關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1461#
發表於 07-11-7 09:05 |只看該作者
Good morning

Rank: 5Rank: 5


2967
1462#
發表於 07-11-7 09:07 |只看該作者
我唔可以成日係公司開住msn,有陣時唔知你地傾gun muk

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1463#
發表於 07-11-7 09:15 |只看該作者
Good Morning!!!

MSN太多人傾會好混亂, 我都無心機睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1464#
發表於 07-11-7 09:35 |只看該作者
早晨 !

昨晩係呀, 諗住日頭佢C, 晚上上來少D人, 點知打埋D回應出唔到來, 咁係唔係PK呀.

原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:00 硐表
Good Morning,

testing....睇吾到的post。

Rank: 5Rank: 5


2065
1465#
發表於 07-11-7 09:37 |只看該作者
女女話打汶汶個男仔比老師調左去第度自己一個坐。
hoganma,
吾知你記吾記得一年前有個人入x麗綱問攞校服, 話佢女女準備出年9月讀x麗, 袋校服話攞話攞到而家都未攞, 等我成日放在窗台當眼處, 又吾感收得太密驚難揾, 激死

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:15 硐表
Good Morning!!!

MSN太多人傾會好混亂, 我都無心機睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1466#
發表於 07-11-7 09:37 |只看該作者
irene,昨晚你點呀, 可以瞓到嗎 ??

佢咁大膽將D合照放埋入電腦, 點解釋呀 ?

原文章由 cyclmama 於 07-11-7 09:07 硐表
我唔可以成日係公司開住msn,有陣時唔知你地傾gun muk

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1467#
發表於 07-11-7 09:39 |只看該作者
katiekma, 物D人咁加, 我唔鍾意.  我自己清咗出來D嘢想早D清咗佢, 人哋清俾我D嘢我又會盡快去攞, 因真係香港地地方唔多囉.


原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:37 硐表
女女話打汶汶個男仔比老師調左去第度自己一個坐。
hoganma,
吾知你記吾記得一年前有個人入x麗綱問攞校服, 話佢女女準備出年9月讀x麗, 袋校服話攞話攞到而家都未攞, 等我成日放在窗台當眼處, 又 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1468#
發表於 07-11-7 09:40 |只看該作者
咁我實玩吾到,我咁慢。

原文章由 雪文 於 07-11-6 20:04 硐表
come,係屋企裝返個msn啦, 咁可以add人又傾計.

msn最唔好係人多好花, 眼都花埋.  又温唔到書.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1469#
發表於 07-11-7 09:43 |只看該作者
我都係咁話, 再問下佢要唔要lor, 唔要比第二個
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:39 硐表
katiekma, 物D人咁加, 我唔鍾意.  我自己清咗出來D嘢想早D清咗佢, 人哋清俾我D嘢我又會盡快去攞, 因真係香港地地方唔多囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1470#
發表於 07-11-7 09:44 |只看該作者
唔x係ar, 佢真係好x過份wor, 好老實, 比著我可能已經痴左線, 精神折磨
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:37 硐表
irene,昨晚你點呀, 可以瞓到嗎 ??

佢咁大膽將D合照放埋入電腦, 點解釋呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1471#
發表於 07-11-7 09:45 |只看該作者
morning everybody !!!

fun : 多謝報料!

minnie: 我係屋企部機try try.

Rank: 5Rank: 5


2065
1472#
發表於 07-11-7 09:45 |只看該作者
咪系攞, 上次又話 oct 27/28 個 week 來, 又冇影, 吾系相出年開學先來呀。

原文章由 雪文 於 07-11-7 09:39 硐表
katiekma, 物D人咁加, 我唔鍾意.  我自己清咗出來D嘢想早D清咗佢, 人哋清俾我D嘢我又會盡快去攞, 因真係香港地地方唔多囉.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1473#
發表於 07-11-7 09:45 |只看該作者
其實我地都係見 bk c吓c吓咁, 所以先至去 msn
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:40 硐表
咁我實玩吾到,我咁慢。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1474#
發表於 07-11-7 09:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:37 硐表
irene,昨晚你點呀, 可以瞓到嗎 ??

佢咁大膽將D合照放埋入電腦, 點解釋呀 ?

cy: 其實你老公會唔會想迫你自動退出呢????:cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1475#
發表於 07-11-7 09:46 |只看該作者
比著我可能打爛左部電腦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1476#
發表於 07-11-7 09:46 |只看該作者
你有冇至電給她? 如果追多 2-3 次, 佢點都醒目啩...
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:45 硐表
咪系攞, 上次又話 oct 27/28 個 week 來, 又冇影, 吾系相出年開學先來呀。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1477#
發表於 07-11-7 09:46 |只看該作者
佢係咪考唔到ar?
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:45 硐表
咪系攞, 上次又話 oct 27/28 個 week 來, 又冇影, 吾系相出年開學先來呀。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1478#
發表於 07-11-7 09:47 |只看該作者
各位: 我地星期五晚幾點係邊度等??? book位果位又點架???????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1479#
發表於 07-11-7 09:48 |只看該作者
分開咪分開lor , 呢d咁gei pk要唔要都擺la, 玩女人玩到咁
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:46 硐表

cy: 其實你老公會唔會想迫你自動退出呢????:cry: :cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2065
1480#
發表於 07-11-7 09:49 |只看該作者
吾系咁個份呀!咁衰嘅人都有

原文章由 雪文 於 07-11-7 09:37 硐表
irene,昨晚你點呀, 可以瞓到嗎 ??

佢咁大膽將D合照放埋入電腦, 點解釋呀 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖