註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 novemberwm 於 07-8-15 16:27 發表 真的今天不知明日事.... 大家要珍惜眼前人及事ar..........
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-15 16:46 發表 友情價 $50.-
原文章由 雪文 於 07-8-15 16:49 發表 我老公係咁問我要賠二百幾, 唔知佢係唔係想代我出呢: :
原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:57 發表 公司數,唔會要你賠啩
原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:54 發表 你真係交遊廣闊
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-8-15 16:46 發表 唔會, 同照BB的一樣. 我係惠州做的, 加埋腹部超聲波(睇子宫), 友情價 $50.-
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 17:10 發表 真係低
原文章由 katiekma 於 07-8-15 17:14 發表 識飲識食
原文章由 雪文 於 07-8-15 17:18 發表 katiema,呢句我不敢應同. 我好少出街食飯加, 又慳. 多數都係屋企自己煮.
原文章由 katiekma 於 07-8-15 17:24 發表 雪文, 你吾好咁 him, 我地次次講親去邊你都知道有什麽特產, 咁我用見識廣博黎形容貼切的冇??
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 17:25 發表 出面個天好黑
原文章由 雪文 於 07-8-15 17:26 發表 katiema, 唔好咁多. 你呢句俾Love 正确D.
原文章由 雪文 於 07-8-15 17:29 發表 我媽好Q煩, 自己屋企有fax機, 唔叫人fax佢屋企的fax, 係要fax來我公司. 但係個人又話fax咗幾次, 我都唔見有, 又唔俾我返屋企. 我媽而家係我細佬屋企, 佢屋企又有 fax機, 佢又 ...
原文章由 katiekma 於 07-8-15 17:33 發表 系咪作打風??