關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]


3143
1441#
發表於 07-6-30 20:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


874
1442#
發表於 07-6-30 22:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo,
好呀!
你心目中打算區內or區外?津小or私立、直資?

Rank: 4


988
1443#
發表於 07-6-30 22:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

哦,我係好長髦頭髮無做color同埋有時會紮起,我衣著都好潮架,你留意下有個唔係好似媽咪既媽咪可能係我,哈哈下次可能會撞到,我老公同朋友話我睇落似二十四,五歲咋,唔好笑我,因為我重當自己好細,     遲d send張相比你睇,"客下你先"  
會展平咁多我都要去睇下,

Rank: 5Rank: 5


2422
1444#
發表於 07-6-30 23:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

hehe...睇來我同你都差不多wor, 我唔帶兩個響身邊, 小朋友見到我都會叫我做姐姐架 , 有時街到d叔叔姨姨會問我, "點解你今日放假呀, 唔駛返學咩"      , 我同老公講番, 隻老幾衰呀, 佢話人地"tum"你咋, 你都當真   :evil:.  而我呢就瘦削身型, 長直頭髮, 帶眼鏡, 我就唔算得話好潮個隻, 但都仲算追得上潮流 , 咁你今年幾歲呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1445#
發表於 07-6-30 23:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb, LamMAMA:

我係響新都城呢邊架, 如果要咁早上校車, 我就會唔坐架喇, 咁我唯有自己帶, 因我都唔想小朋友咁早起身咁辛苦, 而且咁短路程都要坐咁奈車, 因為依家返幼稚園響新都城8:30上車去到富康都要半個鐘至八個字, 但幼稚園上課時間無咁早都仲可以接受, 但小學要七點幾真係會好慘.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1446#
發表於 07-6-30 23:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你咁勁"點解你今日放假呀, 唔駛返學咩"     
嘩開心c人咩,你有無請嗰個人食飯呀   
幾歲就pm比你知啦,咁你呢?你PM返比我知.   

Rank: 5Rank: 5


2422
1447#
發表於 07-7-1 00:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

hehe...我緊係無請人食飯啦 .

可能我d皮膚遺傳左屋企, 從來無生過暗瘡, 而且d毛孔都算細緻 , 所以d人以為我仲好後生啦    . 已經pm話你知喇.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1448#
發表於 07-7-1 12:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

LamMAMA

     唔會啦 , 我地住富康 , 會由工人湊 , 你會否訂飯呀 ?

Rank: 4


988
1449#
發表於 07-7-1 15:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你咁好架無暗瘡,咁你有無多謝你媽咪,
咁其實我地都重好細咋     

Rank: 4


988
1450#
發表於 07-7-1 16:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kaheiboy

HI! 咁就要睇你自己想比咩野小朋友,其實資助學校就一D都唔淺,TKO咁多小學,其實間間都幾谷架,反而直資無咁谷,
你講得無錯直資都幾似國際學校,但唔係完全似,你可以今年九月開始去睇下小學開放日,我地只係比意見,但親身睇好d.
提提你,景x天主教好似漸漸小咗學生,唔知會唔會有縮班情況你留意下.
你多d上嚟傾,因為我地好幾個媽咪既小朋友都去咗唔同既熱
門小學,等我地小朋友入咗學就會返嚟會報下小學情況.

Rank: 4


988
1451#
發表於 07-7-3 14:49 |只看該作者
最新bk,有d唔習慣

Rank: 4


988
1452#
發表於 07-7-3 15:12 |只看該作者
點解見唔到最新發表架,

Rank: 5Rank: 5


2422
1453#
發表於 07-7-3 20:22 |只看該作者
YEELI:

你地依家上到bk係唔係都係睇新版本呀, 我就係喇, 不過有d唔慣呀, 之前有d topic 我 set 左入去我a/c到, 但係依家搵唔番, 最慘就係唔記得左響響個媽媽會架, 依家都唔知點算呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1454#
發表於 07-7-3 20:25 |只看該作者
yeeli:

依家睇到新版本bk, 有d唔識用及唔係好慣呀, 最衰就係之前有d topic 我set 左入我 a/c 到, 依家唔見晒呀, 而我又唔記得d topic係響邊個媽媽會, 所以依家
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1455#
發表於 07-7-3 20:30 |只看該作者
YEELI:

我真係唔係好識用新bk呀, 我已經打左3次回覆, 但一次都無出現過, 究竟攪乜野呀, 點用呀....
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1456#
發表於 07-7-3 23:12 |只看該作者
搞乜咁樣,點解無晒d新回應

Rank: 5Rank: 5


2422
1457#
發表於 07-7-3 23:57 |只看該作者
[quote]原文章由 alkyng 於 07-6-30 18:44 發表
YEELI:

我又再試下打, 唔知今次顯唔顯示到呢.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1458#
發表於 07-7-4 08:45 |只看該作者
嘩...做咩BK個網頁變晒樣架? 差啲登入唔到嚟tim...
我終於搬完屋lu...呢幾日返工都仲係未習慣起身時間同埋去邊到搭車...:-| 最衰仲係嗰間死人和記寛頻要聽日先可以嚟拉綫,攪到我呢幾日只可以係公司上網,麻煩到死!

Rank: 5Rank: 5


1150
1459#
發表於 07-7-5 17:52 |只看該作者
現在入bk真係覺得好麻煩:tongue:

Rank: 4


988
1460#
發表於 07-7-5 18:52 |只看該作者
各位95區大都會媽咪們:
請到全新topic再傾

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1047166&extra=page%3D1


[ 本文章最後由 yeeli 於 07-7-5 18:55 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題