關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1481#
發表於 07-10-24 11:01 |只看該作者
唉,幼稚園果時仲激呀,E+叫做好DD囉 我之前有係呢度講架不過果時你未來,要講真係一疋布咁長呀


原文章由 irenec11 於 07-10-24 10:44 硐表
love,你個問題又真係幾click手

關於係學校食葯,我有個小tips,通常我會問姑娘攞2個細樽(係學校通要食2次葯),然後將一次gei份量倒入每一個樽,再話俾亞女知每一次gei食葯時間,如果你驚亞女唔記得,你可以再寫labe ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1482#
發表於 07-10-24 11:02 |只看該作者
WHY好勁呀

原文章由 novemberwm 於 07-10-24 10:44 硐表


你女女無事就好了, 不過我覺得你真係好勁, love love

Rank: 5Rank: 5


3104
1483#
發表於 07-10-24 11:02 |只看該作者
我打左去銀行啦,清楚啦,吾該晒


原文章由 yan02 於 07-10-24 10:37 硐表
早上 :

各位靚媽咪

我想問,有沒有人知道大陸人要來香港買港股,要的咩野手續 ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1484#
發表於 07-10-24 11:03 |只看該作者
閃開一陣.: :

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1485#
發表於 07-10-24 11:03 |只看該作者
上網我又唔見寫住25,26wor, 我今晚返去再睇睇先, 我都唔記得係邊度睇返黎添
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:57 硐表
2007年10月23日 中國語文http://intranet.skhttls ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1486#
發表於 07-10-24 11:05 |只看該作者
佢而家一個人住, 我係好擔心的.  
但係如果因為佢說的原因, 咁請佢同仔同媳婦住.

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:53 硐表
好老實, 你想唔想你老豆黎住先?

Rank: 8Rank: 8


17382
1487#
發表於 07-10-24 11:07 |只看該作者
如果2位老人家願意為個仔及孫而付出(首期)你都無佢地符,但要同你一齊住就 咁香港間公屋又點呢又要交租但又唔住

你E+只可以做既係先小人後君子講到明,萬一細佬供唔惦既話唔好搵你幫手,你講明話無錢


原文章由 雪文 於 07-10-24 10:51 硐表
唔係, BB佢外母湊, 住TKO.  佢哋而家住西環. 而家要買TKO.
我老豆話以後搬入來同我住, 近TKO佢個子屋企, 方便探孫 wor.

Rank: 5Rank: 5


1150
1488#
發表於 07-10-24 11:08 |只看該作者
雪文:
   我同你情況都幾相像所以好明你感受及委屈。你都唔好咁唔開心啦..中國人始終都係重男輕女(我係福建人更加係)..有事要幫就係女..有好嘢永遠都係比個仔。D錢係倆佬架他D要比你都控制唔到唯有自己睇開D。開心D..我D一起努力




原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:49 硐表
唉,佢地知唔知道要供樓其實好大責任架,真係好快就一個月架啦,又燈油火立又管理費....等等,又要食BB又要洗用,E+TKO既樓都升左好多啦 佢地會唔會急左D 唔係玩架嗎 仲要攞2老既老本買 :hammer ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1489#
發表於 07-10-24 11:09 |只看該作者
我覺得你爸爸係應該跟你細佬住lor, 人就係自私gar la, $就攞左, 又唔想一齊住, 咁就唔得lor (希望你細佬唔係咁諗)
原文章由 雪文 於 07-10-24 11:05 硐表
佢而家一個人住, 我係好擔心的.  
但係如果因為佢說的原因, 咁請佢同仔同媳婦住.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1490#
發表於 07-10-24 11:15 |只看該作者
各位我出去買D嘢食, 好肚餓
等陣返來講.

Rank: 8Rank: 8


17382
1491#
發表於 07-10-24 11:19 |只看該作者
正式應該係29-31號,呢3日考既野先計分的,我見測驗範圍果張紙寫住默書範圍的,照計應該係29-31號呱!?

但我今晚都會再睇清楚先


中文
18   OCT (3)22/10默(五)                      COMPLETED
18   OCT *(4)25/10小測                       明天
22   OCT  明小測                                   COMPLETED


英文
18   OCT (4)Next Week (Quiz)              唔知星期幾???
22   OCT 24/20Dict (Test Revision)       COMPLETED
23   OCT 明黙書(p.4,10,11,12)              COMPLETED

數學
18   OCT(2)下星期三小測                        COMPLETED
22   OCT星期三小測                                COMPLETED





原文章由 hoganmama 於 07-10-24 11:03 硐表
上網我又唔見寫住25,26wor, 我今晚返去再睇睇先, 我都唔記得係邊度睇返黎添

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1492#
發表於 07-10-24 11:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 11:05 硐表
佢而家一個人住, 我係好擔心的.  
但係如果因為佢說的原因, 咁請佢同仔同媳婦住.

咁如果真係你爸又住埋你屋企, 你老公點諗呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1493#
發表於 07-10-24 11:21 |只看該作者
人之常情


原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 11:00 硐表
雪文: 唔好怪我講野激, 我諗我都會好似你咁諗!!! 條氣唔順嘛, 同你爸講: 你直頭搬埋入TKO住, 可以日對夜晚個孫, 仲方便啦.....

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1494#
發表於 07-10-24 11:23 |只看該作者
我諗真係會唔LIKE

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 11:21 硐表

咁如果真係你爸又住埋你屋企, 你老公點諗呀????

Rank: 5Rank: 5


1150
1495#
發表於 07-10-24 11:30 |只看該作者

係半年前我都係除左每個月有比錢外個個星期六或日都會請倆佬飲茶去餐街買嘢包括百佳我都會比晒錢。過時過節更加唔使講..但自從發生左D事後..我發覺就算我現在比幾錢我媽都好最後得益架都係我哥我嫂..變相係劫貧制富。最重要唔係錢..係我好唔鐘意一樣嘢就係只要係個仔想要架就算係錯架重要係攪到我但倆佬都唔會講句公道話..重要我話唔想但倆佬重講到係我錯我小器,最後因為我心軟所以讓步但後果攪到自己好慘)。所以我已經決定就算過時過節都唔會再比現金..情願買禮物或帶他D去旅行。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 11:07 硐表
如果2位老人家願意為個仔及孫而付出(首期)你都無佢地符,但要同你一齊住就 咁香港間公屋又點呢又要交租但又唔住

你E+只可以做既係先小人後君子講到明,萬一細佬供唔惦既話唔好搵你幫手,你講明話無錢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1496#
發表於 07-10-24 11:46 |只看該作者
我自己就覺得: 做仔女無話同父母計較, 不過付出都要比得條氣順啦, 否則...........

原文章由 phoebecyl 於 07-10-24 11:30 硐表

係半年前我都係除左每個月有比錢外個個星期六或日都會請倆佬飲茶去餐街買嘢包括百佳我都會比晒錢。過時過節更加唔使講..但自從發生左D事後..我發覺就算我現在比幾錢我媽都好最後得益架都係我哥我嫂..變相係劫 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1497#
發表於 07-10-24 11:47 |只看該作者
我返來啦.

我無閙佢, 之前都閙咗啦, 今日佢再測返, 我都無同佢温, 後果自付.
相反亞婆係咁話佢, 煩C佢.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 10:58 硐表
雪雪,
昨天件事點,你有否 問仔仔?(班主任來電)

Rank: 5Rank: 5


3104
1498#
發表於 07-10-24 11:51 |只看該作者
我女26日去女拔面試,我女沒伴又怕,我不知到時會點?我急她到時又不行入去,我純粹比個機會我女去拿個面試經驗 ,我怕出年萬一派得不好,要去扣門,到時起碼有一次經驗:tongue:
想問,我帶她去時要注意的咩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1499#
發表於 07-10-24 11:52 |只看該作者
仲有間細房, 我媽而家走入二個小朋友間房睡子母床, 方便過我話細房張床太高.

原文章由 novemberwm 於 07-10-24 10:59 硐表


係ar, 供唔掂就唔係講笑的, 老人家的心血老本, 似乎咁樣真的唔太好law... 你屋企仲有地方你father 住ma ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1500#
發表於 07-10-24 11:54 |只看該作者
最要注意: 亞女要禮貌, 服裝整潔同埋笑容.
老師同佢問題唔識答都唔緊要, 最緊要有反應, 唔好淨係擰頭.

原文章由 yan02 於 07-10-24 11:51 硐表
我女26日去女拔面試,我女沒伴又怕,我不知到時會點?我急她到時又不行入去,我純粹比個機會我女去拿個面試經驗 ,我怕出年萬一派得不好,要去扣門,到時起碼有一次經驗:tongue:
想問,我帶她去時要注意的咩 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖