註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 16:47 發表 嘩! 打2個hrs, 好攰喎!!!!!
子爵府
原文章由 多利是 於 08-5-27 16:48 發表 隻佬腸胃唔係幾舒服,我地今晚煲瑤柱瘦肉粥+雞蛋x燒炒麵+烚菜心 意粉,你要先煲滾水,下小許油和鹽,下意粉,至水再滾起,熄火焗意粉至水凍&軟身~ 然後把意粉瀝乾水份~ 燒紅鑊,比小許油,鹽,起鑊,放火腿絲,青豆粒,栗米粒 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 16:50 發表 love: 由lunch time到而家我都等緊架啦!!!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-27 16:52 發表 多 我想問問洗唔洗用水喉水沖D意粉過冷河?
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 16:54 發表 我有用凍水過冷河gar 多, 我係整香x肉醬意粉, 我識yip, 咁炒時仲要加d 咩, e.g. onion, garlic??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 16:52 發表 hoganma: 我個鑊仲未開盒...... 要點開鑊架!!!! 我上次無聽個sales講呀!!!
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-27 04:52 PM 發表 多 我想問問洗唔洗用水喉水沖D意粉過冷河?
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 04:54 PM 發表 我有用凍水過冷河gar 多, 我係整香x肉醬意粉, 我識yip, 咁炒時仲要加d 咩, e.g. onion, garlic??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 16:54 發表 雪: 個oa幾時last day???????????????????
原文章由 多利是 於 08-5-27 16:58 發表 YES YES YES..咁d意粉會爽口d~但無咁放得耐~
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 17:00 發表 惠康西瓜抵及好靚, 我媽尋日買左個都係15.00左右, 好大個, 好甜及多汁!!!
原文章由 雪文 於 08-5-27 17:06 發表 20/6, 不過佢一返工我哋就會即炒佢唔補錢個鐘..