關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1461#
發表於 07-10-24 10:42 |只看該作者
既然首期係你爸媽比, 又要佢地湊, 咁照道理緊係跟佢地住好d la
你細佬點諗先?
原文章由 雪文 於 07-10-24 10:32 硐表
所以佢哋失惊無神話要去TKO買樓, 仲要1月前入伙囉.  

呢件事我諗搞到我同佢哋有裂痕.  因佢哋無錢, 要攞晒我爸媽的老本去做首期.  而且佢哋唔俾我知, 我好唔開心.  細佬咁做都係怕我反對, 但係我爸媽, 特別我老豆.
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1462#
發表於 07-10-24 10:42 |只看該作者
可能早餐唔夠飽因為我只係比個包+MILK佢,E+我會加多D比佢

OK,我試下唔比糖佢轉蛋糕仔 謝謝提意

原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 10:31 硐表
唔通佢早餐食唔飽? 有冇問吓飯盒食唔食得晒?
小息的小食或者俾佢帶蛋糕仔, bread.... 唔好帶糖

Rank: 8Rank: 8


17382
1463#
發表於 07-10-24 10:43 |只看該作者
你囡

原文章由 irenec11 於 07-10-24 10:32 硐表
love女女冇事就好la.

come:我亞女都係咁,上個week先喊過,佢誇張到係間房一路喊,一路話嫲嫲對唔住,你成日咁鍚我,我就成日激你,攪到細佬又喊埋一分

Rank: 4


679
1464#
發表於 07-10-24 10:44 |只看該作者
love,你個問題又真係幾click手

關於係學校食葯,我有個小tips,通常我會問姑娘攞2個細樽(係學校通要食2次葯),然後將一次gei份量倒入每一個樽,再話俾亞女知每一次gei食葯時間,如果你驚亞女唔記得,你可以再寫label貼係樽上邊.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:15 硐表
我尋晚有問過亞囡點解上堂偷食,佢話肚餓WOR 我又問佢知唔知道上堂唔可以食野,佢又話知

平時我比D糖,餅,MILK佢拿返學的


...

Rank: 5Rank: 5


3212
1465#
發表於 07-10-24 10:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 09:10 硐表
尋日放工之後上左妹妹屋企之後同亞囡對功課,到7點左右亞囡係咁嘈話肚痛又話胃痛 之後一路嘈,到補習miss來到時佢都係咁話肚痛又話胃痛 ,ok ok我都唔洗佢溫啦,今日英默應該都唔得架啦我都無辦法 ...


你女女無事就好了, 不過我覺得你真係好勁, love love

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1466#
發表於 07-10-24 10:47 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-10-24 10:37 硐表
早上 :

各位靚媽咪

我想問,有沒有人知道大陸人要來香港買港股,要的咩野手續 ?

我唔知呀..........................

Rank: 8Rank: 8


17382
1467#
發表於 07-10-24 10:49 |只看該作者
唉,佢地知唔知道要供樓其實好大責任架,真係好快就一個月架啦,又燈油火立又管理費....等等,又要食BB又要洗用,E+TKO既樓都升左好多啦 佢地會唔會急左D 唔係玩架嗎 仲要攞2老既老本買 萬一供唔惦咁點算


原文章由 雪文 於 07-10-24 10:32 硐表
所以佢哋失惊無神話要去TKO買樓, 仲要1月前入伙囉.  

呢件事我諗搞到我同佢哋有裂痕.  因佢哋無錢, 要攞晒我爸媽的老本去做首期.  而且佢哋唔俾我知, 我好唔開心.  細佬咁做都係怕我反對, 但係我爸媽, 特別我老豆.
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1468#
發表於 07-10-24 10:51 |只看該作者
唔係, BB佢外母湊, 住TKO.  佢哋而家住西環. 而家要買TKO.
我老豆話以後搬入來同我住, 近TKO佢個子屋企, 方便探孫 wor.

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:42 硐表
既然首期係你爸媽比, 又要佢地湊, 咁照道理緊係跟佢地住好d la
你細佬點諗先?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1469#
發表於 07-10-24 10:52 |只看該作者
love see see
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:32 硐表
你比check功課個website我ar, let me check check, thanks!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1470#
發表於 07-10-24 10:53 |只看該作者
好老實, 你想唔想你老豆黎住先?
原文章由 雪文 於 07-10-24 10:51 硐表
唔係, BB佢外母湊, 住TKO.  佢哋而家住西環. 而家要買TKO.
我老豆話以後搬入來同我住, 近TKO佢個子屋企, 方便探孫 wor.

Rank: 8Rank: 8


17382
1471#
發表於 07-10-24 10:53 |只看該作者
http://intranet.skhttlsk.edu.hk/home/portal.php


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 10:32 硐表
你比check功課個website我ar, let me check check, thanks!

Rank: 8Rank: 8


17382
1472#
發表於 07-10-24 10:55 |只看該作者
我尋晚都諗住咁樣整的但3支藥水得2個樽 所以最後都係原裝咁比亞囡拿返學校算啦


原文章由 irenec11 於 07-10-24 10:44 硐表
love,你個問題又真係幾click手

關於係學校食葯,我有個小tips,通常我會問姑娘攞2個細樽(係學校通要食2次葯),然後將一次gei份量倒入每一個樽,再話俾亞女知每一次gei食葯時間,如果你驚亞女唔記得,你可以再寫labe ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1473#
發表於 07-10-24 10:56 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-10-24 10:37 硐表
早上 :

各位靚媽咪

我想問,有沒有人知道大陸人要來香港買港股,要的咩野手續 ?


據我所知, 唔係間間銀行會辦理的, 但股票行就要提供証件及住址証明的..

Rank: 8Rank: 8


17382
1474#
發表於 07-10-24 10:56 |只看該作者
2007年10月18日
中國語文
(1)抄(五)1次
(2)改作Ex.5
*(3)22/10默(五)
*(4)25/10小測
數學
作Ex.9
常識
(2)下星期三小測
(1)作(5)
英文
(1)Dict Corr (Sign)
(2)Supp (P.4-5)
(3)Read Poem(Sharing)
(4)Next Week (Quiz)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1475#
發表於 07-10-24 10:57 |只看該作者
而家D細路仔.........

原文章由 irenec11 於 07-10-24 10:32 硐表
come:我亞女都係咁,上個week先喊過,佢誇張到係間房一路喊,一
路話嫲嫲對唔住,你成日咁鍚我,我就成日激你,攪到細佬又喊埋一分

Rank: 8Rank: 8


17382
1476#
發表於 07-10-24 10:57 |只看該作者
2007年10月22日
中國語文
已派工作紙及file
工作紙p.21
寫(四)
數學
明小測
星期三小測
補EX6
常識
詞(4)行
英文
GE
Supp (p.6-7)
24/20Dict (Test Revision)
音樂
--
體育
--
視覺藝術
--
普通話
--
宗教
書p.23
作業p.12,13

Rank: 8Rank: 8


17382
1477#
發表於 07-10-24 10:57 |只看該作者
2007年10月23日
中國語文
黙改簽
詞(六)7個(溫習)
已派補充
數學
作EX10,11(p.24-26)
常識
--
英文
WS(1),(2):Corr
明黙書(p.4,10,11,12)
音樂
--
體育
--
視覺藝術
--
普通話
--
宗教
--
電腦
--
德育及公民教育
--
其他
明交回條67,68,69($15x2),66($11)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1478#
發表於 07-10-24 10:58 |只看該作者
雪雪,
昨天件事點,你有否 問仔仔?(班主任來電)

Rank: 5Rank: 5


3212
1479#
發表於 07-10-24 10:59 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 10:49 硐表
唉,佢地知唔知道要供樓其實好大責任架,真係好快就一個月架啦,又燈油火立又管理費....等等,又要食BB又要洗用,E+TKO既樓都升左好多啦 佢地會唔會急左D 唔係玩架嗎 仲要攞2老既老本買 :hammer ...


係ar, 供唔掂就唔係講笑的, 老人家的心血老本, 似乎咁樣真的唔太好law... 你屋企仲有地方你father 住ma ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1480#
發表於 07-10-24 11:00 |只看該作者
雪文: 唔好怪我講野激, 我諗我都會好似你咁諗!!! 條氣唔順嘛, 同你爸講: 你直頭搬埋入TKO住, 可以日對夜晚個孫, 仲方便啦.....

原文章由 雪文 於 07-10-24 10:51 硐表
唔係, BB佢外母湊, 住TKO.  佢哋而家住西環. 而家要買TKO.
我老豆話以後搬入來同我住, 近TKO佢個子屋企, 方便探孫 wor.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖