註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-25 09:43 AM 發表 多多, pack 晒箱咁唔使麻煩你啦, 唔好意思.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:43 發表 come come:我帶左Mr. Goodbye俾你
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 09:42 發表 OK, 我都想試, 可唔可以我自己要1張呀??
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:47 發表 我去look look丫!
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 09:46 發表 thank!!! 我借比cy.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 09:49 發表 你地今日覺唔覺得凍呀· 我著左件turtle neck+ 冷褲同短褸,都覺得寒呀!
原文章由 雪文 於 08-1-25 09:42 發表 Kitty,你囡考成點呀 ?? 滿意嗎 ? 你要唔要利是封呀 ?? 要的話我俾幾包你, 睇幾時攞俾你. (我揾人要, 又攞來做人情 )
原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 09:59 發表 早晨! 多謝各位 ee 的讚賞 (代我仔講)
原文章由 多利是 於 08-1-25 09:45 發表 唔緊要, 我自己都要開箱拎, 但都要有個數先得架...我要拎幾多呀?? 同埋我得短身1隻款架咋, 不過就大量, 無長身架 wor
原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 10:03 發表 文文, 昨晚你睇唔睇到我 msn 內講既野 (關於書本呀) 屈記: 晏少少幫你落去睇睇.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:04 發表 fun fun: 你仔仔的grammar 同comprehension一定好好啦!攞100分
原文章由 kitty 於 08-1-25 09:58 發表 我大女中,英寫作唔合格 細女都滿意啦..係英作麻麻地.. 利是封..唔要lu..我都仲有.. 而且我地冇親戚 你仔仔考得好嗎 ? 好多字唔識串
原文章由 雪文 於 08-1-25 10:10 發表 comecome : 報紙是說買任何產品加9.9wor 等我打去hotline吵佢.