關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 33
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 33 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1481#
發表於 07-9-24 17:33 |只看該作者
又係籍口一大堆!
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-24 17:31 硐表
佢係度打來講,又話去應酬都係為在個家又話呢又話路,
:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1482#
發表於 07-9-24 17:35 |只看該作者
我幫你
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-24 17:32 硐表
聽到佢講既野相信都無咩邊個可以冷靜

Rank: 8Rank: 8


17382
1483#
發表於 07-9-24 17:35 |只看該作者
放心我好快無事既,諗下同亞囡放假去邊度玩好過:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-9-24 17:31 硐表
唔好勞氣唔好勞氣

Rank: 8Rank: 8


17382
1484#
發表於 07-9-24 17:37 |只看該作者
每次都係呢d對白架啦 佢唔厭我都厭啦

原文章由 come爸嘩 於 07-9-24 17:33 硐表
又係籍口一大堆!

Rank: 8Rank: 8


17382
1485#
發表於 07-9-24 17:40 |只看該作者
講真從來都唔覺得自己幸福過 呢2個字離我好遠 是否自己太執著唔通做女人真係要one eye open one eye close

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1486#
發表於 07-9-24 17:40 |只看該作者
算啦!:-| :-| :-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-24 17:37 硐表
每次都係呢d對白架啦 佢唔厭我都厭啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1487#
發表於 07-9-24 17:42 |只看該作者
唔算都唔得啦 話之佢:tongue: 諗下幾時去南x島好過

原文章由 come爸嘩 於 07-9-24 17:40 硐表
算啦!:-| :-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1488#
發表於 07-9-24 17:48 |只看該作者
就放工 真係唔多想見到佢:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1489#
發表於 07-9-25 08:45 |只看該作者
morning

各位靚女中秋節快樂

Rank: 5Rank: 5


3212
1490#
發表於 07-9-25 08:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-25 08:45 硐表
morning

各位靚女中秋節快樂


ALL Happy moon festival day  !!!!!!!!!!!!!!
(靚女--->> 我都有份....... )

love: 今日心情好d 未 ? 開心迎中秋....

Rank: 8Rank: 8


17382
1491#
發表於 07-9-25 09:04 |只看該作者
梗係有啦 個個都係靚女來(好似街市豬肉佬口吻
無咩野啦多謝關心,我諗去邊度玩仲好啦 佢...:tongue:


原文章由 novemberwm 於 07-9-25 08:56 硐表


ALL Happy moon festival day  !!!!!!!!!!!!!!
(靚女--->> 我都有份....... )

love: 今日心情好d 未 ? 開心迎中秋.... ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1492#
發表於 07-9-25 09:06 |只看該作者
morning!!

今日bk係咪好慢呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1493#
發表於 07-9-25 09:09 |只看該作者
morning

中秋節快樂
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-25 08:45 硐表
morning

各位靚女中秋節快樂

Rank: 5Rank: 5


2065
1494#
發表於 07-9-25 09:11 |只看該作者
系呀, 昨天去買半隻油雞。斬雞果個都系咁叫我
祝大家中秋節來樂。

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-25 09:04 硐表
梗係有啦 個個都係靚女來(好似街市豬肉佬口吻
無咩野啦多謝關心,我諗去邊度玩仲好啦 佢...:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1495#
發表於 07-9-25 09:12 |只看該作者
今日好攰呀, 尋日我同亞女都係成12點幾1點先瞓, 出左佐敦同親戚食飯, 9點幾先開席,  食到10:30, 返到屋企沖涼各樣..... 好彩亞女今日都無唔願起身......因為今日係便服日, 佢穿左雙胞胎公主衫返學...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1496#
發表於 07-9-25 09:13 |只看該作者
係呀好慢呀
原文章由 come爸嘩 於 07-9-25 09:06 硐表
morning!!

今日bk係咪好慢呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1497#
發表於 07-9-25 09:23 |只看該作者
早晨

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-25 08:45 硐表
morning

各位靚女中秋節快樂

Rank: 8Rank: 8


17382
1498#
發表於 07-9-25 09:24 |只看該作者
唔係wor,ok啦

原文章由 come爸嘩 於 07-9-25 09:06 硐表
morning!!

今日bk係咪好慢呀?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1499#
發表於 07-9-25 09:24 |只看該作者



原文章由 katiekma 於 07-9-25 09:11 硐表
系呀, 昨天去買半隻油雞。斬雞果個都系咁叫我
祝大家中秋節來樂。

Rank: 8Rank: 8


17382
1500#
發表於 07-9-25 09:26 |只看該作者
著公主衫咁正


原文章由 come爸嘩 於 07-9-25 09:12 硐表
今日好攰呀, 尋日我同亞女都係成12點幾1點先瞓, 出左佐敦同親戚食飯, 9點幾先開席,  食到10:30, 返到屋企沖涼各樣..... 好彩亞女今日都無唔願起身......因為今日係便服日, 佢穿左雙胞胎公主衫返 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖