註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 15:56 發表 ky: 我剛剛又食左2個朱xx孖寶, 今日total 4個.........
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 15:54 發表 龍: 唔覺亞女有講喎?!?!??!??! hoganma: 你book住我同你2個先啦, 雪可以要4點後先得.
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 16:08 發表 ok 咁我book 2點2個cut hair + 做colour 咁雪如果知幾點就話我知, 幫佢book la
原文章由 lky2008 於 08-5-27 16:10 發表 hoganma, 你幫我同美人book next FRI丫?你幫我book 5點半啦!
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 16:41 發表 雪: 咁你報星期幾呀????????????
原文章由 雪文 於 08-5-27 16:42 發表 KY, 你試咗濃湯寶未呀 ??
原文章由 多利是 於 08-5-27 16:41 發表 hoganma 你咪講開,阿囝學台拳既?咁你囝而家咩帶呀?我囝剛考完綠帶 佢上成長課,寫個志願話想做’台拳道手’wor
原文章由 雪文 於 08-5-27 16:44 發表 2/7-1/8 逢星期三, 五 19:00-21:00
原文章由 hoganmama 於 08-5-27 04:38 PM 發表 okokok next week book 另外, 我諗住聽朝整garlic salt意粉, 可唔可以講多次點整
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 16:45 發表 我想用來整烏冬, 一包用半粒定一粒架??????