- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>halaha,
我昨日都行過d精品店, 順便幫你look look, 又係得d大人size, 以前就成日見到, 到你想買佢時又搵唔到喎~
你d感冒點呀? 好返未呀? 有無去睇醫生呢? 聽你把聲好嚴重喎, 昨日下午, 剛巧我訓左, 所以聽唔出你係邊個呀?
>fifi,
你昨日聽唔出我病, 只不過我把聲已好得77 88咋, 之前我大姑奶一聽就聽到喇, 其實星期一果日已唔掂, 果晚返黎即刻睇醫生, 所以, 咪聽唔出囉, 其實都"牛"左4~5日架喇~
fifi, sorry喇, 我30號應該去唔到disney呀, 因為請假太密呀, 我要請2~3號呀, 2號要同anson去旅行, 3號要去落馬洲警署做"禁區紙"呀, 因為到期換証, 昨晚都係我媽咪提我先醒起咋, 同埋, 我想12月先去disney, 因為1號開始轉聖誕呀~ 所以, 咪唔得囉, 你知啦, 我又要"就"埋我老公一齊去落馬洲喎, 一個人驚麻~
>表哥,
我又要買野呀! 我想買2支Mustela既潤唇膏呀! 唔該~
|
|