關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1481#
發表於 08-1-25 09:45 |只看該作者
唔緊要, 我自己都要開箱拎, 但都要有個數先得架...我要拎幾多呀??

同埋我得短身1隻款架咋, 不過就大量, 無長身架 wor  

原文章由 雪文 於 08-1-25 09:43 AM 發表
多多, pack 晒箱咁唔使麻煩你啦, 唔好意思.


[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-25 09:47 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1482#
發表於 08-1-25 09:46 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:43 發表
come come:我帶左Mr. Goodbye俾你


thank!!! 我借比cy.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1483#
發表於 08-1-25 09:47 |只看該作者
comecome : 星期一約你幾點在油塘等 ??
你可否再俾D好睇的碟我, 新年四日我主力煲碟加啦

Rank: 6Rank: 6


6601
1484#
發表於 08-1-25 09:47 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 09:42 發表
OK, 我都想試, 可唔可以我自己要1張呀??

我去look look丫!

Rank: 6Rank: 6


6601
1485#
發表於 08-1-25 09:49 |只看該作者
你地今日覺唔覺得凍呀·
我著左件turtle neck+ 冷褲同短褸,都覺得寒呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1486#
發表於 08-1-25 09:54 |只看該作者
KY, 係有揮春
雪, 咁你係咪要利是封?
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:47 發表

我去look look丫!

Rank: 5Rank: 5


2967
1487#
發表於 08-1-25 09:54 |只看該作者
COME i am so sorry, 我冇拎碟, may i pass it to u on sunday?

我要閃

原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 09:46 發表


thank!!! 我借比cy.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1488#
發表於 08-1-25 09:55 |只看該作者
我又唔覺得好凍bor, 可能我著左長褸
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:49 發表
你地今日覺唔覺得凍呀·
我著左件turtle neck+ 冷褲同短褸,都覺得寒呀!

Rank: 6Rank: 6


7553
1489#
發表於 08-1-25 09:58 |只看該作者
我大女中,英寫作唔合格

細女都滿意啦..係英作麻麻地..

利是封..唔要lu..我都仲有..
而且我地冇親戚
你仔仔考得好嗎 ?
好多字唔識串
原文章由 雪文 於 08-1-25 09:42 發表
Kitty,你囡考成點呀 ??  滿意嗎 ?

你要唔要利是封呀 ??  要的話我俾幾包你, 睇幾時攞俾你.

(我揾人要, 又攞來做人情 )
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1490#
發表於 08-1-25 09:59 |只看該作者
早晨!

多謝各位 ee 的讚賞 (代我仔講)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1491#
發表於 08-1-25 10:03 |只看該作者
文文,
昨晚你睇唔睇到我 msn 內講既野
(關於書本呀)

屈記: 晏少少幫你落去睇睇.

Rank: 6Rank: 6


6601
1492#
發表於 08-1-25 10:04 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 09:59 發表
早晨!

多謝各位 ee 的讚賞 (代我仔講)

fun fun:

你仔仔的grammar 同comprehension一定好好啦!攞100分

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1493#
發表於 08-1-25 10:04 |只看該作者
多多, 咁真係麻煩你拉.  或者等一陣, 我係另一topic同人攞緊, 叫佢揾人送來我公司, 如果有的話, 就唔使同你要啦.  等一陣通知你.

原文章由 多利是 於 08-1-25 09:45 發表
唔緊要, 我自己都要開箱拎, 但都要有個數先得架...我要拎幾多呀??

同埋我得短身1隻款架咋, 不過就大量, 無長身架 wor  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1494#
發表於 08-1-25 10:06 |只看該作者
睇唔到, 我無再上去. 或者你PM俾我好嗎 ??

原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 10:03 發表
文文,
昨晚你睇唔睇到我 msn 內講既野
(關於書本呀)

屈記: 晏少少幫你落去睇睇.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1495#
發表於 08-1-25 10:08 |只看該作者
真係好犀利, 100分
原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:04 發表

fun fun:

你仔仔的grammar 同comprehension一定好好啦!攞100分

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1496#
發表於 08-1-25 10:09 |只看該作者
Kitty,我仔仲可以.  就係中英數無課一百分呢點唔係幾滿意.


原文章由 kitty 於 08-1-25 09:58 發表
我大女中,英寫作唔合格

細女都滿意啦..係英作麻麻地..

利是封..唔要lu..我都仲有..
而且我地冇親戚
你仔仔考得好嗎 ?
好多字唔識串  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1497#
發表於 08-1-25 10:10 |只看該作者
comecome : 報紙是說買任何產品加9.9wor 等我打去hotline吵佢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1498#
發表於 08-1-25 10:13 |只看該作者
comecome : 我打咗去hotline話confirm呀, 我叫佢打去啟田講呀.  如你媽去到買唔到, 打2608 8383 揾楊小姐, 我同佢講咗啦

原文章由 雪文 於 08-1-25 10:10 發表
comecome : 報紙是說買任何產品加9.9wor 等我打去hotline吵佢.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1499#
發表於 08-1-25 10:13 |只看該作者
文文,

你記唔記得攞埋 d 童軍xx 出來給我地?
肥脾在 msn 問呀.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1500#
發表於 08-1-25 10:14 |只看該作者
Kitty,觀塘中華仲係到嗎 ??   同埋你知那里還有九折書局 ??  唔該.
‹ 上一主題|下一主題