關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1461#
發表於 05-11-22 15:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

係麽?wing530病o左?今朝侷打比我,我都聼唔出哦       

Rank: 5Rank: 5


1874
1462#
發表於 05-11-22 15:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

你c啦, 你想暗示啲咩呀, 一陣間佢又 啦.

Rank: 3Rank: 3


110
1463#
發表於 05-11-22 15:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

HALAHA,

好彩你講比我知, wing530 了, 唔係我打電話嘈醒佢.
反轉佢   我.

wing530,
你終於敗將. 小心身體啦.

[quote]
HALAHA 寫道:
anson表哥,
wing530今日病

Rank: 3Rank: 3


110
1464#
發表於 05-11-22 15:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

yes, 準備買和光堂. $119 真係好底, 重平過日本買回來.
我原本打算8點幾去到, 聽朋友講要7點幾去到, 我都決定都要早少少去了.



Rank: 3Rank: 3


110
1465#
發表於 05-11-22 15:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

昨日都話病了成個星期, 點知今日佢會.............打販將.

[quote]
fifi 寫道:

Rank: 3Rank: 3


368
1466#
發表於 05-11-22 17:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

homingm,

恭喜哂呀!!!

fifi:

本來今個星期六冇得參加運動會,但ms.fung說可以安排一d早少少的項目,等我哋可以早走,所以星期六可以見倒你了    我也是綠組呀!!!!

Rank: 5Rank: 5


3909
1467#
發表於 05-11-23 08:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

原來有好多種唔同的項目,Stephanie拎返來的運動會簡訊入邊得‘龍蝦壽司Oishii' 同 ’朝氣勃勃摘香蕉‘。        Eunice的同唔同啊?

仲話要著綠色衫,o甘對我有d難度,因我從細就唔多鍾意綠色           

Rank: 5Rank: 5


3909
1468#
發表於 05-11-23 08:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

7點幾就去排隊,都幾辛苦哦    有無約埋朋友一起去啊,有人傾下解時間易過d嘛     

果日你唔使特登打電話同我confirm啦,奶粉如果平過$155你就幫我買一箱啦,我會pm送貨地址比你。Mustela Cold Cream平幾多都買兩支啦。    到時會好趕,會好難傾電話,你幫我渣主意得o既啦             

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1469#
發表於 05-11-23 13:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>halaha,
我昨日都行過d精品店, 順便幫你look look, 又係得d大人size, 以前就成日見到, 到你想買佢時又搵唔到喎~    

你d感冒點呀? 好返未呀? 有無去睇醫生呢? 聽你把聲好嚴重喎, 昨日下午, 剛巧我訓左, 所以聽唔出你係邊個呀?  

>fifi,
你昨日聽唔出我病, 只不過我把聲已好得77 88咋, 之前我大姑奶一聽就聽到喇, 其實星期一果日已唔掂, 果晚返黎即刻睇醫生, 所以, 咪聽唔出囉, 其實都"牛"左4~5日架喇~

fifi, sorry喇, 我30號應該去唔到disney呀, 因為請假太密呀, 我要請2~3號呀, 2號要同anson去旅行, 3號要去落馬洲警署做"禁區紙"呀, 因為到期換証, 昨晚都係我媽咪提我先醒起咋, 同埋, 我想12月先去disney, 因為1號開始轉聖誕呀~      所以, 咪唔得囉, 你知啦, 我又要"就"埋我老公一齊去落馬洲喎, 一個人驚麻~        

>表哥,
我又要買野呀! 我想買2支Mustela既潤唇膏呀! 唔該~    
   

Rank: 5Rank: 5


3381
1470#
發表於 05-11-23 13:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我幫fifi打你~         

Rank: 3Rank: 3


110
1471#
發表於 05-11-23 22:51 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
okay, 如果明治(9個月以上)平過$155就幫你買一箱.
另外, Mustela Cold Cream 買2支.
fifi 今日我都沒有上網好彩wing530 打電話比我, 唔係我都唔知你有留言比我.  有咩嘢要買可以直接打電話比我.

wing530,
okay, 你要2支 Mustela 唇膏.,

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1472#
發表於 05-11-23 22:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

check pm啦, 我已send左fifi既address比你啦~

好彩我夠醒, 都知你早訓,  所以, 頭先打左電話比你咋!         

你睇下有咩"筍野", 打比我, 益埋我呀~     

Rank: 3Rank: 3


110
1473#
發表於 05-11-23 22:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我要去瞓了, 你幫我問fifi 地址啦.

fifi,
同麻你pm 地址比我, 睇下我明天起身開pc 睇. 及 你比地址wing530, 如果我趕唔切開pc, 我明天一早打電話比wing530 問你地址.

Rank: 3Rank: 3


110
1474#
發表於 05-11-23 23:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

未收到pm

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1475#
發表於 05-11-23 23:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

已再send喇~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1476#
發表於 05-11-23 23:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

表哥,

下~ 一早call我?? 唔係掛!!        你冷靜d, 唔好心急, 慢慢黎!!         

Rank: 3Rank: 3


110
1477#
發表於 05-11-23 23:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

okay 收到.
我去                呀, 有咩筍嘢明天打電話比你啦.

Rank: 3Rank: 3


110
1478#
發表於 05-11-23 23:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

ok...ok...ok
比人買晒唔關我事, 我明晚先call 你, 等你自己去買. :tongue:

wing530 寫道:
表哥,

下~ 一早call我?? 唔係掛!!        你冷靜d, 唔好心急, 慢慢黎!!         

Rank: 5Rank: 5


3909
1479#
發表於 05-11-23 23:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

我pm o左地址同電話比你啦   

多謝曬!!     


Rank: 5Rank: 5


3909
1480#
發表於 05-11-23 23:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我有時真係好服你,仲話hinhinmom緊我,侷係幫我你啊,睇清楚d啦



hinhinmom 寫道:
wing530,
我幫fifi打你~         

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖