- 在線時間
- 132 小時
- 最後登錄
- 18-5-25
- 國民生產力
- 30
- 附加生產力
- 74
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-12-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2460
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 2564
- UID
- 5204
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
有一件完全無想過會係我身上發生既事.由我尋晚放工到現在我仍然係放不下, 有些好難抖氣既感覺. 原來人傷心可以不流到一滴淚來.
原來一直對個工人充滿信任係天大愚蠢既行為, 一個睇住自己個女成長既人都可以掌摑個小妹妹, 為的是打走一個阻礙佢講私人電話既小妹妹. 我個心真係好痛, 打我一定不會有心痛既感覺, 整晚不能閉上眼睛. 我想到自己連個女都保護唔到還要比佢覺得信任同一直照顧佢既姐姐掌摑. 我不想再去細想當時她的無助同痛楚, 一記耳光一下打走所有我曾經對她的信任和wing wing 對她的依賴.
halaha
你所以見多左我老爺就係呢個係危險人物, 無可能唔24小時睇實, 做人媽咪知先己個女比人咁打, 個心痛到拿實了, 我都好叻過了一晚另一班媽咪會既朋友一安慰我.....我就係office
今日終於送走左隻野, 個心輕鬆了. 而之後我會安排vanna 坐回程校車奶奶接, 不用老人家走來走去, 之後去奶奶到等我放工. 但我又開始要搵工人了, 我真係好憎佢地無奈地也要妥協!!!!! 用咩心情去對佢地呢, 一個由bb湊到佢3歲既工人都做出令我心痛都極點既行為.
anson 表哥, 我今日無咩啦, 但一想到佢咁對我地, 氣難下.
撫心自問我對隻野一點不差, 但...唉..算.
Vanna 一點也不留戀呢個人, 只冷冷地byebye, 目送佢難開.
|
|