關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1481#
發表於 08-1-7 09:57 |只看該作者
我知. 不過見佢開刀咁辛苦, 無家人係到, 仲要親自照顧個B, 會好辛苦.

而家開刀只俾住3日就叫出院啦, 真係床位緊張.  佢今日個陪月都返工啦, 做到年三十晚剛好一個月, 大家都好.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 09:54 發表
恭喜晒
亞姑媽, 大部份政府醫院都會限時間探的, 但是家人如果真係想攞物品或食物給婦人, 可以在門口叫婦人出來或交低姑娘轉交都可以的.:)

Rank: 6Rank: 6


6601
1482#
發表於 08-1-7 09:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 09:42 發表
KY, Katiema.

層樓係買價 123萬, 我哋俾咗80萬首期, 只供 40萬, 所以可以4年供完.

雪雪:

你真係有米呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1483#
發表於 08-1-7 09:59 |只看該作者
KY,
ok!  在藍田 mtr  'A' 出閘位  (見到恆生銀行果邊)
正確, 價錢 $111.  :D
原文章由 KY2004 於 08-1-7 09:56 發表

fun fun:

今日6點1係藍田MTR等呀!我唔出閘喇,係邊個位置好呀?個price 係咪$111呀?唔該!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1484#
發表於 08-1-7 10:00 |只看該作者
KY,都話唔係我囉, 我只是出名, 出錢去供, 無我份加

原文章由 KY2004 於 08-1-7 09:58 發表

雪雪:

你真係有米呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1485#
發表於 08-1-7 10:00 |只看該作者
文文, '投名狀' 你可以問問 yan媽:D
原文章由 雪文 於 08-1-7 09:54 發表
周杰倫不能說的秘密, 有無人有興趣睇 ??

有無人有投名狀, 我老公想睇.

Rank: 6Rank: 6


6601
1486#
發表於 08-1-7 10:02 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 09:59 發表
KY,
ok!  在藍田 mtr  'A' 出閘位  (見到恆生銀行果邊)
正確, 價錢 $111.  :D

收到!你見到個捲髮fatC9就係我喇!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1487#
發表於 08-1-7 10:03 |只看該作者
投名狀未落晝, 未出碟bor
原文章由 雪文 於 08-1-7 09:54 發表
周杰倫不能說的秘密, 有無人有興趣睇 ??

有無人有投名狀, 我老公想睇.

Rank: 6Rank: 6


6601
1488#
發表於 08-1-7 10:03 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 10:00 發表
文文, '投名狀' 你可以問問 yan媽:D

呢套睇左,雖然混亂D,不過都幾好睇.

Rank: 8Rank: 8


17382
1489#
發表於 08-1-7 10:10 |只看該作者
19號sat,$75/hour,如過左25號要$80/hour

原文章由 come爸嘩 於 08-1-4 19:07 發表
love: 你幾時叫清潔上屋企做呀? total用幾多$$???? 因我今年都想搵人返黎抹窗:D :D

Rank: 8Rank: 8


17382
1490#
發表於 08-1-7 10:11 |只看該作者
算啦,你囡好好架啦,我囡咪仲......


原文章由 katiekma 於 08-1-4 23:38 發表
唉!成日想同你地chat, 但我又好busy, 明天又要上大陸, 呢的生涯幾時可以遠離我 。今日學校派回大部份考試卷回家, 另我平伏左的心情又

雪雪,
你講的樓大陸定香港?4年就 cover到真系幾吸 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1491#
發表於 08-1-7 10:13 |只看該作者
公喜晒呀大姑媽
今日會去探bb嗎


原文章由 雪文 於 08-1-6 17:12 發表
我做咗姑媽啦, BB今朝5點28分出世, 開刀, 今早佢亞媽流水入院.

而家醫院限定探病時間才給家人陪伴, 產婦真係好辛苦, 呢幾日咩都要自己來.  係唔係間間院都係咁呢 ?? ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1492#
發表於 08-1-7 10:13 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 10:00 發表
KY,都話唔係我囉, 我只是出名, 出錢去供, 無我份加

雪雪:

都入你數喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1493#
發表於 08-1-7 10:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 10:11 發表
算啦,你囡好好架啦,我囡咪仲......

love love,

今個Sat咪知囉!我都拎定tissue喇!

Rank: 8Rank: 8


17382
1494#
發表於 08-1-7 10:15 |只看該作者
係啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 09:45 發表
比成80萬首期, 真係有$  

Rank: 6Rank: 6


6601
1495#
發表於 08-1-7 10:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 10:15 發表
係啦

love富婆,

你唔駛流汗丫!你都咁有囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1496#
發表於 08-1-7 10:19 |只看該作者
ky

或者ok呢, 我聽有個媽咪個女都係讀二年級, 佢話d野真係好深gar, 佢女好乖, 自己做晒d功課同溫習, 但都要去補習, 應付唔到ar

佢仲叫我好比定多d圖畫叫亞仔作文作句, 因為一上二年級會有好多wor
原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:14 發表

love love,

今個Sat咪知囉!我都拎定tissue喇!

Rank: 8Rank: 8


17382
1497#
發表於 08-1-7 10:19 |只看該作者
我就唔洗拎定tissue,一來一早已知亞囡既問題,2來又同班主任夾左,3來e+先係開始ja我唔會咁易氣餒,亞囡你放心啦好戲左後頭:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:14 發表

love love,

今個Sat咪知囉!我都拎定tissue喇!

Rank: 8Rank: 8


17382
1498#
發表於 08-1-7 10:22 |只看該作者
我無呀,成$80萬手期wor 我果d表面辦有ja


原文章由 KY2004 於 08-1-7 10:17 發表

love富婆,

你唔駛流汗丫!你都咁有囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1499#
發表於 08-1-7 10:22 |只看該作者
雪文:
恭喜晒你呀. 你奶奶幾時落hk?



FUNFUN: 我地幾時約"牛陣"好呢??????


ky你食唔食牛架 ???

Rank: 8Rank: 8


17382
1500#
發表於 08-1-7 10:23 |只看該作者
做野先
‹ 上一主題|下一主題