註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-2-20 12:07 發表 Westwood,日本D款新D同平DD囉!我唔買LV/Gucci的話,咪買westwood囉!平D嘛。
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:05 發表 HOGANMA: 咁你EASTER都來唔倒大食會啦喎!??!?!??!?!
原文章由 lky2008 於 08-2-20 12:08 發表 come come: 其實訂左日子未呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:08 發表 你同FUNFUN講吓, 佢都可能會去!
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 12:08 發表 同日本gei話係4 or 5月 ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:11 發表 未架, 有4日紅日, 唔係星期日就得啦. 但暫時得我同你可以咋喎, 再唔係你同女女上我屋企坐 OR 我同女女上你屋企坐吓囉!
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 12:10 發表 Westwood d 袋都唔平ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:13 PM 發表 EASTER大食會 (日期未定) COME KY HOGANMA
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:12 發表 嘩! 你想3月去泰國, 4/5月去日本呀???? SO多 架呢!!!!
原文章由 lky2008 於 08-2-20 12:13 發表 都好!不過多D人攪大食會happy D嘛!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:14 發表 LEE個牌子~~我MA MA地!!
原文章由 多利是 於 08-2-20 12:15 發表 not sure... 可能會去梅州茶園...係以前 boss own 既 hotel
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 12:15 發表 日本都係得個up 字, 我都唔係太想同家姐去, 好鬼悶gar ma
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 12:16 發表 我有1個, n年前買, only $1500, 而家新出個d, 拿起手都要3-4千/個
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:13 發表 EASTER大食會 (日期未定) COME KY HOGANMA