關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1481#
發表於 07-10-9 12:48 |只看該作者
我朋友話我個人太strong, 咩都話晒事, 有時女人應該扮下低能, d野男人去做決定, 即使係d雞毛xgei野都好, 比佢地話下事, d男人就會好開心

同埋盡量一星期比小小時間2個人單獨相處, e.g. 星期六食個lunch

gei, c6都話我唔尊重佢, 有咩都唔同佢商量, 又成日唔聽佢講

我改下我大女人性格lor, 所以星期六家長會我要佢同我一齊去ar, 以前我係覺得1個人去咪得lor, 佢去都幫唔到dgar la, 而家我要佢一齊去下

Rank: 8Rank: 8


17382
1482#
發表於 07-10-9 12:48 |只看該作者
咁先好呀,即是=佢老公好愛佢地囉

原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 12:37 硐表
雪文: 點解你老公咁唔放心比你爸媽睇住仔女嘅?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1483#
發表於 07-10-9 12:48 |只看該作者
好似我同我老公的翻版, 但係hoganma,我又認為我同佢性格相反其實都係好事, 互補嘛.

[quote]原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:41 硐表
佢係一個好內儉gei人, 唔係太講佢自己gei野, 比較cool, 唔會講d說話人, 仲句句頂到行, 做野mimimomo

我係一個火爆, 好心急, 對著佢就成日, 咁成日鬧交, 同埋係女仔都鍾意人錫同, 但偏偏佢就係唔肯去做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1484#
發表於 07-10-9 12:50 |只看該作者
Hoganma: 其實你同老公結婚前, 佢係咪咁架? 定係你婚後越來越高要求???

Love: ! 原來係咁…………..

今日好涼快呀!!!!


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:41 硐表
佢係一個好內儉gei人, 唔係太講佢自己gei野, 比較cool, 唔會講d說話人, 仲句句頂到行, 做野mimimomo

Rank: 8Rank: 8


17382
1485#
發表於 07-10-9 12:50 |只看該作者
間唔中著ok架 我都會既


原文章由 irenec11 於 07-10-9 12:39 硐表
你試吓假期時揾人幫你湊亞仔,過吓二人世界,有冇試過買d sexy睡衣呀,或者試吓,不過入面muk都唔好著wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1486#
發表於 07-10-9 12:51 |只看該作者
你知拉, 我爸媽真係唔掂加, 不過幾日我諗唔理佢哋啦, 二個小朋友都咁大個啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 12:37 硐表
雪文: 點解你老公咁唔放心比你爸媽睇住仔女嘅?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1487#
發表於 07-10-9 12:54 |只看該作者
其實唔係佢唔肯做既,可能你成日起曬’鋼’,你叫佢點做姐
相處係要相向架,你都要溫柔d佢先做得出架 你起曬’鋼’叫人點做姐


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:41 硐表
佢係一個好內儉gei人, 唔係太講佢自己gei野, 比較cool, 唔會講d說話人, 仲句句頂到行, 做野mimimomo

我係一個火爆, 好心急, 對著佢就成日, 咁成日鬧交, 同埋係女仔都鍾意人錫同, 但偏偏佢就係唔肯去做

我地 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1488#
發表於 07-10-9 12:57 |只看該作者
其實佢不嬲都係咁gei, 不過可能有左小朋友, 我唔鍾意事事以亞仔為先, 佢都應該顧下我, 我覺得我被忽視

咁又會發下脾氣, 佢又話下我ar, 日積月累, 感情越黎越差
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 12:50 硐表
Hoganma: 其實你同老公結婚前, 佢係咪咁架? 定係你婚後越來越高要求???

Love: 哦! 原來係咁…………..

今日好涼快呀!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1489#
發表於 07-10-9 12:58 |只看該作者
唔係話咩, 我都係咁諗我個佬加.

佢的性格就係咁, 你等佢決定, C人啦.

我都睇開咗, 做個自立的女人, 自己話事好啦.

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:48 硐表
我朋友話我個人太strong, 咩都話晒事, 有時女人應該扮下低能, 比d野男人去做決定, 即使係d雞毛x皮gei野都好, 比佢地話下事, d男人就會好開心

同埋盡量一星期比小小時間2個人單獨相處, e.g. 星期六食個lunch

岩ge ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1490#
發表於 07-10-9 13:00 |只看該作者
我知道la, 改下lor, 扮下小鳥lor, 我咁大份好難小gor wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 12:54 硐表
其實唔係佢唔肯做既,可能你成日起曬’鋼’,你叫佢點做姐
相處係要相向架,你都要溫柔d佢先做得出架 你起曬’鋼’叫人點做姐


...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1491#
發表於 07-10-9 13:01 |只看該作者
係呀, d 男人多數鐘意蠢女人.
咁你咪有時扮唔識, 就等佢做決定 (可以唔洗自己理 )

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:48 硐表
我朋友話我個人太strong, 咩都話晒事, 有時女人應該扮下低能, 比d野男人去做決定, 即使係d雞毛x皮gei野都好, 比佢地話下事, d男人就會好開心

同埋盡量一星期比小小時間2個人單獨相處, e.g. 星期六食個lunch

岩ge ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1492#
發表於 07-10-9 13:03 |只看該作者
但其實有時有 d 事要男人來做決定 gar (俾佢做吓一家之主 ma)
原文章由 雪文 於 07-10-9 12:58 硐表
唔係話咩, 我都係咁諗我個佬加.

佢的性格就係咁, 你等佢決定, C人啦.

我都睇開咗, 做個自立的女人, 自己話事好啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1493#
發表於 07-10-9 13:05 |只看該作者
我整個下午會外出做野

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1494#
發表於 07-10-9 13:05 |只看該作者
wor, 等佢地做決定真係c gor wor

不過咁, 我之前連同佢商量都無, 佢個日咪話我lor, 做咩個仔唔學游水佢都唔知, 話我唔尊重佢, 好慶

我尋日咪好溫柔咁同佢講, 你係咪想個仔繼續學游水ar, 咁佢又一大埋道理

我話唔係唔想學, 無時間ma, 星期日要溫習, 好多dictationtest

佢見我有同佢explain咪話咁又係咁又係 lor
原文章由 雪文 於 07-10-9 12:58 硐表
唔係話咩, 我都係咁諗我個佬加.

佢的性格就係咁, 你等佢決定, C人啦.

我都睇開咗, 做個自立的女人, 自己話事好啦.ops:" />

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-9 13:07 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1495#
發表於 07-10-9 13:07 |只看該作者
唉...我之前同你一樣咩都要話曬事,我都好大女人架
咪出事囉,佢都係話我唔尊重佢等等.其實唔可以話有時女人應該扮下低能既,要尊重對方囉其實唔難明架,你諗下將心比己如果大家對換身份既話而佢好似你e+咁對代你,你都唔開心啦:cry: :cry: 你估你會點對番佢:-| :-|

有一日我囡要我幫佢整個機械人模型,我話叫你daddy整啦媽咪唔識整呀,daddy返到屋企亞囡就叫daddy整,daddy整梗既時候亞囡話:daddy好勁呀就整好wor媽咪話daddy識整的,媽咪就加左一句:拿,我都話daddy識整啦你睇daddy幾勁 (其實係我唔想整所以叫亞囡叫daddy整 )c6都唔知整得鬼c咁開心

我有扮低能嗎


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:48 硐表
我朋友話我個人太strong, 咩都話晒事, 有時女人應該扮下低能, 比d野男人去做決定, 即使係d雞毛x皮gei野都好, 比佢地話下事, d男人就會好開心

同埋盡量一星期比小小時間2個人單獨相處, e.g. 星期六食個lunch

岩ge ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1496#
發表於 07-10-9 13:08 |只看該作者
我都改咗, 好多嘢推俾佢做.  以前我太叻, 錢都唔使佢俾, 咩都自己出. 而家下下同佢講錢, 俾返個責任佢.  如果要講我的故事, 又一大堆啦.

我老細話今日唔返公司, 我又想蛇出去同仔女一齊去復診了, 諗吓先.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-9 13:01 硐表
係呀, d 男人多數鐘意蠢女人.
咁你咪有時扮唔識, 就等佢做決定 (可以唔洗自己理 )

Rank: 5Rank: 5


3212
1497#
發表於 07-10-9 13:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:00 硐表
我知道la, 改下lor, 扮下小鳥lor, 我咁大份好難小gor wor


咁樣諗好d 啦.........有時都要做下小鳥.... 下下硬拼好難相處下去.這是我今年同隻佬的相處之道, 雖然我地只係幾年時間, 但每一個不同階段都有不同的感受lor.......(由拍拖, 結婚, 仔仔出世, 女女出世, 搬屋,請工人, ........) 好多不同的階段, 火拼了不少, 到最後, 我都係聽我mami 講, 唔好下下自以為事, 亦不要下下自己攬晒上身, 要大家分擔, 讓他知道, 他也是家庭的一份子, 可以有權利也要有責任先得.........., 似乎關係可以改善到的.. .......

Rank: 8Rank: 8


17382
1498#
發表於 07-10-9 13:18 |只看該作者
我隻c6都會亞囡為先架,但你諗深一層啦如果佢唔咩都以亞仔為先...咁呢個就唔係家啦 ,其實佢未必忽視
你架只係亞仔仲細要照顧左先ja嗎


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 12:57 硐表
其實佢不嬲都係咁gei人, 不過可能有左小朋友, 我唔鍾意事事以亞仔為先, 佢都應該顧下我, 我覺得我被忽視

咁又會發下脾氣, 佢又話下我ar, 日積月累, 感情越黎越差
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1499#
發表於 07-10-9 13:20 |只看該作者
好易架ja,辨下辨下就似架啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 13:00 硐表
我知道la, 改下lor, 扮下小鳥lor, 我咁大份好難小gor wor

Rank: 5Rank: 5


3212
1500#
發表於 07-10-9 13:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 13:07 硐表
唉...我之前同你一樣咩都要話曬事,我都好大女人架
咪出事囉,佢都係話我唔尊重佢等等.其實唔可以話有時女人應該扮下低能既,要尊重對方囉其實唔難明架,你諗下將心比己如果大家對換身份既話而佢好似你e+咁對代你,你 ...


或許男人就是需要呢份"扮低能", 佢會覺得好enjoy 同個女做左偉大的工程啦 !!!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖