關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1461#
發表於 07-1-29 11:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我話就話出雙糧, 不過LEE個比D, 果個比D, 派利是, 假期用的錢, 其實同無雙糧係無分別的. :-x  :-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1462#
發表於 07-1-29 11:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

comecome,我唔見的是大陸的手機NO.

對香港的是無影響的, 你照以前咁打我手機係可以揾返我的.

我好彩帶咗二部電話上去.
come爸嘩 寫道:
MINNIE: 你仲未回答我地問題喎, 點解你個手機NO用唔返, 咁我搵你用邊個NO呀?     

Rank: 6Rank: 6


6601
1463#
發表於 07-1-29 11:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁我冇double pay仲慘啦!D $係咁派出去!   
come爸嘩 寫道:
我話就話出雙糧, 不過LEE個比D, 果個比D, 派利是, 假期用的錢, 其實同無雙糧係無分別的. :-x  :-x

Rank: 6Rank: 6


6601
1464#
發表於 07-1-29 12:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

come come:

今日係咪都係食波仔呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1465#
發表於 07-1-29 12:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

大家都咁話拉, 我仲無雙糧, 仲慘.

好彩房x會體恤, 下個月唔使交租   
come爸嘩 寫道:
我話就話出雙糧, 不過LEE個比D, 果個比D, 派利是, 假期用的錢, 其實同無雙糧係無分別的. :-x  :-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1466#
發表於 07-1-29 12:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

YW過來揾我吃lunch 呀

KY, 你來唔來呀 ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1467#
發表於 07-1-29 12:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

剛剛做完野回公司   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1468#
發表於 07-1-29 12:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

funfun.

昨晚因大塞車, 返到屋企成十點, 我忘記咗睇英文試題, sorry.

昨晚都好黑仔, 7點半前趕唔到去沙頭角, 搞到車咗我哋去皇崗, 再轉車去太子, 轉來轉去.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1469#
發表於 07-1-29 12:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係呀, 我聽其他人講,大陸好多人偷野, 你真係要小心.

你已詢問過真的補唔到個 number?[quote]
雪文 寫道:
comecome, 好彩係我最舊的手機, 你可能見過.  金色個部三星T408, 手機我都唔係好心痛, 係張卡個No.我用咗成6-7年, 補唔返我好唔開心.   

最衰係我自己, 成日提人返大陸要小心, 但自己就蔬忽, 唉 :cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1470#
發表於 07-1-29 12:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

深水埗都有得賣這些唐裝衫.[quote]
雪文 寫道:

你哋話利源東街, 寶林街, 灣仔, 那里買唐服會比較便呢 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
1471#
發表於 07-1-29 12:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

趕唔到呀! :cry: [quote]
雪文 寫道:
YW過來

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1472#
發表於 07-1-29 12:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係呀, 試咗好多次, 又揾咗好多次, 都撞唔中個密碼.

C人中移動, 連報公安都唔得.    [quote]
funbabyhk 寫道:
係呀, 我聽其他人講,大陸好多人偷野, 你真係要小心.

你已詢問過真的補唔到個 number?[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1473#
發表於 07-1-29 12:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係wor,呢到應該最平啦.  你同仔仔買咗未呀 ?  其實我只想要件上衣或背心.[quote]
funbabyhk 寫道:
深水埗都有得賣這些唐裝衫.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1474#
發表於 07-1-29 12:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔緊要, 我都係老細唔係到, 陣間早D走人, 又晚D返來. :  : [quote]
KY2004 寫道:
趕唔到呀! :cry: [quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1475#
發表於 07-1-29 12:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

多數都係飲得唔夠水引致的.  係呀, 飲西梅汁好有效的. (我仔仔同你囡相反, 佢好鐘意飲 gar)[quote]
KY2004 寫道:
我禽晚睇過唔紅ge。不過都應該係D便便硬啦!已經叫佢飲多D水,不過係學校都唔知佢飲唔飲。 可能都迫佢要飲

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1476#
發表於 07-1-29 12:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我仔仔唔鐘意著的, 所以唔洗買 [quote]
雪文 寫道:
係wor,呢到應該最平啦.  你同仔仔買咗未呀 ?  其實我只想要件上衣或背心.[quote]
funbabyhk 寫道:
深水埗都有得賣這些唐裝衫

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1477#
發表於 07-1-29 12:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔緊要的. [quote]
雪文 寫道:

昨晚因大塞車, 返到屋企成十點, 我忘記咗睇英文試題, sorry.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1478#
發表於 07-1-29 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁學校華服日點呀 ?

我出街會 YW啦, 希望winwin都出來啦.


[quote]
funbabyhk 寫道:
我仔仔唔鐘意著的, 所以唔洗買 [quote]

Rank: 5Rank: 5


4403
1479#
發表於 07-1-29 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie,

利源東街 -> don't think it will be the cheapest place   common style, no new style.....but I find a new "tang sum yung" jacket for my girl at $95, still struggling  :

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1480#
發表於 07-1-29 12:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係咪一定要參與?   31/1 要交金盞花, 你記唔記得?[quote]
雪文 寫道:
咁學校華服日點呀 ?




‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖