關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1481#
發表於 07-11-7 09:49 |只看該作者
hoganma: 我今晚or明晚可能去你介紹間舖度睇下d裙(佢有無得試架????), 因上之穿去叔仔婚禮套裙的質地可能唔啱而家天氣, 好熱下~~~~

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:46 硐表
比著我可能打爛左部電腦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1482#
發表於 07-11-7 09:50 |只看該作者
冷靜D, copy d相出來, 唔知可否做通奸證據呢 ??  但係未注冊.
秘書姐姐, 好需要你的法律意見啦.

irene, 昨晚我食咗葯昏睡咗, 陪瞓再起唔到身, 無再陪你傾計, sorry.

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:46 硐表
比著我可能打爛左部電腦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1483#
發表於 07-11-7 09:51 |只看該作者
今日亞女默中文, 我尋晚都無同佢試默!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1484#
發表於 07-11-7 09:52 |只看該作者
cy,
佢咁做, 即係表示想俾壓力你? (向你示威)
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:46 硐表
比著我可能打爛左部電腦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1485#
發表於 07-11-7 09:52 |只看該作者
雪文: 你晚上同ck傾計嗎??? 電話定電腦??? 小心比佢個pk佬知道你地的內容呀!!!!

原文章由 雪文 於 07-11-7 09:50 硐表
irene, 昨晚我食咗葯昏睡咗, 陪瞓再起唔到身, 無再陪你傾計, sorry.

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1486#
發表於 07-11-7 09:55 |只看該作者
幾多個有報名呢?  5-6位?
我幾點沒所謂, 就你地啦.....

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:47 硐表
各位: 我地星期五晚幾點係邊度等??? book位果位又點架???????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1487#
發表於 07-11-7 09:55 |只看該作者
我無去過好味王, 揾人帶吓我好wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1488#
發表於 07-11-7 09:55 |只看該作者
留番d 證據, 怕佢第時同你爭對仔女
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:50 硐表
冷靜D, copy d相出來, 唔知可否做通奸證據呢 ??  但係未注冊.
秘書姐姐, 好需要你的法律意見啦.

irene, 昨晚我食咗葯昏睡咗, 陪瞓再起唔到身, 無再陪你傾計, sorry.

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1489#
發表於 07-11-7 09:55 |只看該作者
msn.

係wor,irene, 你知點清除MSN的紀錄嗎 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:52 硐表
雪文: 你晚上同ck傾計嗎??? 電話定電腦??? 小心比佢個pk佬知道你地的內容呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1490#
發表於 07-11-7 09:57 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:55 硐表
我無去過好味王, 揾人帶吓我好worops:" />ops:" />

我同你係mtr行過去啦, 10mins倒啫!!!
不過約幾點呀????

come
minnie
fun
katiema
cy
hin_bb????
龍媽???
jerry媽????
hoganma???
仲有無

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-7 11:19 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
1491#
發表於 07-11-7 09:57 |只看該作者
佢有打來話吾好意思架, 阻左我咁耐....等等。

原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 09:46 硐表
你有冇至電給她? 如果追多 2-3 次, 佢點都醒目啩...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1492#
發表於 07-11-7 09:58 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-7 09:55 硐表
幾多個有報名呢?  5-6位?
我幾點沒所謂, 就你地啦.....

如6:45pm會唔會早得滯呢????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1493#
發表於 07-11-7 09:59 |只看該作者
我OK.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:58 硐表

如6:45pm會唔會早得滯呢????

Rank: 5Rank: 5


2065
1494#
發表於 07-11-7 10:00 |只看該作者
我 do 吾知系邊 wor , 講過地址來聽,咁多????

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:57 硐表

我同你係mtr行過去啦, 10mins倒啫!!!
不過約幾點呀????

come
minnie
fun
katiema
cy??????
hin_bb????
龍媽???
jerry媽????
hoganma???
仲有無

Rank: 5Rank: 5


2967
1495#
發表於 07-11-7 10:03 |只看該作者
katiema,如果佢唔要,留俾亞頭gei女女la.
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:37 硐表
女女話打汶汶個男仔比老師調左去第度自己一個坐。
hoganma,
吾知你記吾記得一年前有個人入x麗綱問攞校服, 話佢女女準備出年9月讀x麗, 袋校服話攞話攞到而家都未攞, 等我成日放在窗台當眼處, 又 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1496#
發表於 07-11-7 10:05 |只看該作者
咁仲有排等: :

原文章由 cyclmama 於 07-11-7 10:03 硐表
katiema,如果佢唔要,留俾亞頭gei女女la.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1497#
發表於 07-11-7 10:06 |只看該作者
係開源道, 中銀對面, (出地鐵一直路向海皮行) "好味王"

原文章由 katiekma 於 07-11-7 10:00 硐表
我 do 吾知系邊 wor , 講過地址來聽,咁多????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1498#
發表於 07-11-7 10:06 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-7 10:00 硐表
我 do 吾知系邊 wor , 講過地址來聽,咁多????

地址係開源道, 由官塘廣場方向直行入碼頭果邊, 行2-3個街口倒啦, 你搭乜野車??? (又??)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1499#
發表於 07-11-7 10:06 |只看該作者
我只買過褲未買過裙, 褲就有得試
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:49 硐表
hoganma: 我今晚or明晚可能去你介紹間舖度睇下d裙(佢有無得試架????), 因上之穿去叔仔婚禮套裙的質地可能唔啱而家天氣, 好熱下~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1500#
發表於 07-11-7 10:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:59 硐表
我OK.

你果日老公要唔要ot????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖