註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
子爵府
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:00 硐表 Good Morning, testing....睇吾到的post。
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:15 硐表 Good Morning!!! MSN太多人傾會好混亂, 我都無心機睇
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 09:07 硐表 我唔可以成日係公司開住msn,有陣時唔知你地傾gun muk
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:37 硐表 女女話打汶汶個男仔比老師調左去第度自己一個坐。 hoganma, 吾知你記吾記得一年前有個人入x麗綱問攞校服, 話佢女女準備出年9月讀x麗, 袋校服話攞話攞到而家都未攞, 等我成日放在窗台當眼處, 又 ...
原文章由 雪文 於 07-11-6 20:04 硐表 come,係屋企裝返個msn啦, 咁可以add人又傾計. msn最唔好係人多好花, 眼都花埋. 又温唔到書.
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:39 硐表 katiekma, 物D人咁加, 我唔鍾意. 我自己清咗出來D嘢想早D清咗佢, 人哋清俾我D嘢我又會盡快去攞, 因真係香港地地方唔多囉.
原文章由 雪文 於 07-11-7 09:37 硐表 irene,昨晚你點呀, 可以瞓到嗎 ?? 佢咁大膽將D合照放埋入電腦, 點解釋呀 ?
男爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:40 硐表 咁我實玩吾到,我咁慢。
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:45 硐表 咪系攞, 上次又話 oct 27/28 個 week 來, 又冇影, 吾系相出年開學先來呀。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 09:46 硐表 cy: 其實你老公會唔會想迫你自動退出呢????:cry: :cry: :cry: