關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1481#
發表於 08-1-21 11:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 10:59 發表
我超樣衰, 又暗瘡, 又爛咀   

爛咀~~~都還好d, 我係爛係鼻與咀之間個位, 仲超樣炳

Rank: 6Rank: 6


6601
1482#
發表於 08-1-21 11:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 10:59 發表
我超樣衰, 又暗瘡, 又爛咀   

我咪係!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1483#
發表於 08-1-21 11:04 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 11:03 發表
come, 可以幫我book BBQ 係你屋苑??2月9日(年初三)下午?? ...

ok, 我之前比定個証你先, book左覆實你.
下午係4:00-10:00pm.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1484#
發表於 08-1-21 11:05 |只看該作者
come,最last今日, 我俾我細佬諗佢擺唔擺滿月酒. 同埋今日都知我老公年三十可否放假. 明天我要訂直通巴士車票啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 10:59 發表
雪: 你買玉果度點呀?????

Rank: 5Rank: 5


2967
1485#
發表於 08-1-21 11:05 |只看該作者
我都未, 等陣叫我亞嬸攪掂先, 你地係咪一定要new ga, 我通常就我亞嬸, 佢唱到muk 就算
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 10:48 發表
原來仲有2個禮拜就新年la, 我仲未唱$派利是
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1486#
發表於 08-1-21 11:06 |只看該作者
今朝同亞仔搭mtr, 落車時, 佢攞咗份報紙. 通常出閘前, 我都會張亞仔d嘢俾哂62 or 99, 亞仔就自己出閘. 有個職員走埋嚟話每個人只可攞1份, 亞仔唔應該攞份報紙and俾99, because 99 唔係乘客, D報紙 only 俾乘客搭車時睇, 亞仔嚇到呆咗企係度, 個職員跟住話:俾佢la, 下次唔得ga la, 其實個職員一見到亞仔去攞報紙, 就即刻企係我附近, 亞仔一俾報紙99就出聲, 個刻好似d police ‘步緊, 去等捉賊咁. 我趕時間, 就即刻走咗, 冇問佢muk事. 講真, 佢d態度唔係咁好, 又冇禮貌.

頭先我打咗去投訴, 個hotline職員係咁幫佢d人 , 話我唔應該咁樣張份報紙俾99,驚係攞d報紙去買,我即刻話我唔係攞你d報紙去買, 係都唔止攞1份. 我又話亞仔都係人, 點解唔俾攞報紙, if d報紙 only 俾乘客搭車時睇, 咁我係咪落車時份報紙就唔俾帶走呀. 佢先話會幫我跟進, 諗住就咁收線, 我話要佢地回覆我件事跟進成點, 佢先留我tel no.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1487#
發表於 08-1-21 11:06 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:02 發表
if 冇講上下火, 即係要上下火都開, but 你要睇情況,

for example:
d 嘢未熟, 但個面開始燶, 你就要係面蓋錫紙.

cake:個面蓋完錫紙,下火都要OFF.

case by case ga. 


...

我已前學bake cake冇落錫紙喎!
If for grilling chicken wings/beef, shall I just use upper fire?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1488#
發表於 08-1-21 11:06 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:02 發表
if 冇講上下火, 即係要上下火都開, but 你要睇情況,
...

cy: 我同我女都like食朱古力cake, 多謝你!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1489#
發表於 08-1-21 11:08 |只看該作者
Chi線加

原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:06 發表
今朝同亞仔搭mtr, 落車時, 佢攞咗份報紙. 通常出閘前, 我都會張亞仔d嘢俾哂62 or 99, 亞仔就自己出閘. 有個職員走埋嚟話每個人只可攞1份, 亞仔唔應該攞份報紙and俾99, because 99 唔係乘客, D報紙 only 俾乘客搭車時 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1490#
發表於 08-1-21 11:08 |只看該作者
個日唔見你有ar??? 爛個位又幾樣衰

人地話爛開有條路, 係間唔中就會爛gar la

如果一感到有小小痕, 要即刻茶藥膏, 就會無咁嚴重
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:03 發表

爛咀~~~都還好d, 我係爛係鼻與咀之間個位, 仲超樣炳

Rank: 6Rank: 6


6601
1491#
發表於 08-1-21 11:08 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:06 發表
今朝同亞仔搭mtr, 落車時, 佢攞咗份報紙. 通常出閘前, 我都會張亞仔d嘢俾哂62 or 99, 亞仔就自己出閘. 有個職員走埋嚟話每個人只可攞1份, 亞仔唔應該攞份報紙and俾99, because 99 唔係乘客, D報紙 only 俾乘客搭車時 ...

乜MTR咁衰架! 我都知1人應攞1份,但我見好多人攞10幾廿份,都冇職員理喎!

Rank: 5Rank: 5


4210
1492#
發表於 08-1-21 11:09 |只看該作者
thanks

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:04 發表

ok, 我之前比定個証你先, book左覆實你.
下午係4:00-10:00pm.

Rank: 5Rank: 5


2967
1493#
發表於 08-1-21 11:09 |只看該作者
我only見你爛咀, 有暗瘡??
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 10:59 發表
我超樣衰, 又暗瘡, 又爛咀   
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1494#
發表於 08-1-21 11:10 |只看該作者
cy: 而家朝朝搭mtr時, 係藍田站出口都有一大班婆婆係度叫人幫佢取報紙架....
算吧, 唔駛勞氣!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1495#
發表於 08-1-21 11:10 |只看該作者
Jerryma, 多謝

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 11:03 發表
Morning

今朝亞仔發脾氣唔返學, 攪到我搭唔到公司間 shuttle bus

雪, 我都買一張.

come, 可以幫我book BBQ 係你屋苑??2月9日(年初三)下午?? ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1496#
發表於 08-1-21 11:10 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 11:08 發表
個日唔見你有ar??? 爛個位又幾樣衰

人地話爛開有條路, 係間唔中就會爛gar la

如果一感到有小小痕, 要即刻茶藥膏, 就會無咁嚴重

個個衰位,我都成日生,不過應該話我成塊面都成日生,攪到冇達好肉,激C

Rank: 5Rank: 5


4210
1497#
發表於 08-1-21 11:11 |只看該作者
我叫左99去唱, 不過佢話要下星期先有

原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:05 發表
我都未, 等陣叫我亞嬸攪掂先, 你地係咪一定要new ga, 我通常就我亞嬸, 佢唱到muk 就算

Rank: 6Rank: 6


6601
1498#
發表於 08-1-21 11:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:01 發表

我星期六都去食, 係我老公食, 佢話ok, 但我覺得之前的黑椒漢堡好d, 佢地好奸, 我話要返普通薯條, 原來要+3元(個姐姐無同我講), 比佢呃左 ...

唔係化,要+$3 for original fries,佢地唔好去搶:evil: :evil: :evil:

Rank: 6Rank: 6


6601
1499#
發表於 08-1-21 11:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:10 發表
cy: 而家朝朝搭mtr時, 係藍田站出口都有一大班婆婆係度叫人幫佢取報紙架....
算吧, 唔駛勞氣!!!!

好多MTR站都係啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1500#
發表於 08-1-21 11:13 |只看該作者
如果佢唔覆你, 再打去剷佢, 邊度寫住每人限取1份??? 如果無寫就剷埋佢呢樣

你補多封信去投訴佢, 我覺得信比電話更好
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 11:06 發表
今朝同亞仔搭mtr, 落車時, 佢攞咗份報紙. 通常出閘前, 我都會張亞仔d嘢俾哂62 or 99, 亞仔就自己出閘. 有個職員走埋嚟話每個人只可攞1份, 亞仔唔應該攞份報紙and俾99, because 99 唔係乘客, D報紙 only 俾乘客搭車時 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖