註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:27 發表 有無帽架??? 短身定中褸????
返回頂部
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:37 發表 雪話小悅around 5:00am 已經退咗燒, 今朝都精神, 係有少少肚仔唔舒服.
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:38 發表 有個毛毛邊的帽架(可拆),中褸來的, 3XX(50% off).都好暖。我買紫色。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:35 發表 KY: 上次話影低亞女的新年衫/鞋, 都無左件事, 我影左落部機度, 14/3取出黎比你睇, 仲有我影埋我奶奶大陸間屋同我叔仔結婚相.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:40 發表 你都影低相POST上來LOOK LOOK!
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 11:37 發表 而家CONFIRM去邊度未呀????
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:49 發表 如無意外都係thailand, 我想過去拜四面佛 岩岩家姐打黎撩我去日本, 唉, 我仔點會放我走ar
原文章由 lky2008 於 08-2-20 11:50 發表 你去日本的話,我有野搭單喇!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:57 發表 你就好la, 去旅行, sin mo c 我la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:03 發表 你想買乜野呀???
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 11:58 發表 if 唔係特別嘢, 我可以叫我d同事買ga
原文章由 lky2008 於 08-2-20 12:04 發表 想買個westwood袋囉!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:06 發表 你又買袋!?!??!?!?? 日本會平D咩?????
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:05 發表 HOGANMA: 咁你EASTER都來唔倒大食會啦喎!??!?!??!?!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 12:02 發表 乜你唔係一家三口咩? 同仔仔去日本囉!!!