關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1461#
發表於 08-2-20 11:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:27 發表

有無帽架??? 短身定中褸????

有個毛毛邊的帽架(可拆),中褸來的, 3XX(50% off).都好暖。我買紫色。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1462#
發表於 08-2-20 11:39 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:37 發表
雪話小悅around 5:00am 已經退咗燒, 今朝都精神, 係有少少肚仔唔舒服.

咁都好D.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1463#
發表於 08-2-20 11:40 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:38 發表

有個毛毛邊的帽架(可拆),中褸來的, 3XX(50% off).都好暖。我買紫色。

你都影低相POST上來LOOK LOOK!

Rank: 8Rank: 8


17269
1464#
發表於 08-2-20 11:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:35 發表
KY: 上次話影低亞女的新年衫/鞋, 都無左件事, 我影左落部機度, 14/3取出黎比你睇, 仲有我影埋我奶奶大陸間屋同我叔仔結婚相.

come come:

你真 ,好啦,你14號攞D相俾我睇啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1465#
發表於 08-2-20 11:44 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:37 發表
雪話小悅around 5:00am 已經退咗燒, 今朝都精神, 係有少少肚仔唔舒服.

呢排又係病的高峰期,大家小心呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1466#
發表於 08-2-20 11:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:40 發表

你都影低相POST上來LOOK LOOK!

好呀!聽日post啦(記得的話)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1467#
發表於 08-2-20 11:49 |只看該作者
如無意外都係thailand, 我想過去拜四面佛

岩岩家姐打黎撩我去日本, 唉, 我仔點會放我走ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:37 發表

而家CONFIRM去邊度未呀????

Rank: 8Rank: 8


17269
1468#
發表於 08-2-20 11:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:49 發表
如無意外都係thailand, 我想過去拜四面佛

岩岩家姐打黎撩我去日本, 唉, 我仔點會放我走ar

你去日本的話,我有野搭單喇!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1469#
發表於 08-2-20 11:57 |只看該作者
你就好la, 去旅行, sin mo c 我la
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:49 發表
如無意外都係thailand, 我想過去拜四面佛

岩岩家姐打黎撩我去日本, 唉, 我仔點會放我走ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1470#
發表於 08-2-20 11:58 |只看該作者
if 唔係特別嘢, 我可以叫我d同事買ga
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:50 發表

你去日本的話,我有野搭單喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1471#
發表於 08-2-20 12:02 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:49 發表
如無意外都係thailand, 我想過去拜四面佛

岩岩家姐打黎撩我去日本, 唉, 我仔點會放我走ar

乜你唔係一家三口咩? 同仔仔去日本囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1472#
發表於 08-2-20 12:03 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:50 發表

你去日本的話,我有野搭單喇!

你想買乜野呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
1473#
發表於 08-2-20 12:04 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:57 發表
你就好la, 去旅行, sin mo c 我la

我都咁話!

Rank: 8Rank: 8


17269
1474#
發表於 08-2-20 12:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:03 發表

你想買乜野呀???

想買個westwood袋囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1475#
發表於 08-2-20 12:05 |只看該作者
HOGANMA: 咁你EASTER都來唔倒大食會啦喎!??!?!??!?!

Rank: 8Rank: 8


17269
1476#
發表於 08-2-20 12:05 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:58 發表
if 唔係特別嘢, 我可以叫我d同事買ga

美人:

唔駛麻煩你同事喇!我諗住你地去開日本先搭單啫,都唔一定要買的。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1477#
發表於 08-2-20 12:06 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 12:04 發表

想買個westwood袋囉!

你又買袋!?!??!?!?? 日本會平D咩?????

Rank: 8Rank: 8


17269
1478#
發表於 08-2-20 12:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:06 發表

你又買袋!?!??!?!?? 日本會平D咩?????

Westwood,日本D款新D同平DD囉!我唔買LV/Gucci的話,咪買westwood囉!平D嘛。

Rank: 8Rank: 8


17269
1479#
發表於 08-2-20 12:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:05 發表
HOGANMA: 咁你EASTER都來唔倒大食會啦喎!??!?!??!?!

come come:

其實訂左日子未呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1480#
發表於 08-2-20 12:08 |只看該作者
同日本gei話係4 or 5月 ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:02 發表

乜你唔係一家三口咩? 同仔仔去日本囉!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖