關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1461#
發表於 08-9-8 11:39 |只看該作者
吓 ?? 雖然我個女今年先讀k1, 但係我揀蘇幼的其中一個原因, 係因為諗住可以直升, 蘇小可以作為一個後備 ...oh no ...我個女有危機勒 ~

原帖由 十月媽咪 於 08-9-7 13:24 發表
悠媽,
我的確係迷左路呀, 終於搵番你地喇, bk真係好煩, 無啦啦搞咁多野!

cankan,
星期六聽左個小一簡介會喇, 大致都係講番佢地既小學部既成績有幾咁勁, 阿副校長係用"已經沒有進步的空間"唻形容佢地既成績, 暗示近 ...

Rank: 4


605
1462#
發表於 08-9-8 14:34 |只看該作者
十月媽咪:

唔該哂你呀!我係上星期六下午港大同學會小學既簡介會遇倒亞女一個同學仔,佢 daddy 都講左 d 俾我聽,尋晚我特登列哂 d 問題,去小學部問左一次,再加埋你話俾我聽果 d 資料,我諗都齊哂啦!

個副校長暗示學校表現近乎完美,會唔會咩左 d...........  

cankan

Rank: 4


605
1463#
發表於 08-9-8 14:37 |只看該作者
joeytcy,

我唔知原來官津學校都有小一簡介會?等我打電話去問下先。

cankan

Rank: 4


605
1464#
發表於 08-9-8 14:41 |只看該作者
joeytcy,

完全靠統一派位好危險架,點都要報定一兩間私校揸手,我冇十月媽咪勤力,應該只會報培正﹝機會應該唔大﹞、真光﹝可惜中學係女校﹞及港大同學會小學﹝中學係香港仔﹞,至於蘇小,一定會留位。

cankan

Rank: 4


605
1465#
發表於 08-9-8 14:42 |只看該作者
今日派表啦!我有係手,你地需唔需要呀?

cankan

Rank: 4


850
1466#
發表於 08-9-8 17:33 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-9-8 14:42 發表
今日派表啦!我有係手,你地需唔需要呀?

cankan


依...我今日問佢地有無收表....姑媽話無...佢重去左民政處攞......cankan...係咪學校派架..每人都有?

Rank: 4


850
1467#
發表於 08-9-8 17:38 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-9-7 13:24 發表
悠媽,
我的確係迷左路呀, 終於搵番你地喇, bk真係好煩, 無啦啦搞咁多野!

cankan,
星期六聽左個小一簡介會喇, 大致都係講番佢地既小學部既成績有幾咁勁, 阿副校長係用"已經沒有進步的空間"唻形容佢地既成績, 暗示近 ...



oh..no. !!..."沒有進步空間"...古語有云 : 不進則........

Rank: 5Rank: 5


4411
1468#
發表於 08-9-8 18:56 |只看該作者
悠媽,
學校唔會派架, 你千祈唔好等學校派呀, 咪你實會miss架, 記住記住, 蘇幼係唔會幫你攞表&派表的, 要申請津貼學校, 一定要靠自己!

係呀..."沒有進步的空間", 我第一時間就係諗到..."不進則..."

原帖由 joeytcy 於 08-9-8 17:33 發表


依...我今日問佢地有無收表....姑媽話無...佢重去左民政處攞......cankan...係咪學校派架..每人都有?

Rank: 5Rank: 5


4411
1469#
發表於 08-9-8 18:58 |只看該作者
cankan,
唔該晒你呀! 我老公拎左喇!

提一提你地, 如果你地所申請既津校, 係會收profile的話, 咁響你地份profile既個人資料度, 就盡可能寫埋個申請表編號落去, 因為交表嗰陣, profile同申請表係分開交的, 如果份profile有申請表號碼, 咁就可以方便學校做野喇! 明我講乜嗎? 唔明可以打畀我!

原帖由 CanKan 於 08-9-8 14:42 發表
今日派表啦!我有係手,你地需唔需要呀?

cankan

Rank: 4


605
1470#
發表於 08-9-8 19:16 |只看該作者
joeytcy,

我係係民政處攞架!以我所知,學校今日應該只係派留位既通告咋!

CANKAN

Rank: 4


605
1471#
發表於 08-9-8 19:20 |只看該作者
十月媽咪:

好彩你提我咋!我從來冇諗過交 PROFILE 俾學校,諗住官津小學唔使,睇黎我聽日要打去果兩間小學問下先。

CANKAN

Rank: 4


850
1472#
發表於 08-9-8 19:24 |只看該作者
津校黎講...將軍澳除將天外....我心儀個D即係人地心儀個D...即黃永樹同憑程紀..(無宗教)...

但如果講跨區....我就比較喜歡西灣河婦女會丘佐榮學校

Rank: 4


850
1473#
發表於 08-9-8 19:28 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-9-8 18:58 發表
cankan,
唔該晒你呀! 我老公拎左喇!

提一提你地, 如果你地所申請既津校, 係會收profile的話, 咁響你地份profile既個人資料度, 就盡可能寫埋個申請表編號落去, 因為交表嗰陣, profile同申請表係分開交的, 如果份prof ...


thanks

Rank: 4


605
1474#
發表於 08-9-9 14:27 |只看該作者
你地交左留位費未呀?

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4352
1475#
發表於 08-9-9 16:14 |只看該作者
十月媽咪,

請問蘇浙有冇女童軍 / 交通安全隊 / 小領袖...俾 K2 同學仔參加???
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 4


850
1476#
發表於 08-9-9 17:32 |只看該作者
原帖由 paltiBB 於 08-9-9 16:14 發表
十月媽咪,

請問蘇浙有冇女童軍 / 交通安全隊 / 小領袖...俾 K2 同學仔參加???



唔多覺有por......

Rank: 5Rank: 5


4411
1477#
發表於 08-9-9 18:14 |只看該作者
莫講話k2無, 阿女而家k3, 我都未見過學校有呢d野! 小學啦, 小學就有!

原帖由 paltiBB 於 08-9-9 16:14 發表
十月媽咪,

請問蘇浙有冇女童軍 / 交通安全隊 / 小領袖...俾 K2 同學仔參加???

Rank: 4


953
1478#
發表於 08-9-9 20:30 |只看該作者
十月媽咪,

我知你都開始報小學啦!其實我都在計劃中。見你話有半日班,你知唔知今年的K2生,出年報時有無半日班呀?我真係好驚無半日班?
見到你地開始講小學,我都要常常入來搜集資料先!
原帖由 十月媽咪 於 08-9-7 13:24 發表
悠媽,
我的確係迷左路呀, 終於搵番你地喇, bk真係好煩, 無啦啦搞咁多野!

cankan,
星期六聽左個小一簡介會喇, 大致都係講番佢地既小學部既成績有幾咁勁, 阿副校長係用"已經沒有進步的空間"唻形容佢地既成績, 暗示近 ...
明人不作暗事!

Rank: 4


850
1479#
發表於 08-9-9 21:52 |只看該作者
原帖由 See 於 08-9-9 20:30 發表
十月媽咪,

我知你都開始報小學啦!其實我都在計劃中。見你話有半日班,你知唔知今年的K2生,出年報時有無半日班呀?我真係好驚無半日班?
見到你地開始講小學,我都要常常入來搜集資料先!
...


hihi see

我同事個仔都係今年升K2....2004年出生率係咪少過03年呢...

Rank: 5Rank: 5


4411
1480#
發表於 08-9-9 22:43 |只看該作者
see,
你意思係蘇浙小學有無半日班, 定係蘇浙幼稚園有無半日班呀? 蘇幼就肯定會有半日班, 但蘇小呢? 09年依然會有一班約30人既半日班, 但2010年仲有無呢? 真係唔知道喎!

原帖由 See 於 08-9-9 20:30 發表
十月媽咪,

我知你都開始報小學啦!其實我都在計劃中。見你話有半日班,你知唔知今年的K2生,出年報時有無半日班呀?我真係好驚無半日班?
見到你地開始講小學,我都要常常入來搜集資料先!
...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖