- 在線時間
- 228 小時
- 最後登錄
- 08-4-4
- 國民生產力
- 37
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2732
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 2967
- UID
- 164265
 
|
今朝同亞仔搭mtr, 落車時, 佢攞咗份報紙. 通常出閘前, 我都會張亞仔d嘢俾哂62 or 99, 亞仔就自己出閘. 有個職員走埋嚟話每個人只可攞1份, 亞仔唔應該攞份報紙and俾99, because 99 唔係乘客, D報紙 only 俾乘客搭車時睇, 亞仔嚇到呆咗企係度, 個職員跟住話:俾佢la, 下次唔得ga la, 其實個職員一見到亞仔去攞報紙, 就即刻企係我附近, 亞仔一俾報紙99就出聲, 個刻好似d police ‘步緊, 去等捉賊咁. 我趕時間, 就即刻走咗, 冇問佢muk事. 講真, 佢d態度唔係咁好, 又冇禮貌.
頭先我打咗去投訴, 個hotline職員係咁幫佢d人 , 話我唔應該咁樣張份報紙俾99,驚係攞d報紙去買,我即刻話我唔係攞你d報紙去買, 係都唔止攞1份. 我又話亞仔都係人, 點解唔俾攞報紙, if d報紙 only 俾乘客搭車時睇, 咁我係咪落車時份報紙就唔俾帶走呀. 佢先話會幫我跟進, 諗住就咁收線, 我話要佢地回覆我件事跟進成點, 佢先留我tel no.  |
|