註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:26 發表 男黎gar, 我個friend睇開gei, CWB, 我問左年檢就$700 其實我呢就…..唔知點解尋日個胸有d痛 , 我仲摩到好似有粒野wor , 不過頭先再check下又無左wor, 不過係仲有小小痛, 我d ...
返回頂部
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-15 15:35 發表 你地檢查胸有無照x-ray or超聲波, 需唔需要呢? 冇照x-ray, 用手摸 ,如果摸到有, 就可能會照, 我朋友上次都同你差下多情況, 最後驗完話冇事, 你吾好太擔心。
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:51 發表 哦, 咁都放心d
子爵府
原文章由 雪文 於 07-8-15 15:52 發表 hoganmama, M來期間有D痛係正常, 但係你最好過後才摸有無硬塊 ? 因M期內不准. 我有隔年做乳房超聲波
原文章由 hoganmama 於 07-8-15 15:59 發表 But我未m到
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 11:54 發表 咁又唔係傻傻地wor 但1日後又搵得返就幾攪野,通常都搵唔返架嗎
原文章由 雪文 於 07-8-15 11:58 發表 QM哮喘科, 每三個月復診時會度高磅重. funfun,揾到八逹通真係好啦, 見你咁有毅力, 等我放工都去茶樓問吓, 上周六有無人見到我份單.
原文章由 雪文 於 07-8-15 15:52 發表 我有隔年做乳房超聲波
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:50 發表 我POST左條LINK比你 係呀我今日先知
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-15 16:22 發表 好突然.... 由發燒到入醫院到過身, 都係1個月既事 發燒唔退, 就入院, 之後就昏迷, 要入ICU, 最後就........我個同事3X歲左右咋 [quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-15 15:55 發表 http:// ...
原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:23 發表 超聲波會唔會有幅射? 幾錢做一次?
原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:26 發表 入院後都查唔出咩原因會持續發燒? 咁後生就...... 希望佢的家人節哀順變:(
原文章由 novemberwm 於 07-8-15 16:27 發表 真的今天不知明日事.... 大家要珍惜眼前人及事ar..........
原文章由 funbabyhk 於 07-8-15 16:20 發表 抽 3筒血 有冇講用來驗咩gar? 你唔見左是公司文件? 即管試吓問問, 真係有可能搵到gar (祝成功 )