關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1461#
發表於 07-8-15 15:52 |只看該作者
hoganmama, M來期間有D痛係正常, 但係你最好過後才摸有無硬塊 ?  因M期內不准.

我有隔年做乳房超聲波

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:26 發表
男黎gar, 我個friend睇開gei, CWB,  我問左年檢就$700



其實我呢就…..唔知點解尋日個胸有d痛 , 我仲摩到好似有粒野wor , 不過頭先再check下又無左wor, 不過係仲有小小痛, 我d  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1462#
發表於 07-8-15 15:52 |只看該作者
用手摸
我2次都係照超SING波呀


原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:35 發表
你地檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢?
冇照x-ray, 用手摸 ,如果摸到有, 就可能會照, 我朋友上次都同你差下多情況, 最後驗完話冇事, 你吾好太擔心。

Rank: 5Rank: 5


4210
1463#
發表於 07-8-15 15:54 |只看該作者
啱啱收到消息, china個同事過左身:cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:51 發表
哦, 咁都放心d

Rank: 8Rank: 8


17382
1464#
發表於 07-8-15 15:55 |只看該作者
咩事:-| :-| :-|

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 15:54 發表

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1465#
發表於 07-8-15 15:59 |只看該作者
But我未m
原文章由 雪文 於 07-8-15 15:52 發表
hoganmama, M來期間有D痛係正常, 但係你最好過後才摸有無硬塊 ?  因M期內不准.

我有隔年做乳房超聲波

Rank: 8Rank: 8


17382
1466#
發表於 07-8-15 16:09 |只看該作者
其實有D醫院係有PACKAGE,都幾平的我04年係ST PAUL做BODY CHECK都係$1800包幾多野架,
都攪左成2個鐘架,做左婦科超SING波及柏氏,X-RAY照肺,驗血及唔知咩野啦,約1個月左右會CALL你返去拿REPORT都幾詳細的,而我係用CREDIT CARD 攪果D優惠PAY所以平好多 你可以搵下


原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:59 發表
But我未m到

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1467#
發表於 07-8-15 16:15 |只看該作者
我返來喇

之前我都打定輸數, 多數都搵唔番......(如果拾到都會用晒 d 餘額啦)
就係 c6 話我傻傻地 lor  (死不甘心地去問, 又會咁都俾我問到)
lee 間戲院拾到的果位員工值得表揚
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 11:54 發表
咁又唔係傻傻地wor
但1日後又搵得返就幾攪野,通常都搵唔返架嗎

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1468#
發表於 07-8-15 16:20 |只看該作者
抽 3筒血 有冇講用來驗咩gar?

你唔見左是公司文件?  即管試吓問問, 真係有可能搵到gar (祝成功 )
原文章由 雪文 於 07-8-15 11:58 發表
QM哮喘科, 每三個月復診時會度高磅重.

funfun,揾到八逹通真係好啦, 見你咁有毅力, 等我放工都去茶樓問吓, 上周六有無人見到我份單.

Rank: 5Rank: 5


4210
1469#
發表於 07-8-15 16:22 |只看該作者
好突然.... 由發燒到入醫院到過身, 都係1個月既事
發燒唔退, 就入院, 之後就昏迷, 要入ICU, 最後就........我個同事3X歲左右咋   

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:55 發表
咩事:-| :-| :-|

[quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1470#
發表於 07-8-15 16:23 |只看該作者
超聲波會唔會有幅射?  幾錢做一次?

原文章由 雪文 於 07-8-15 15:52 發表


我有隔年做乳房超聲波

Rank: 5Rank: 5


3212
1471#
發表於 07-8-15 16:24 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:50 發表
我POST左條LINK比你
係呀我今日先知


見到...... thanks!!!!!!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1472#
發表於 07-8-15 16:26 |只看該作者
:-| :-| :-| :-| :-|
好得人驚
你同事係香港人定大陸人
佢係唔係係大陸感染
why唔返來香港醫 是否因為太急來不及返香港醫:-| :-|


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 16:22 發表
好突然.... 由發燒到入醫院到過身, 都係1個月既事
發燒唔退, 就入院, 之後就昏迷, 要入ICU, 最後就........我個同事3X歲左右咋   

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:55 發表 http:// ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1473#
發表於 07-8-15 16:26 |只看該作者
入院後都查唔出咩原因會持續發燒?
咁後生就......  希望佢的家人節哀順變:(

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 16:22 發表
好突然.... 由發燒到入醫院到過身, 都係1個月既事
發燒唔退, 就入院, 之後就昏迷, 要入ICU, 最後就........我個同事3X歲左右咋   

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:55 發表 http:// ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1474#
發表於 07-8-15 16:27 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 16:22 發表
好突然.... 由發燒到入醫院到過身, 都係1個月既事
發燒唔退, 就入院, 之後就昏迷, 要入ICU, 最後就........我個同事3X歲左右咋   

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:55 發表 http:// ...


真的今天不知明日事.... 大家要珍惜眼前人及事ar..........

Rank: 8Rank: 8


17382
1475#
發表於 07-8-15 16:28 |只看該作者
超聲波  ---無,因為有bb都可以照
x-ray---有,如果有bb就一定唔可以照,驚影響bb會k型



原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:23 發表
超聲波會唔會有幅射?  幾錢做一次?

Rank: 5Rank: 5


3212
1476#
發表於 07-8-15 16:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:59 發表
But我未m到


before M come , 都會有少少咁樣的症狀, don't worry,  係都要after visit doctor 再算ar…

Rank: 8Rank: 8


17382
1477#
發表於 07-8-15 16:29 |只看該作者
令我諗起 沙士

原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:26 發表
入院後都查唔出咩原因會持續發燒?
咁後生就......  希望佢的家人節哀順變:(

Rank: 8Rank: 8


17382
1478#
發表於 07-8-15 16:30 |只看該作者
agreex100:-| :-| :-|


原文章由 novemberwm 於 07-8-15 16:27 發表


真的今天不知明日事.... 大家要珍惜眼前人及事ar..........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1479#
發表於 07-8-15 16:46 |只看該作者
唔會, 同照BB的一樣.

我係惠州做的, 加埋腹部超聲波(睇子宫), 友情價 $50.-

原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:23 發表
超聲波會唔會有幅射?  幾錢做一次?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1480#
發表於 07-8-15 16:47 |只看該作者
佢話驗佢有無咩病影響發育囉.

我向你學習, 放工去酒樓再問吓, 不過我兇多吉少.  我叫咗司機寫咗收條係雜費, 我攞去同我老細講, 希望佢OK啦.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:20 發表
抽 3筒血 有冇講用來驗咩gar?

你唔見左是公司文件?  即管試吓問問, 真係有可能搵到gar (祝成功 )
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖