買架, 你有無去睇呀? :wink:  :wink:   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1485#
發表於 05-11-24 23:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,

你地今年有無"一人一花"呀? 我同hinhinmom已派左喇, 今年種"法蘭西菊"呀~     

Rank: 5Rank: 5


3381
1486#
發表於 05-11-24 23:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
唔係我想打你架~ 係你成日撩交打o乍!!!

唔知點解"一人一花"唔駛收$$ o既?? 德寶以前有收架!!   

Rank: 5Rank: 5


3909
1487#
發表於 05-11-25 00:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, hinhinmom,

我di都係種法蘭西菊,Stephanie拎返來已經有朵黃色花        你di唔使比錢呀,德寳一早收o左$5.5啦         



pinkpink888,

o甘arm你妹果日結婚o既,好可惜,唔可以同你di一起玩 :-|  :-|  :-|  :-|  :-|



wing530,

anson表哥幫你買o左body lotion沒呀?

我di決定12月5號或7號去disney,本來已經定o左7號,今晚上網一睇,好搞野,5號就開到9點,7號開到7點,唸下好似9點好d哦,因爲Stephanie 4點幾實訓覺,訓兩個鐘,就可以玩多陣再食dinner,然後先睇煙花。你d準備幾時去啊?

Anson表哥,

多謝曬!    你pm我d價錢比我,等我transfer o左d錢比你先     

Jaisy,

今日去o左羅逸雅open day,可以睇到Stephanie點上堂,好開心啊           

D家長仲要同侷d一起跳舞添    今日帶住DV同DC,從頭到尾無停過手,中間仲比幾分鐘大家影相           

Rank: 3Rank: 3


110
1488#
發表於 05-11-25 07:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
慢慢先計, 貨到先比錢.
     沒有你食開個隻奶粉.
只係幫你買了支cold cream.  原來想打電話比你問問你要唔要底衫, 真係好底$29/2件 100%棉.  o岩o岩12點我估你接 Stephanie 放學所以沒有打比你.  如果今晚我去你要唔要買.  我都幫wing530 買了4件我自己都買了4件.

wing530,
我奶奶話件底衫質地都幾好, 價錢都ok. 因為她估要20幾蚊件. 如果今晚去我都睇下有沒有大size, 還掂都要同人迫, 想買幾件大少少出年著都好.


hinhinmom,
wing530 得o岩, 佢唔 唔得.

各位,
anson表哥都有一人一花, 但今次唔係花唔知叫咩樹, c啦........我連名都唔知, 都唔識點做份report 你們要唔要做report 架.

Rank: 3Rank: 3


110
1489#
發表於 05-11-25 08:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=xx-large]早晨各位媽咪

Rank: 5Rank: 5


1874
1490#
發表於 05-11-25 09:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

早晨呀!!!

anson表哥,

幾日無上b.k.走咗寶添, 我都想買mustella唇膏呀.   

wing530,

我睇咗醫生啦, 但可能醫生不敢開得太重葯, 所以都仲係鼻塞塞. 圍裙我去trendy land睇咗啦, 睇咗幾個地方好似都係trendy land最靚, 不過size好似大咗少少.

Rank: 5Rank: 5


2564
1491#
發表於 05-11-25 11:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

  
不開心既事發生了, 工人今天走不會再回來. 
 
今天心情已平伏可能不用再見.

你地去oct 2005 mama club  睇我尋日打既messenger 就知咩事. 

jaisy

Rank: 5Rank: 5


1874
1492#
發表於 05-11-25 11:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

發生咩事呀? 我噚日仲見到vanna同個工人, 同埋有個不知係不係你老爺既人一起接放學喎? Anyway點都好, 有事不好屈係心度, 多啲上來傾下計.

Rank: 3Rank: 3


110
1493#
發表於 05-11-25 12:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

HALAHA,

唔駛
今晚我可能會再去(陪人)
如果有mustella唇膏你要唔要,折了一支是$51.
如果你要請call wing530 話比佢知, 因為下午我未必要上網.

Rank: 5Rank: 5


1874
1494#
發表於 05-11-25 12:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

要呀, 不該晒.

Rank: 5Rank: 5


3909
1495#
發表於 05-11-25 12:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

你好返沒啊?尋日睇到你好似都幾嚴重下哦      如果仲沒清得曬,就唔好食o甘多西藥啦,去睇吉叔啦,上次我咳,睇西醫話係氣管炎,話食o左葯可能手震心跳,嚇得我    無食到,就去睇吉叔,就兩劑葯,清曬      所以我而加都信侷。你而加大緊肚,d醫生唔會落重葯,所以成日清唔到,不如食中藥調理下啦。

Rank: 3Rank: 3


110
1496#
發表於 05-11-25 13:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

請原諒我八卦的心, 我去了睇發生咩事.
唔好唔好心, 大家都是媽媽, 都能感受到你的心情. 有咩唔開心, 上來講下傾下, 發洩了出來, 好過屈麻屈麻.  保重身體, 食番多d 嘢, wingwing 要你的照顧.

halaha,

ok 你要幾多支, 如果有其他嘢要買可以通知我買.

Rank: 5Rank: 5


3909
1497#
發表於 05-11-25 13:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

Thank you very much!!!     

你尋日一定入o左好多貨啦      anson表妹食緊和光堂啊?侷鍾唔鍾意飲o架?

你今晚又會去啊?準備去入d o羊貨啊?可唔可以講出來分享下啊?               

Rank: 5Rank: 5


3909
1498#
發表於 05-11-25 13:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

我唔知你發生o左o羊事,不過過o左去就唔好唸o甘多啦。心情唔好就多上來同我di傾下解,放鬆下   

你係唔係要轉工人?新工人到之前,邊個幫你湊vanna啊?

Rank: 3Rank: 3


110
1499#
發表於 05-11-25 13:14 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

表妹一定沒有比以前d 奶粉咁鍾意食, 但佢又肯飲. (表哥表妹最愛的是飲奶)
今晚陪我家姐去, 所以沒有心水買咩, 但我想買多2件底衫, 因為真係幾底. 你知啦, 表哥著完可以留番比表妹著, 買好少少都沒有所謂.     
有咩好嘢我會第一時間call wing530, 佢會即時通知大家.  有好嘢梗係大家分享啦.

wing530,
女仔底衫領位有少少花邊

男仔底衫款式

Rank: 5Rank: 5


2564
1500#
發表於 05-11-25 15:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

有一件完全無想過會係我身上發生既事.由我尋晚放工到現在我仍然係放不下, 有些好難抖氣既感覺. 原來人傷心可以不流到一滴淚來.
原來一直對個工人充滿信任係天大愚蠢既行為, 一個睇住自己個女成長既人都可以掌摑個小妹妹, 為的是打走一個阻礙佢講私人電話既小妹妹. 我個心真係好痛, 打我一定不會有心痛既感覺, 整晚不能閉上眼睛. 我想到自己連個女都保護唔到還要比佢覺得信任同一直照顧佢既姐姐掌摑. 我不想再去細想當時她的無助同痛楚, 一記耳光一下打走所有我曾經對她的信任和wing wing 對她的依賴.

halaha

你所以見多左我老爺就係呢個係危險人物, 無可能唔24小時睇實, 做人媽咪知先己個女比人咁打, 個心痛到拿實了, 我都好叻過了一晚另一班媽咪會既朋友一安慰我.....我就係office


今日終於送走左隻野, 個心輕鬆了. 而之後我會安排vanna 坐回程校車奶奶接, 不用老人家走來走去, 之後去奶奶到等我放工. 但我又開始要搵工人了, 我真係好憎佢地無奈地也要妥協!!!!! 用咩心情去對佢地呢, 一個由bb湊到佢3歲既工人都做出令我心痛都極點既行為.

anson 表哥, 我今日無咩啦, 但一想到佢咁對我地, 氣難下.
撫心自問我對隻野一點不差, 但...唉..算.

Vanna 一點也不留戀呢個人, 只冷冷地byebye, 目送佢難開.


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖